Lekker vaag.... ze zijn het pas gaan omzetten nadat je gebeld had?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Kally het volgende:
Nou geen internet klopt ze zijn alles aan het omzetten
Jaquote:
Nee dat waren ze dus al aan het doen vandaar geen internet, alles moet eraf en dan opnieuw omdat tv erbij komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker vaag.... ze zijn het pas gaan omzetten nadat je gebeld had?
Welke faalprovider is dat nu weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Kally het volgende:
Nee nog geen eisprong, al komt-ie er wel aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:48 schreef Kally het volgende:
Miran je hebt je eisprong toch? Daarom ben je zwaarder. en een kilo maar
Zijn dat struisvogeleieren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:48 schreef Kally het volgende:
Miran je hebt je eisprong toch? Daarom ben je zwaarder. en een kilo maar
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaEn wij doen altijd mee met het lokale tourspel, maar dan meer voor de onderlinge strijd zeg maar. Ik ben natuurlijk ongeslagen winnares
Mooi kut....heb je wel tv en telefoon of doen die het ook niet meer...Bij ons werkten meestal die 2 nog welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Kally het volgende:
Hmmzzzquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat waren ze dus al aan het doen vandaar geen internet, alles moet eraf en dan opnieuw omdat tv erbij komt.
Ik zeg elk jaar opnieuw dat ik niet kijk, maar toch staat het elk jaar opnieuw aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb helemaal niks met de tour
Ik moet werken, ik zou niet eens weten wanneer ik moet kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg elk jaar opnieuw dat ik niet kijk, maar toch staat het elk jaar opnieuw aan op de achtergrond. De laatste etappe kijk ik sowieso wel helemaal
Misschien omdat het vroeger altijd verplicht op stondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg elk jaar opnieuw dat ik niet kijk, maar toch staat het elk jaar opnieuw aan op de achtergrond. De laatste etappe kijk ik sowieso wel helemaal
Happende vrouwquote:
En belangrijker nog, wie is het!quote:
En daar is dan weer helemaal niks aan. De truien zijn al verdeeld en op champagne drinken op de fiets na gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de dopinggekte keek mijn vader idd ook altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien omdat het vroeger altijd verplicht op stond
Mijn vader is tourgek
Vorig jaar begonnen ze toch in Nederlandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de dopinggekte keek mijn vader idd ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |