Vorig jaar, alle drie de grote rondesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen ze toch in Nederland
Of was het 2 jaar geleden?
Guus Meeuwis, Blof, VanVelzen en Kane. Eddy Zoey en Jeroen van Koningsbrugge presenteren het. En er komen nog meer artiesten, maar die worden nog bekend gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wie komen er nog meer?
Ik zou naar de efteling gaan, maar broer wilt opeen 6 augustus naar de efteling
Ik weet ook niet wat het is, want ze rijden alleen maar hetzelfde rondjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
En daar is dan weer helemaal niks aan. De truien zijn al verdeeld en op champagne drinken op de fiets na gebeurt er niks.
De bergetappes, lange ontsnappingen, sprints waarin ze elkaar de weg afduwen, dás leuk
Tochquote:
geen nick en simon?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Blof, VanVelzen en Kane. Eddy Zoey en Jeroen van Koningsbrugge presenteren het. En er komen nog meer artiesten, maar die worden nog bekend gemaakt
Oh, dan zit ik in Keulen.quote:
tour trekt me ook niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch
Ze kwamen door SpijkenisseEn toen ben ik wel gaan kijken
Maar vond het niet leuk, en ze kwamen langs mijn wijk, dus heel de wijk propvol met auto's en kon nergens heen
Dus ik was verplicht om het te zien
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tour trekt me ook niks.
mensen die saai achter elkaar aanrijden op een stuk weg ;')
Sorry, looks like all the rewards have been claimed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny er staan 2 dingen op mijn prikbord van CV, wil je die aan mij geven als het lukt? Dan heb ik weer wat compleet
die heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
En die Chocolate Covered Strawberries krijg je heel makkelijk... gewoon veel aardbeien oogsten, die vergaan ook niet.
Effe kijken of ik ze er opnieuw opkan zettenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, looks like all the rewards have been claimed!
Van die heb ik dus ook last... en het gaat steeds verder. Eerst had je er 3 nodig, toen 7 en nu heb ik er 10 nodig.quote:
Die moet ik ook nog even bijelkaar krijgen, en nog 10 wedding presentsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
En die Chocolate Covered Strawberries krijg je heel makkelijk... gewoon veel aardbeien oogsten, die vergaan ook niet.
Ik ken het ook niet. Iets met een boerderij (aardbeien) en incest (trouwcadeaus) zo te horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het komt wel zo over ja. Fijn dat het wartaal voor me is.
quote:
Want?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |