Bammetjes dan he!quote:
Klinkt chemisch, bij mij zijn ze rood.quote:
Daarom ook meervoud!quote:
Je bent toch niet zo'n muesli-eter he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Welke school?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Alleen nog een pasfoto en het op de post doen, daarna is mijn aanmelding voor school helemaal klaar en goed
En wat ga je daar doen?quote:
quote:
Zo te lezen doe ik dat ook niet Vaduzquote:
Fokken dus!quote:
Onder het mom: onderzoek!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef Pheno het volgende:
Vroegah, toen ik nog op school zat had ik daar niet eens internet
Is dat een studie?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen doe ik dat ook niet Vaduz
quote:
Joahquote:
En dan uitschieten met de beitel. Dat viel niet onder de garantie. Zwaar kudt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pheno's clayPad 2001
Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/
Hater-haterquote:
In een mandje zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo even scheren! Ik begin steeds meer op Mozes te lijken.
Als ik mijn lul in een mandje leg, heb je een frans ontbijt.quote:
En wat zeezoutigquote:
Wat?quote:
je zit al die tijd al zonderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Kally het volgende:
Er komt leven in mijn modem, er gaat wat knipperen
M'n opa is gevallen en die heeft z'n heup gebroken, dus er moet weer eens van alles omgegooid en geregeld worden om naar het ziekenhuis te kunnen.quote:
Owquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n opa is gevallen en die heeft z'n heup gebroken, dus er moet weer eens van alles omgegooid en geregeld worden om naar het ziekenhuis te kunnen.
ja kan de hele dag durenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n opa is gevallen en die heeft z'n heup gebroken, dus er moet weer eens van alles omgegooid en geregeld worden om naar het ziekenhuis te kunnen.
He bah.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
x2quote:
Je bent vrijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
En het ruikte in de trein alsof de kattenbak hier is leeggegooid!
yes!! Ik ga er eerst nog niet wegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
Zal uiteindelijk vast wel goedkomen... Thanks
[..]
Ja, je hebt er wel wat aan gehad?
hehe..!! Sorry.. Donderdagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent vrij! Had dat gezegd luuhuuul
Reed net nog bij de Hanze
ik ga naar de bankquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga de hele middag Simcity doen. Nu. Puh
Ah, das wel mooi...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
yes!! Ik ga er eerst nog niet wegmaar we hebben wat bedacht op mijn 400 overuren.. En als ik weer naar school ga, ga ik waarschijnlijk van de kassa afdeling af. Als ik dat wil
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh.. Wel weer een last van me af! Als ik nog wat uren betaald krijg in de vakantie extra, dan ga k nog even een weekendje weg.. Spanje ofzo.. Ben er aan toe!
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!quote:
Is het een beetje over na vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!
Nehh.. Gewoon.. Ik loop altijd veel te lang met zulke dingen.. Zeg het hier wel, maar das anders.. En k vind t gewoon moeilijk..
Maar het was alleen maar in het begin.. Het moest er ff uit
Nee echt?!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!
Maar das nu wel een beetje opgelost en over? ...ik bedoel het luchte wel op?quote:Nehh.. Gewoon.. Ik loop altijd veel te lang met zulke dingen.. Zeg het hier wel, maar das anders.. En k vind t gewoon moeilijk..
Maar het was alleen maar in het begin.. Het moest er ff uit
Dan ben je toch nog meer trotser op jezelf dat je deze dingen onderneemtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik deed de deur dicht van kantoor, en toen kwamen ze al.. Probeerde ze nog weg te slikken, mocht niet baten
Yepquote:
Ja, je hebt daar een groot olifantenbeeld zoals je ze wel vaker in dierentuinen ziet. Om mee op de foto te gaan, zo eentjequote:
Bijna ieder jaar welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Renesite het volgende:
KALLY kom jij ook eens in Dierentuin Emmen
Das de mooiste dierentuinquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Renesite het volgende:
KALLY kom jij ook eens in Dierentuin Emmen
Een nijlpaard weet ik maar olifant zegt me niks, ik zal morgen opletten, maar ik moet dan eigenlijk al foto's ervan hebben. De jongens gaan op al die beeldenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, je hebt daar een groot olifantenbeeld zoals je ze wel vaker in dierentuinen ziet. Om mee op de foto te gaan, zo eentje
Klopt, al word Blijdorp ieder jaar mooier nu met al die nieuwe verblijven.quote:
Als klein kind moest ik daarop, maar dat wilde ik niet en toen is er een foto van me gemaakt dat ik heel boos keek. Die foto hangt nu op posterformaat aan de trap van mijn oma.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Een nijlpaard weet ik maar olifant zegt me niks, ik zal morgen opletten, maar ik moet dan eigenlijk al foto's ervan hebben. De jongens gaan op al die beelden
Ben er alweer een tijdje niet meer geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, al word Blijdorp ieder jaar mooier nu met al die nieuwe verblijven.
Blijerdquote:
Als ik niets eet dan sterf ikquote:
Ik ook, zadelzakken die nog te verteren zijn!quote:
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.quote:
Uhuh, vind ik ook. Ons mam en pap willen deze zomer naar een dierentuin. Ik zeg dat ze maar mooi naar Burger's Zoo moeten gaan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.
Niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.
De vogeltuin vind ik nog aardig en natuurlijk de vlindertuin ook. Maar ik heb niet voor niets een abo bij Burgers Zoo, dat vind ik een stuk leuker over het geheel gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uhuh, vind ik ook. Ons mam en pap willen deze zomer naar een dierentuin. Ik zeg dat ze maar mooi naar Burger's Zoo moeten gaan!
't Wordt weer mooier gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Het is idd ong. 5 jaar geleden dat ik daar voor eht laatst was
Op de hoofdpagina van de abn: http://www.abnamro.nl/nl/(...)nen/introductie.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Uhm..
ik wil een nieuwe rekening openen, bij de abn..
wat moet je dan mee? alleen je paspoort?
Ja, daar was ik al..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina van de abn: http://www.abnamro.nl/nl/(...)nen/introductie.html
't is daar nu al voor een groot deel gereed afaik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
Toen ik er was waren ze niet al te lang bezig met het nieuwe gedeelte, aan de andere kant van de brug
Dus een afspraak maken, of heb je die ook al? Volgens mij is een paspoort dan voldoende, een salarisstrook wordt pas handig als je daar ook een creditcard bij wilt hebben.quote:
Vast.. ik hoop het niet voor 'm. Hij is al zo oudquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Toverheks het volgende:
Hey Benny lees van je opa, nou dan maar een nieuwe heup wat een drama
De pinguïns lopen wel nog los?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
't is daar nu al voor een groot deel gereed afaik.
Ik hoef geen creditcardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een afspraak maken, of heb je die ook al? Volgens mij is een paspoort dan voldoende, een salarisstrook wordt pas handig als je daar ook een creditcard bij wilt hebben.
Euh euh euhquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast.. ik hoop het niet voor 'm. Hij is al zo oud
[..]
De pinguïns lopen wel nog los?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast.. ik hoop het niet voor 'm. Hij is al zo oud
[..]
De pinguïns lopen wel nog los?
Ik ben hier toch nog?quote:
Jaaaaaa, zeg...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh euh euhgeloof het wel
! Ben er 3 jaar geleden geweest
Ik hoor net dat ze nog loslopen Renéquote:
Was dat daaro boven? In die holletjes en zo? JA! Dan wel achter hekjes maar wel bijna aanraak-baarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaaaaaa, zeg...
[..]
Ik hoor net dat ze nog loslopen René
Yupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was dat daaro boven? In die holletjes en zo? JA! Dan wel achter hekjes maar wel bijna aanraak-baar
Over de paden niet meer denk ik. Maar wel daaro wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Je had er toen zo'n pad met idd van die holletjes en soort van bergjes.. maar ze liepen toen ook over de paden enzo.
Hmm, jammerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Over de paden niet meer denk ik. Maar wel daaro wat je zegt.
Nee, al heb ik me wel eens als een conifeer gevoeld.quote:
Ah, dat is een nieuwe voor mij!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, al heb ik me wel eens als een conifeer gevoeld.
Dat is wel een stond erbij en keek ernaar gevoel he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, al heb ik me wel eens als een conifeer gevoeld.
Het was wel leuk maar dat gevoel kan ik niet echt omschrijven, dat zou je zelf mee moeten maken maar het is niet wat je jezelf aan kunt leren. Het gevoel was er gewoon opeens en dan heb je echt het gevoel van: Hey ik ben een conifeer. Als je dat hebt gehad verlang je weer zo naar dat gevoel wat je totaal niet kunt omschrijven en ook niet kunt reproduceren als je het wil.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was wel leuk maar dat gevoel kan ik niet echt omschrijven, dat zou je zelf mee moeten maken maar het is niet wat je jezelf aan kunt leren. Het gevoel was er gewoon opeens en dan heb je echt het gevoel van: Hey ik ben een conifeer. Als je dat hebt gehad verlang je weer zo naar dat gevoel wat je totaal niet kunt omschrijven en ook niet kunt reproduceren als je het wil.
Ik ben blij dat je er toch voor durft uit te komen, vergt toch wel wat moed. Ik stop 10 coniveren in je kont.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was wel leuk maar dat gevoel kan ik niet echt omschrijven, dat zou je zelf mee moeten maken maar het is niet wat je jezelf aan kunt leren. Het gevoel was er gewoon opeens en dan heb je echt het gevoel van: Hey ik ben een conifeer. Als je dat hebt gehad verlang je weer zo naar dat gevoel wat je totaal niet kunt omschrijven en ook niet kunt reproduceren als je het wil.
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er toch voor durft uit te komen, vergt toch wel wat moed. Ik stop 10 coniveren in je kont.
Dan is de tijd wel heel snel gegaan...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ah.. geen zin.. morgen om 9 uur sta ik voor de ABN
Een beetje tussen de regels door lezen doet wonderenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij he.. zit ik rené hier alleen maar af te zeiken, maar goed
GRRRRquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Hey Ian
[..]
Een beetje tussen de regels door lezen doet wonderen
quote:
Ja tof hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, Fok! wordt steeds sjieker
De vernieuwde spoiler
Benny
Bijna weekendquote:
Ah, we zijn bijna op de helftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bijna weekend![]()
![]()
Tenminste, voor mijn gevoel dan
Dit weer vráágt om strandhangen.
Dus on the to do list: de lagen stof van mijn zwembroek kloppen
Serieus? Ook prima, ga ik gewoon ergens zitten wézen in mijn zwembroek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, we zijn bijna op de helft
Het wordt alleen maar minder de komende dagen?
staat daar hou ik je aan, zonder kom je er gewoon niet inquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus? Ook prima, ga ik gewoon ergens zitten wézen in mijn zwembroek.Ik heb dat ding nou al gevonden, zal ik 'm aanhebben ook!
Ik trek 'm wel aan naar die TAL meet
Oh, crapquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat daar hou ik je aan, zonder kom je er gewoon niet in
Grote lamp, een zak zand over de grond gooien, tuinstoel erbij... tadaa!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus? Ook prima, ga ik gewoon ergens zitten wézen in mijn zwembroek.Ik heb dat ding nou al gevonden, zal ik 'm aanhebben ook!
Ik trek 'm wel aan naar die TAL meet
Wat centen zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef Toverheks het volgende:
echt heerlijk hier balkondeuren open, parasol en stoel op Balkon Lap op schoot wat wil een mens nog meer
Mooi zoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
Mijn auto nagekeken, uitlaat weer heel en hoefde niks te betalen.
Ik kon zondag nog niet zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Kally het volgende:
Euh zondag ga ik naar het strand als het weer het toelaat.
Heb je er zin in ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef Lutte het volgende:
Salades staan in de koeling en koeltas staat al klaar, gedoucht, zelfs opgemaakt.. Je zou nog bijna gaan denken dat ik er zin in heb
Joah!quote:
als jij maar straaldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef Laysa het volgende:
Morgen is er regen voorspeld....dus zo maar even een jasje halen bij mn moeder
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef Kally het volgende:
Mijn auto nagekeken, uitlaat weer heel en hoefde niks te betalen.
En niet eens vragen of wij wat nodig hebben,quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En niet eens vragen of wij wat nodig hebben,.
Ah, zo'n avondje wint het sowieso toch wel van een avondje bangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah!Al had ik een avondje op de bank ook niet erg gevonden.
Maar ik ben echt superbenieuwd naar haar man en kinderen enzo.
Volgens mij welquote:
quote:
Holaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef MissJ het volgende:
niet alles bijgehouden en gelezen, maarrrr ik kom even hoi zeggen
HOI!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef MissJ het volgende:
En dat mag zomaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef MissJ het volgende:
Ja dat mag zomaar.quote:
Kliekjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:
Zij hoort daarbij hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kliekjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
quote:
Ze moeten gewoon kapot! (die mensen die jou niet kennen! )quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
heb alleen pas sinds eergisteren de Red Room ontdekt (postte wel altijd trouw in de live topics natuurlijk), duss ik ben misschien niet voor iedereen hier heel "bekend"
Ze moeten niet zeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
heb alleen pas sinds eergisteren de Red Room ontdekt (postte wel altijd trouw in de live topics natuurlijk), duss ik ben misschien niet voor iedereen hier heel "bekend"
Echt wel!!!!! Want ik ben zo ontzettend tof en coolquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon kapot! (die mensen die jou niet kennen! )
wazz up dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik word gek, klote internet, wtf hoe lang moet zoiets duren
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nieuw hier en ken niemand maar ik voel me op mijn gemak en geaccepteerd.)))))
As if!quote:
Ik krijg interactieve tv erbij, nu moesten ze dus mijn modem omzetten en nu zit ik al de hele dag zonder internet en telefoon, godzijdank heb ik een smartphonequote:
Jij leeft op zeurenquote:
De wereld begrijpt mij nietquote:
Powers, I haz them.quote:
Jawel hoor, alleen wil jij dat nietquote:
Zeg nou zelf, een beetje mysterie moet er zijn.quote:
Dat zou ideaal zijn, helaas voor jouquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, een beetje mysterie moet er zijn.
L.S.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ik weet dat er iemand mail heeft
En nu moet ik nog een e-mail schrijven en ik kan geen begin maken. "Hallo onbekende persoon,"
Dit was vorig jaar leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
Hallon ik ben René. Ik weet niet wat gevoelens zijn maar weet wel dat ik mijn leven met een levend mens zou willen delen.
Goertjens,
Annie.
Bitchquote:
Volgens mij is er niets andersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen op FB is ook echt Engels bij die test.
Jezus, het is net alsof GoogleAds me persoonlijk kéntquote:Kamadojoe keramische BBQ U wilde altijd al een kamado... Ontsteek nu uw passie voor grillen! www.proBBQshop.nl
Ja ga eens google wat is in godsnaam een Kamado???/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, het is net alsof GoogleAds me persoonlijk ként
Hoe lang ik al niet dromerig uit het raam zit te staren, te wensen om een kamado
Op die fiets, stiekem liedjes voor me uit zingen, over die kamado
's Nachts voor het slapen gaan fantaseren, over die kamado
Oh, nee. Niet.![]()
WTF is een "kamado" !?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang ik al niet dromerig uit het raam zit te staren, te wensen om een kamado
Oh, nee. Niet.![]()
WTF is een "kamado" !?
Een bbqquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, nee. Niet.![]()
WTF is een "kamado" !?
Ik vind bbq's wel oke, sommige danquote:
Quote van de dag, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef Getal1337 het volgende:
Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen.
Dat topicquote:
Jij snapt hetquote:
warme grillworst met kaas op brood, goffer de goffer Kally hou eens op krijg er echt trek in...........op een wit vers bammetjequote:
quote:
WE DONT NEED NO THOUGHT CONTROLquote:
BEN JE NU TROTS?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie daar, muzikale opvoeding werpt vruchten af!
Top!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
LayLay is naar bed, toch?
Dan kunnen we het even over de geheime wedding-crash plannen hebben. Ik weet niet zeker of die serpentine-bom gaat lukken, maar anders moeten we het maar gewoon doen met die naakt-entree van PatriQue en het schuimkanon van Benny.
Gaat dat idee met die 2550 potten pindakaas, 3 zakken paperclips en die watermeloen nog door?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan kunnen we het even over de geheime wedding-crash plannen hebben. Ik weet niet zeker of die serpentine-bom gaat lukken, maar anders moeten we het maar gewoon doen met die naakt-entree van PatriQue en het schuimkanon van Benny.
Wat ben je een scattie....ik moest lachen...door de zenuwen heenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Het schuimkanon van Benny?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
áls in ben en jerry's?quote:
Geen idee, ik eet die overpriced zooi nooitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |