Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tour voor Tokkies, anders kan ik dit niet samenvatten
Hetzelfde pseudoballetjes publiek als bij VI
Avondettape is wijn en kaasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Tommeke het volgende:
Tour voor Tokkies, anders kan ik dit niet samenvatten
Hetzelfde pseudoballetjes publiek als bij VI
Nu even vive le Velo, voor de feitenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Avondettape is wijn en kaas
Tour de Jour is bier en chips en stiekum veel lekkerder als wijn en kaas
Uitzending gemist: De Allerslechtste Chauffeur van Nederlandquote:
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:02:32Nou bedankt..!! gert jacobs heeft er nog vertrouwen in.. Altijd fijn dat er mensen in een goede comeback geloven.. Td reageer retweet
Triestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef SanAnt het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:02:32Nou bedankt..!! gert jacobs heeft er nog vertrouwen in.. Altijd fijn dat er mensen in een goede comeback geloven.. Td reageer retweet
Je verheugen op Driesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef larry91 het volgende:
Als Dries er op 12 juli er ook maar is want dan ben ik daar ook
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Belachelijk: 4 dagen lang kunnen we het gewoon bekijken en nu worden buitenlanders opeens geweerd op rtlgemist.
NOS heeft het ook opeens gestopt![]()
twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 22:48:50Ter info: heb op Westra, Gutierrez en Hoogerland gestemd. Fransen domineren in jury. #tdf #tourdujour reageer retweet
SUPER bedankt! Kan je me zeggen hoe je die vind? Trucje? Dan kan ik het tenminste blijven kijken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4
Zo misschien?
Hou sigaarsnor.blogspot.com in de gaten na de uitzending. Er is vast een truukje voor, die sommige users hier ook kunnen geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
SUPER bedankt! Kan je me zeggen hoe je die vind? Trucje? Dan kan ik het tenminste blijven kijken!
lekker melig einde. en dat met nog een paar weken te gaan. Dat gaat nog wat wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat einde met Dries is zo fout dat het goed is![]()
Er begonnen er al wat de polonaise te lopen. Als er nu nog een Nederlandse ritzege komt dan zit dat wel goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
lekker melig einde. en dat met nog een paar weken te gaan. Dat gaat nog wat worden
Genee is sowieso de beste Nederlandse presentator ooit, of Derksen er nu bij zit of niet. Ik heb nog nooit iemand gezien die een gesprek zo goed kan leiden als Genee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en Genee die presenteert het veel strakker en beter zonder Johan naast hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |