Hij zal er best verstand van hebben. Maar volgens mij weet ie dat zelf maar al te goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep dé kenner, Gert is ook wel een kenner maar ook een beetje voor de 'humor'.
Als Boogerd geen doping had gebruikt had hij nooit iets gewonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Gvd indd als Boogerd ook doping had gebruikt had hij nu 10x de tour gewonnen![]()
Gaat rondjes rond de kerk rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
thomas dekker mag nu weer fietsen toch? zijn ban was tot 1 juli 2011
Morgen zijn eerste wedstrijd in St. Niklaas (kermis_koers)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
thomas dekker mag nu weer fietsen toch? zijn ban was tot 1 juli 2011
3000quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Goeiendag hij heeft er wel een paar....
Dit was idd jaren geleden al bij de avondetappe. Idem over dat Simpson shirt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Aalbers het volgende:
hij was een paar jaar terug in een documentaire bij de avondetappe
Thomas Dekker: "Mijn dopinggebruik moet je dichter bij huis zoeken".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
Wat naïef die RTL Dude denkt dat Nederlandse renners niet gebruiken
wie is er op mark lotz en T dekker betrapt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
Wat naïef die RTL Dude denkt dat Nederlandse renners niet gebruiken
Jans Koertsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is er op mark lotz en T dekker betrapt?
idd, alsof ze allemaal social media experts zijn en dan dit soort stomme fouten makenquote:
En lekker interessant doen met die telefoon ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd, alsof ze allemaal social media experts zijn en dan dit soort stomme fouten maken
Zou het iets met de sponsor te maken hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En lekker interessant doen met die telefoon ook.
Nee tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou het iets met de sponsor te maken hebben?
Heeft toch gebruikt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wou mark lotz al eigenlijk niet noemenKom jij met Jan Koerts aan
Jans heeft wel een rit in de Vuelta gewonnen...zoveel hedendaagse Nederlandse profs kunnen dat niet zeggen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk van onze top renners srry
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is er op mark lotz en T dekker betrapt?
Hapjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer dat serveren van drankjes tijdens de uitzending
Moet voor zomers terras-sfeertje zorgen denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |