Ik was al met mijn mac bezigquote:
ifconfig. Excusé.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was al met mijn mac bezig
Alleen ik krijg rare foutmeldingen als ik IPconfig intoets in terminal
Hoe kunde nou zegge dagge nie geniet?quote:
quote:
1 heb je er al van mij gekregenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran.. heb high heels nodig in cv.. 2 paar..
ik ga zo cv opstartenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran.. heb high heels nodig in cv.. 2 paar..
welk account?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wil jij even mijn crops reviven?
En dan niet allemaal dezelfde crops
mijn hnormale facebook accountquote:
Met de roze dingetjes aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn hnormale facebook account
zeg even als je het gedaan heb, dan log ik gelijk inKan ik even oogsten...
* De_Kardinaal Phoenix Down gebruiktquote:
Maar in de salsa dip willen, ho maarquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gefrituurde varkenstepels wel, die doen net alsof ze ships zijn
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn excuses, ik stop ook meteen.
Was even nodig.
dawwwwquote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, is irritant, dat geschlijm de hele tijd
Omfg, Devinquote:
Oneens.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi Wark. Daar moet je een concert van meegemaakt hebben.
Hoi schattiequote:
Lekkah lekkahquote:
Ik las hetquote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze het hebben aangepast naar 1 november
Whehehe en als ik nieuw werk vind bijvoorbeeld per 1 augustus, dan moet ik ontslag gaan nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Laysa het volgende:
gedverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik dit plaatsen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Laysa het volgende:
Stiekem wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik dit plaatsenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Eerst ander werk, en dan baan opzeggen hequote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ik ben er over uit.. ik ga ander werk zoeken
Een blobvis.quote:
quote:
The Blobquote:
Dies van RLS.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
Er staat een viswijf hier ruzie te zoeken vanaf balkon ergens, hoe toepasselijk plaatje ook
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
Er staat een viswijf hier ruzie te zoeken vanaf balkon ergens, hoe toepasselijk plaatje ook
Filmenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
quote:
Geen puf om op te staanquote:
Jawelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Benny heeft nog steeds geen internet?
Geld.quote:
Zo heb ik ook Laysa versierd!quote:
Door al d'r geld afhandig te maken?quote:
Uhuh, volgens mij had zij de slingersquote:
Klinkt als de nieuwe kaskraker van Gerrit Komrij.quote:
klinkt als de gouden tip voor mij om succesvol chicks te hosselenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klinkt als de nieuwe kaskraker van Gerrit Komrij.
quote:
Blijft lekker gewoonquote:
Uhuh, toch ruig dat zo'n oude neger nog zo'n goede muziek weet te producerenquote:
Link?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
Volgende show start in 3:15
#linkinpark #itunes
JAHAAAquote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerst ander werk, en dan baan opzeggen he
Waar?quote:
Even kaiken.quote:
Je vroeg er van de week naar, en had nog geen antwoord gegevenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAHAAA
ik ben echt geen dom schaap ofzo!
waarnaar?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je vroeg er van de week naar, en had nog geen antwoord gegeven
Ohquote:
Rosébier krijgt ook +1quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
Ik neem een rosébiertje, gewoon omdat het kan en omdat ik een wijf ben
Pfff weet niet meer wanneer het was, en toen vroeg je wanneer je het beste kon vertellen aan je baas geloof ikquote:
quote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word volwassen, en verstandig..
i'm scared!
Ohja..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfff weet niet meer wanneer het was, en toen vroeg je wanneer je het beste kon vertellen aan je baas geloof ik
Ik geloof het niet...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word volwassen, en verstandig..
i'm scared!
heb je al ander werk danquote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja..
ik ga morgen een gesprekje aan!
Een gesprek, geen ontslagquote:
ja maar als je het aangeeft dat je weg wilt, en zeker als je nog +/- 400 overuren tegoed heb..... is dat dan wel verstandigquote:
Je mag toch wel om je geld vragen en waarom dat niet uitbetaald wordt?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je het aangeeft dat je weg wilt, en zeker als je nog +/- 400 overuren tegoed heb..... is dat dan wel verstandig
Ik zou het eng vinden
Niet overal worden overuren uitbetaald.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag toch wel om je geld vragen en waarom dat niet uitbetaald wordt?
Ik moest 10.3 hebbenquote:
Nee klopt, maar bij Trique wel en anders moet er op je uren specificatie wel je tijd voor tijd uren staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet overal worden overuren uitbetaald.
het wordt me al sinds december belooft, het is JULIquote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet overal worden overuren uitbetaald.
Ah oke... als je mazzel hebt ben je op tijd. Ze zijn nog niet begonnenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest 10.3 hebben, dus eerst even updaten nu.
Echtquote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
Overuren c.q. vakantiedagen kun je ook, onbetaald, meenemen naar je nieuwe werkgever.
Hmm. Naja, ze zijn ook niet verplicht behalve als je daar stopt, dan moeten ze het wel geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee klopt, maar bij Trique wel en anders moet er op je uren specificatie wel je tijd voor tijd uren staan.
Maar vrij kan hij ook niet want te weinig mensen
Ja, ben ook een film aan het kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah oke... als je mazzel hebt ben je op tijd. Ze zijn nog niet begonnen
HAHA, als ie zegt, ja je krijgt ze niet.. dan ben ik gelijk weg uiteraard.. opzegtermijn of nietquote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je het aangeeft dat je weg wilt, en zeker als je nog +/- 400 overuren tegoed heb..... is dat dan wel verstandig
Ik zou het eng vinden
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag toch wel om je geld vragen en waarom dat niet uitbetaald wordt?
Hmhm. Dus als je 2 weken vakantiedagen over hebt en je gaat naar een nieuwe werkgever, kun je meteen 2 weken thuis blijven, alleen krijg je dan geen loon.quote:
Dat is waar maar het is hem al toegezegdquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Naja, ze zijn ook niet verplicht behalve als je daar stopt, dan moeten ze het wel geven.
[..]
Ja, ben ook een film aan het kijken, maar kijk wel dat concert denk ik. Anders voor niets geupdate
.
Mja, da's wel een kutstreekquote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is hem al toegezegd
Of je doet het op de achtergrondquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ben ook een film aan het kijken, maar kijk wel dat concert denk ik. Anders voor niets geupdate
.
Ik ga zeggen dat ik wat anders ga zoeken ja...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar ik dacht dat hij ging zeggen dat hij weg wilt
Ja, dan hoor ik de film nietquote:
Okquote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat ik wat anders ga zoeken ja...
Das wel de bedoeling, jaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Naja, ze zijn ook niet verplicht behalve als je daar stopt, dan moeten ze het wel geven.
[..]
.
Zweedse stemmenquote:
twitter:eenjurk twitterde op maandag 04-07-2011 om 22:08:07Ik denk dat John Travolta geld gaat geven aan Griekenland.#Greecelightning reageer retweet
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
twitter:eenjurk twitterde op maandag 04-07-2011 om 22:08:07Ik denk dat John Travolta geld gaat geven aan Griekenland.#Greecelightning reageer retweet
![]()
![]()
!
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
![]()
![]()
!
Je hebt gelijk ookquote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
Ik ga vroeg naar bed denk ik
Ik ben echt gaar vandaag, ontstress dag
En het Linkin Park-concert danquote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
Ik ga vroeg naar bed denk ik
Ik ben echt gaar vandaag, ontstress dag
Ik overleef het welquote:
quote:
MissJ twitterde hemquote:
Ik houd er ook niet zo van, maar het onverwachte + het verhaal is het toch wel WTFquote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou niet van zulke muziek, dus eigenlijk doet het me niks
Yup.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
Is dat van Adele ook zo'n iTunes-concert Banny?
Kind wat op straat leefde, en nu opeens fucking goed kan zingen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb geen zin om 8 minuten te kijken, waar gaat het over?
hmzzz neequote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet zo van, maar het onverwachte + het verhaal is het toch wel WTF
Kut iTunes zuipt al m'n processordinges op.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
Programma staat op diezelfde pagina
Vanaf 3 jaar een wees, met zijn 5e op straat omdat geslagen, leefde van de straat en zingt nu operaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb geen zin om 8 minuten te kijken, waar gaat het over?
Maar 57 hierzo... kan bestquote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut iTunes zuipt al m'n processordinges op.
WATquote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
Bella... morgen zijn de Artic Monkeys te gratis te bekijken
51 hier.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kind wat op straat leefde, en nu opeens fucking goed kan zingen.
Wat triest.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanaf 3 jaar een wees, met zijn 5e op straat omdat geslagen, leefde van de straat en zingt nu opera
Check,quote:
Nooooooooooooooooh!quote:
Ja die zang is niet mijn ding maar dat verhaalquote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Wat triest.Maar toch mooi verhaal.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik van jullie allemaal hou!
Vanwaar deze flirt?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk crack maar dat geeft niet we hebben hem gequote dus ze kan niet terugquote:
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ja weet ik niet, voel ineens de liefde door me stromen! En zo'n dingen worden te weinig gezegd denk ik. Als je iets voelt moet je het altijd expressen!
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk crack maar dat geeft niet we hebben hem gequote dus ze kan niet terug
Ik heb dat ook wel eensquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ja weet ik niet, voel ineens de liefde door me stromen! En zo'n dingen worden te weinig gezegd denk ik. Als je iets voelt moet je het altijd expressen!
Dat dus, en je voelt dat het oprecht isquote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens
Laatst nogZit je even in een putje, dan praat je er hier over, en dan krijg je zoveel lieve berichtjes en dan heb ik echt zo'n gevoel van
true to thatquote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Maar eens met Bella, serieus hier in TAL is het gewoon echt, de band onderling, iedereen kan zichzelf zijn, iedereen gunt elkaar het beste en dat is
* iBenny is schud hevig van 'ja' en beaamt ditquote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Maar eens met Bella, serieus hier in TAL is het gewoon echt, de band onderling, iedereen kan zichzelf zijn, iedereen gunt elkaar het beste en dat is
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Lutte heeft een liefdesalarmquote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
Zo, het grut is de deur uit.
Nu even opruimen, een hoop teruglezen en dan jullie vervelen.
Want jullie zijn allemaal lieffies![]()
Ik bedoelde dit flesjequote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 krat
Benny je hebt op de mac toch standaard een vertaalprogramma?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit flesje
Ik ga nu een nieuwe halen
Whehequote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit flesje
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit flesje
Niet hierquote:
Eh... dacht het niet. Wel een woordenboekquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 krat
Benny je hebt op de mac toch standaard een vertaalprogramma?
die vent van de applestore heeft het laten zien, maar ik kan het natuurlijk niet vindenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eh... dacht het niet. Wel een woordenboek
Doe ik ook vaak hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat kind wat zichzelf ongewild tot vriendin bombardeerde....het is een ziekte denk ik
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat kind wat zichzelf ongewild tot vriendin bombardeerde....het is een ziekte denk ik
Ik vind dat soort lieden engquote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Als er iemand is die je ongewild tot vriendin bombadeerd heb je echt A list status!
Ik ook, maar wat weet ik nou, ik ben oppervlakkigquote:
Ze heeft zich de hele avond uitgesloofd met helpen en opruimen en ze is door iedereen net zo hard genegeerdquote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar ze heeft ons trots gemaakt want ze heeft die trien aan een stok geregen
En BlonTquote:Op maandag 4 juli 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat weet ik nou, ik ben oppervlakkig
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft zich de hele avond uitgesloofd met helpen en opruimen en ze is door iedereen net zo hard genegeerd
En tuurlijk heb ik een liefdesalarm Kal
Ik gun helemaal niemand wat , zelf het licht in de ogen niet!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
In Dashboardquote:Op maandag 4 juli 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vent van de applestore heeft het laten zien, maar ik kan het natuurlijk niet vinden
Dan moet je naar de RLSquote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik gun helemaal niemand wat , zelf het licht in de ogen niet!
quote:
Daarom doet ze ook vwo.quote:
Ik wou zeggen duhh het is mijn kindquote:
quote:
ja als ik me niet kietel, en degene die het wel doet slaapt want werken, doet niemand hetquote:
Ik wil ookquote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Ow Laylay misschien ga ik nog wel blonTer gewoon omdat het kan
Mijn moeder en DK lopen sinds de foto sessie te zeuren dat ik terug naar mn eigen haarkleur moetquote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Ow Laylay misschien ga ik nog wel blonTer gewoon omdat het kan
Weet ik je eigen kleur?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder en DK lopen sinds de foto sessie te zeuren dat ik terug naar mn eigen haarkleur moet![]()
That will be the day
Is dat zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
ja als ik me niet kietel, en degene die het wel doet slaapt want werken, doet niemand het
Wat is daar mis mee dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
honingbruin met een rode gloed
Nou ja ik kan toch niet hardop gaan vermelden dat jij dat doetquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh en voor ik te laat ben voor de regen van liefde, regenbogen en eenhoorns hier![]()
wil ik even zeggen dat ik het heel aardig van julie vind dat jullie me uberhaupt tolereren als gezelschap
Ohjaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kan toch niet hardop gaan vermelden dat jij dat doet
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat wil ik niet...dat past niet bij de rest van mn beharing![]()
ik wil 1 kleur zijn![]()
![]()
Zwabberquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh en voor ik te laat ben voor de regen van liefde, regenbogen en eenhoorns hier![]()
wil ik even zeggen dat ik het heel aardig van julie vind dat jullie me uberhaupt tolereren als gezelschap
Ik heb verder geen beharing, scheelt matchenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat wil ik niet...dat past niet bij de rest van mn beharing![]()
ik wil 1 kleur zijn![]()
![]()
Ja en dat ondanks dat je een vervelende aap bentquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel je liefde honeyquote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh..
Nou...
Hm... het licht gun ik jullie allemaal dan nog..
Boeit me niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen wat ik van jullie vind.
Wij toch ook van jou hoolie kawaiiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Kutjong. Je haat ons he?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Klopt, alleen nu even nietquote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat de allerliefste jongen ooit hier in de SC post
Hoiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat de allerliefste jongen ooit hier in de SC post
quote:
quote:
* Laysa Stopt biljetten tussen de tetten van Zeroquote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Zoveel schelen ze nietquote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
De allerliefste MAN nu niet nee.. En ik krenk nu iemands ego geloof ik.
quote:
Wie wie wie wiequote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
De allerliefste MAN nu niet nee.. En ik krenk nu iemands ego geloof ik.
Oehquote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa Stopt biljetten tussen de tetten van Zero
quote:
Zeg,quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
mooi....kan ik ze ook tussen je billen frotten
quote:
Da's heul niet fijnquote:
Zeg, ik noem jou net geniaalquote:
quote:
Let je even op het jasje van Mart?quote:
Het staat gewoon in je dashboard?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Vertaal dingentje gevondenIk moest het eerst downloaden
Heb ik een vertaal ding in mijn auto?quote:
Ik wist het, dat iemand dat zou gaan zeggenquote:
Frank Goversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |