Kan jij een andere UI instellen? Ik kan je niet serieus nemen op deze manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
sebestiaan sabrie gaat dit nooit reddenhij is nu al kapot
Zweten is een juist een goed teken...gaat volgens mij de langste afstand afleggen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
sebestiaan sabrie gaat dit nooit reddenhij is nu al kapot
Nieman was gisteren ook een erg leuke gast bij Radio Tour de France.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef wimderon het volgende:
Zoals verwacht aardige inhoudelijke toevoeging met Nieman en Van Moorsel.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Kan jij een andere UI instellen? Ik kan je niet serieus nemen op deze manier.
Denk het niet, zo is Gert gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef anoukane het volgende:
Het was ff wennen. maar ik kan het programma steeds beter waarderen.
Gert is volgens mij van te voren wel ff verteld dat ie goed naar René moet kijken hoe hij zijn "rol" vervuld.
Maarja, niets mis mee toch? Is toch prima joh, laat gaan. Leuk man... Tuurlijk!
Yah, leuke aflevering met iets meer inhoud.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef wimderon het volgende:
Zoals verwacht aardige inhoudelijke toevoeging met Nieman en Van Moorsel.
Ik vind die brilmans juist de beste gast aan tafel..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef inZanity het volgende:
Die Gert maakt het programma, zonder hem zou het niet veel zijn. Erger me overigens dood elke keer aan die wijsneus met die bril..
Jep dé kenner, Gert is ook wel een kenner maar ook een beetje voor de 'humor'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik vind die brilmans juist de beste gast aan tafel..
Wenen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Gvd indd als Boogerd ook doping had gebruikt had hij nu 10x de tour gewonnen![]()
Hij heeft gebruiktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Gvd indd als Boogerd ook doping had gebruikt had hij nu 10x de tour gewonnen![]()
quote:
Heh was het sarcasme niet duidelijk genoeg?quote:
slaap verderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |