Je bent toch geen wijfquote:
dit...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist het, dat iemand dat zou gaan zeggen![]()
.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok nog 1 keer
Dag in, Dag uit.....
En dan ga ik slapen
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent toch geen wijf
[ Bericht 9% gewijzigd door Renesite op 04-07-2011 23:06 (fixed quote) ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok nog 1 keer
Dag in, Dag uit.....
En dan ga ik slapen
Ja, maar ik moest die kwootenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
Reneetje, blijf jij eens van iedereens verneukte quotes af
Dus? Laylay wou hem expres fout doenquote:
Tot zo he...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok nog 1 keer
Dag in, Dag uit.....
En dan ga ik slapen
uhuh das je sjarmequote:
/carequote:
quote:
Ik moet, want wil weer om 9 uur in de sportschool staanquote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook een keer een leuke avond hoor, ik heb nog niet opgeruimd of ons mam begint weer te zeiken 'dat ik toch wel een erg slechte gastvrouw was'. Flikker toch op mens.
Ik ben naar bed hoor, het is weer goed verpest
Alweerquote:
Ik heb ook een keer een leuke avond hoor, ik heb nog niet opgeruimd of ons mam begint weer te zeiken 'dat ik toch wel een erg slechte gastvrouw was'. Flikker toch op mens.
Die van Britt? Die heb ik 3 seconden geluisterd en toen klaarquote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet, want wil weer om 9 uur in de sportschool staan
[..]
Dat nummer is toch gewoon grappig
Jaquote:
godver, kom er net achter dat ze sinds februari gestopt zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
doet me denken aan dit nummer, al een tijdje niet geluisterd![]()
Ohwquote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
dat nummer had je op de meet anders helemaal niet nodigquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
OMG ik ben echt erg, maar als ik aangeschoten ben, dan kan ik op dit nummer gewoon echt gek doen
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
godver, kom er net achter dat ze sinds februari gestopt zijn
Ja die van brittquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van Britt? Die heb ik 3 seconden geluisterd en toen klaar
Ik dacht dat jij Simon was.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik heurde trouwens dat Simon en Garfunkel weer samen gaan optreden
Joe!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die van britt
Maar ik ben raar![]()
Maar ik vind hem gewoon leuk
Heb hem zelfs gedownload van iTunes
DOE JOE NOO DE WEEJ TOE DE PLEEJ???
Whehehehehehe
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat nummer had je op de meet anders helemaal niet nodig
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die van britt
Maar ik ben raar![]()
Whehehehehehe
Ja klopt, ik hoorde dat ik weer ging optreden met Garfunkelquote:
Zo kloptie wederquote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt, ik hoorde dat ik weer ging optreden met Garfunkel
Misschien zochten ze een vervanger voor Britt.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
De plaatselijke mocro flavour discotheek heeft me toegevoegd op Facebook
WTF
Truste moppiequote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die van britt
Maar ik ben raar![]()
Whehehehehehe
Truste Laysquote:
Jesus loves you more than we will know! Wow wow wow!quote:
Whehehehequote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien zochten ze een vervanger voor Britt..
Ik vind het echt leuke muziekquote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jesus loves you more than we will know! Wow wow wow!
WTF, heel dat tyfus Hoogvliet daar binnen, ben je gek?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik wil best daar gaan werken hoor, per 1 november
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik wil best daar gaan werken hoor, per 1 november
Ja maar ben ik dan de enige in dit topic die het nummer leuk vindquote:
Ach werk is werk en geld is geldquote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF, heel dat tyfus Hoogvliet daar binnen, ben je gek?
Sowieso. Adele.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
EVEN DWARS DOOR MN ZIEL, EN BEDANKT HE, ADELE?
Jaquote:
Zozo, Ralph Lauren. Mag wat kosten.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Valt een beetje tegen vandaag
Ik ben een beetje huiverig. Hebben ze dat niveau nog?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik hoop echt dat ze dan in Nederland komen
Heb jij heul geen tijd voor als je moet zingenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dan serveer ik wel gratis drank
Ik denk het welquote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig. Hebben ze dat niveau nog?
Heb je The Graduate gezien, met Dustin Hoffman? Zij hebben daar de soundtrack voor gemaakt, geweldige film!quote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je The Graduate gezien, met Dustin Hoffman? Zij hebben daar de soundtrack voor gemaakt, geweldige film!
Adele altijd +1quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
EVEN DWARS DOOR MN ZIEL, EN BEDANKT HE, ADELE?
Fixedquote:
Fixedquote:
quote:
Kusjesquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
OHJA, treinkaartjes voor 30 juli geregeld
Ik vind het nummer gewoon ruk... maar het blijft in je kop zitten en het is gewoon een zomerhit, als in 'voor ff leuk, meer niet'.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben ik dan de enige in dit topic die het nummer leuk vind
Eerlijk zeggen
Plaats een bericht met alleensmiley als je het nummer leuk vind
Je bent echt in trek bij Mocro's! Komt goed uit, want ik heb dat met Suri's en Joden! Lekkurr politiek correct is dat!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Y-Land (mocrodisco) vind mijn foto leuk
(facebook, iMac foto)
Als ze uit Hoogvliet komen is die kans groot jaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Y-land vind mijn status leuk
Straks the Sims spelen op mijn nieuwe iMac ♥
OMGWie beheert die pagina
OHHH NOESSSSS STraks gaan ze inbreken en pikken ze mijn iMAC
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Y-land vind mijn status leuk
Straks the Sims spelen op mijn nieuwe iMac ♥
OMGWie beheert die pagina
OHHH NOESSSSS STraks gaan ze inbreken en pikken ze mijn iMAC
Mocro's vallen altijd op mijquote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent echt in trek bij Mocro's! Komt goed uit, want ik heb dat met Suri's en Joden! Lekkurr politiek correct is dat!
Nee moet ik nog doen, en ga ik doen als het regentquote:
Ze weten niet waar mijn huis woont gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze uit Hoogvliet komen is die kans groot ja
Like!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee moet ik nog doen, en ga ik doen als het regent
Hoogvliet ligt naast Spijkenisse, en is verbonden met Spijkenisse d.m.v. de Spijkenissebrugquote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef Zeroku het volgende:
Waar is Hoogvliet en hoeveel huizen staan daar te huur?
Gezellig. Lekker multicultureel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoogvliet ligt naast Spijkenisse, en is verbonden met Spijkenisse d.m.v. de Spijkenissebrug
In Hoogvliet kan je niet stappen, dus komen alle mocro's naar Spijkenisse om te stappen in de mocrodisco
Trust me, daar wil je niet dood gevonden worden, dan jatten ze zelfs je ingewandenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef Zeroku het volgende:
Waar is Hoogvliet en hoeveel huizen staan daar te huur?
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Trust me, daar wil je niet dood gevonden worden, dan jatten ze zelfs je ingewanden
Ja maar we hebben er al genoeg in Spijkenissequote:
Klinkt als een soort Almerequote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Trust me, daar wil je niet dood gevonden worden, dan jatten ze zelfs je ingewanden
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
we hebben er al genoeg in Rotterdam, stuur ze dan naar urkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar we hebben er al genoeg in Spijkenisse![]()
Dus waarom kunnen ze niet gewoon gaan stappen in Rotterdam ofzo
Voor de rest kwam ik tijdens mijn foute jaren ook in Y-Land. Alleen toen was het een negerdisco
Kloptquote:
Trein > Ahoy > trein. That's all.quote:
Mweh.quote:
Metro zit er nog tussen, en wat voor een, heerlijk!quote:
Je bent niet goehoedquote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mweh.
Dat refrein klinkt wel tof, maar de rest niet echt imo.
Jawel, ik mis dat authentieke geluid van Adele.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent niet goehoed
...ik hoop dat ze los gaan zo
Urkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben er al genoeg in Rotterdam, stuur ze dan naar urk
Urkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben er al genoeg in Rotterdam, stuur ze dan naar urk
quote:
Trustequote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ga ik ook maar, ik ga mijn iMac aan de ketting leggen denk ik
Welterusten lievies
Welterusten c_a'tjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ga ik ook maar, ik ga mijn iMac aan de ketting leggen denk ik
Welterusten lievies
Falco? ken je niet? Wat een muziekbarbaren! Ik vraag je!quote:
Die ken ik welquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Falco? ken je niet? Wat een muziekbarbaren! Ik vraag je!
Produceren # 34quote:
Ohh, jaquote:
quote:
Heb een midi van dat nummer dus daar zitten die melodietjes in, die pas ik dan zelf aan totdat het goed klinktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef Zeroku het volgende:
Maar hoe kom je aan dat Rapture-deel, zelf gemacht of uit gewoon uit dat lied?
Ah zo, wel vet op zichquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb een midi van dat nummer dus daar zitten die melodietjes in, die pas ik dan zelf aan totdat het goed klinkt
Späterquote:
Nee, degene die dat beslist gaat twee weken op vakantie.quote:
Wait, whut?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, degene die dat beslist gaat twee weken op vakantie.
ik verstop me onder het buroquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen overigens, ik ben er weer, dus blijf maar de hele dag weg. Topickiller!
Ik heb daar liever een leuke vrouw, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:
Een soort tregging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef Kally het volgende:
Geen internet zit op een vang pagina wtf is dat?
O en goedemorgen
quote:
hehe, ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar liever een leuke vrouw, maar toch bedankt voor het aanbod.
een vang pagina ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Even serieus, ik stap over op interactieve tv erbij, heb al inet en foon, kan het daar mee te maken hebben?
Dat zou moeten werken zou ik zeggen. De kabelmodem die even over de rode is? Ik zou die even een minuut zonder stroom laten en dan kijken wat er gebeurd als je die weer aansluit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Even serieus, ik stap over op interactieve tv erbij, heb al inet en foon, kan het daar mee te maken hebben?
ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb best wel kut geslapen... kort en vaak wakker.
spierpijn? .9quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Toch maar niet sporten, ik kan niet lopen van de spierpijn
Dus waag vanmiddag nog een nieuwe poging
Ja maar ga om half 1 een lange wandeling maken met Kyra, dus ik hoop het er een beetje uit te lopen. En dan proberen vanmiddag een uurtje te sporten, in ieder geval mijn armen en buik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
spierpijn? .9
En dat is toch niet opeens vandaag over
nou, dat dus... deken zat steeds niet goed en ik heb elk hoekje van mijn bed wel gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had hetzelfde
Echt vaag, ik viel pas in slaap na half 2 en Rob lag al vanaf half 12 heerlijk te slapen, irritant!
En dan ook nog eens vroeg wakkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, dat dus... deken zat steeds niet goed en ik heb elk hoekje van mijn bed wel gezien
yupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog eens vroeg wakker
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef Zeroku het volgende:
Ik lag heerlijk onder mijn Donald Duck dekbed.
Pics van je dekbedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef Zeroku het volgende:
Ik lag heerlijk onder mijn Donald Duck dekbed.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een spongebob dekbed en heb Patrick eruit geknipt en daar ga ik dan in de plaats liggen hihi [ afbeelding ]
Ik heb een spongebob dekbed en heb Patrick eruit geknipt en daar ga ik dan in de plaats liggen hihi [ afbeelding ]
quote:
Ja, zie het nu ook. Hmmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The image you are requesting does not exist or is no longer available
Moggequote:
Hey lutjequote:
Gaat wel weer.. Alleen ons mam negeert me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen Lutje
Hoe is het met je?
Wat voor leuks ga je doen vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat wel weer.. Alleen ons mam negeert me.Moet ze vooral doen ook, ben toch amper thuis vandaag
Hoe was het kraambezoek geweest?
Vanmiddag naar het dorp met Lieve en dan naar Lieve om salades te maken voor de klassenbarbecue van vanavond. Bij een lerares thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor leuks ga je doen vandaag
Kraambezoek was leukBaby's
Wel een goede dag voor een BBQquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanmiddag naar het dorp met Lieve en dan naar Lieve om salades te maken voor de klassenbarbecue van vanavond. Bij een lerares thuis
Echt hè?Zo'n leraar had zijn baby'tje afgelopen week mee naar school genomen, zoooooo lief.
Ja nogalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een goede dag voor een BBQ
Ja ik wil ook babyHihihihi. Was echt een scheetje, even vastgehouden ook
Tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanmiddag naar het dorp met Lieve en dan naar Lieve om salades te maken voor de klassenbarbecue van vanavond. Bij een lerares thuis
ik heb vanmorgen wel gepoeptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
1 kilo spieren erbij
...of het is nog niet verteerd?
Lekker vaag.... ze zijn het pas gaan omzetten nadat je gebeld had?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Kally het volgende:
Nou geen internet klopt ze zijn alles aan het omzetten
Jaquote:
Nee dat waren ze dus al aan het doen vandaar geen internet, alles moet eraf en dan opnieuw omdat tv erbij komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker vaag.... ze zijn het pas gaan omzetten nadat je gebeld had?
Welke faalprovider is dat nu weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Kally het volgende:
Nee nog geen eisprong, al komt-ie er wel aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:48 schreef Kally het volgende:
Miran je hebt je eisprong toch? Daarom ben je zwaarder. en een kilo maar
Zijn dat struisvogeleieren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:48 schreef Kally het volgende:
Miran je hebt je eisprong toch? Daarom ben je zwaarder. en een kilo maar
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEn wij doen altijd mee met het lokale tourspel, maar dan meer voor de onderlinge strijd zeg maar. Ik ben natuurlijk ongeslagen winnares
Mooi kut....heb je wel tv en telefoon of doen die het ook niet meer...Bij ons werkten meestal die 2 nog welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Kally het volgende:
Hmmzzzquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat waren ze dus al aan het doen vandaar geen internet, alles moet eraf en dan opnieuw omdat tv erbij komt.
Ik zeg elk jaar opnieuw dat ik niet kijk, maar toch staat het elk jaar opnieuw aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb helemaal niks met de tour
Ik moet werken, ik zou niet eens weten wanneer ik moet kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg elk jaar opnieuw dat ik niet kijk, maar toch staat het elk jaar opnieuw aan op de achtergrond. De laatste etappe kijk ik sowieso wel helemaal
Misschien omdat het vroeger altijd verplicht op stondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg elk jaar opnieuw dat ik niet kijk, maar toch staat het elk jaar opnieuw aan op de achtergrond. De laatste etappe kijk ik sowieso wel helemaal
Happende vrouwquote:
En belangrijker nog, wie is het!quote:
En daar is dan weer helemaal niks aan. De truien zijn al verdeeld en op champagne drinken op de fiets na gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de dopinggekte keek mijn vader idd ook altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien omdat het vroeger altijd verplicht op stond
Mijn vader is tourgek
Vorig jaar begonnen ze toch in Nederlandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de dopinggekte keek mijn vader idd ook altijd
Ow wie komen er nog meer?quote:
Vorig jaar, alle drie de grote rondesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen ze toch in Nederland
Of was het 2 jaar geleden?
Guus Meeuwis, Blof, VanVelzen en Kane. Eddy Zoey en Jeroen van Koningsbrugge presenteren het. En er komen nog meer artiesten, maar die worden nog bekend gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wie komen er nog meer?
Ik zou naar de efteling gaan, maar broer wilt opeen 6 augustus naar de efteling
Ik weet ook niet wat het is, want ze rijden alleen maar hetzelfde rondjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
En daar is dan weer helemaal niks aan. De truien zijn al verdeeld en op champagne drinken op de fiets na gebeurt er niks.
De bergetappes, lange ontsnappingen, sprints waarin ze elkaar de weg afduwen, dás leuk
Tochquote:
geen nick en simon?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Blof, VanVelzen en Kane. Eddy Zoey en Jeroen van Koningsbrugge presenteren het. En er komen nog meer artiesten, maar die worden nog bekend gemaakt
Oh, dan zit ik in Keulen.quote:
tour trekt me ook niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch
Ze kwamen door SpijkenisseEn toen ben ik wel gaan kijken
Maar vond het niet leuk, en ze kwamen langs mijn wijk, dus heel de wijk propvol met auto's en kon nergens heen
Dus ik was verplicht om het te zien
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tour trekt me ook niks.
mensen die saai achter elkaar aanrijden op een stuk weg ;')
Sorry, looks like all the rewards have been claimed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny er staan 2 dingen op mijn prikbord van CV, wil je die aan mij geven als het lukt? Dan heb ik weer wat compleet
die heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
En die Chocolate Covered Strawberries krijg je heel makkelijk... gewoon veel aardbeien oogsten, die vergaan ook niet.
Effe kijken of ik ze er opnieuw opkan zettenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, looks like all the rewards have been claimed!
Van die heb ik dus ook last... en het gaat steeds verder. Eerst had je er 3 nodig, toen 7 en nu heb ik er 10 nodig.quote:
Die moet ik ook nog even bijelkaar krijgen, en nog 10 wedding presentsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
En die Chocolate Covered Strawberries krijg je heel makkelijk... gewoon veel aardbeien oogsten, die vergaan ook niet.
Ik ken het ook niet. Iets met een boerderij (aardbeien) en incest (trouwcadeaus) zo te horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het komt wel zo over ja. Fijn dat het wartaal voor me is.
quote:
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |