quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een spongebob dekbed en heb Patrick eruit geknipt en daar ga ik dan in de plaats liggen hihi [ afbeelding ]
Ja, zie het nu ook. Hmmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The image you are requesting does not exist or is no longer available
Moggequote:
Hey lutjequote:
Gaat wel weer.. Alleen ons mam negeert me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen Lutje
Hoe is het met je?
Wat voor leuks ga je doen vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat wel weer.. Alleen ons mam negeert me.Moet ze vooral doen ook, ben toch amper thuis vandaag
Hoe was het kraambezoek geweest?
Vanmiddag naar het dorp met Lieve en dan naar Lieve om salades te maken voor de klassenbarbecue van vanavond. Bij een lerares thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor leuks ga je doen vandaag
Kraambezoek was leukBaby's
Wel een goede dag voor een BBQquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanmiddag naar het dorp met Lieve en dan naar Lieve om salades te maken voor de klassenbarbecue van vanavond. Bij een lerares thuis
Echt hè?Zo'n leraar had zijn baby'tje afgelopen week mee naar school genomen, zoooooo lief.
Ja nogalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel een goede dag voor een BBQ
Ja ik wil ook babyHihihihi. Was echt een scheetje, even vastgehouden ook
Tofquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanmiddag naar het dorp met Lieve en dan naar Lieve om salades te maken voor de klassenbarbecue van vanavond. Bij een lerares thuis
ik heb vanmorgen wel gepoeptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:36 schreef iBenny het volgende:
1 kilo spieren erbij
...of het is nog niet verteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |