Ook dat komt goed, Johan moet er na z´n vakantie nog een beetje inkomen, ik kan dat voetbalnieuws wel waarderen, Johan is gewoon Baasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en Genee die presenteert het veel strakker en beter zonder Johan naast hem
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tour voor Tokkies, anders kan ik dit niet samenvatten
Hetzelfde pseudoballetjes publiek als bij VI
Avondettape is wijn en kaasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tour voor Tokkies, anders kan ik dit niet samenvatten
Hetzelfde pseudoballetjes publiek als bij VI
Nu even vive le Velo, voor de feitenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Avondettape is wijn en kaas
Tour de Jour is bier en chips en stiekum veel lekkerder als wijn en kaas
Uitzending gemist: De Allerslechtste Chauffeur van Nederlandquote:
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:02:32Nou bedankt..!! gert jacobs heeft er nog vertrouwen in.. Altijd fijn dat er mensen in een goede comeback geloven.. Td reageer retweet
Triestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef SanAnt het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:02:32Nou bedankt..!! gert jacobs heeft er nog vertrouwen in.. Altijd fijn dat er mensen in een goede comeback geloven.. Td reageer retweet
Je verheugen op Driesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef larry91 het volgende:
Als Dries er op 12 juli er ook maar is want dan ben ik daar ook
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Belachelijk: 4 dagen lang kunnen we het gewoon bekijken en nu worden buitenlanders opeens geweerd op rtlgemist.
NOS heeft het ook opeens gestopt![]()
twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:48:50Ter info: heb op Westra, Gutierrez en Hoogerland gestemd. Fransen domineren in jury. #tdf #tourdujour reageer retweet
SUPER bedankt! Kan je me zeggen hoe je die vind? Trucje? Dan kan ik het tenminste blijven kijken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Zo misschien?
Hou sigaarsnor.blogspot.com in de gaten na de uitzending. Er is vast een truukje voor, die sommige users hier ook kunnen geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
SUPER bedankt! Kan je me zeggen hoe je die vind? Trucje? Dan kan ik het tenminste blijven kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |