Urkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben er al genoeg in Rotterdam, stuur ze dan naar urk
Urkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben er al genoeg in Rotterdam, stuur ze dan naar urk
quote:
Trustequote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ga ik ook maar, ik ga mijn iMac aan de ketting leggen denk ik
Welterusten lievies
Welterusten c_a'tjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ga ik ook maar, ik ga mijn iMac aan de ketting leggen denk ik
Welterusten lievies
Falco? ken je niet? Wat een muziekbarbaren! Ik vraag je!quote:
Die ken ik welquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Falco? ken je niet? Wat een muziekbarbaren! Ik vraag je!
Produceren # 34quote:
Ohh, jaquote:
quote:
Heb een midi van dat nummer dus daar zitten die melodietjes in, die pas ik dan zelf aan totdat het goed klinktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef Zeroku het volgende:
Maar hoe kom je aan dat Rapture-deel, zelf gemacht of uit gewoon uit dat lied?
Ah zo, wel vet op zichquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb een midi van dat nummer dus daar zitten die melodietjes in, die pas ik dan zelf aan totdat het goed klinkt
Späterquote:
Nee, degene die dat beslist gaat twee weken op vakantie.quote:

Wait, whut?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, degene die dat beslist gaat twee weken op vakantie.
ik verstop me onder het buroquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen overigens, ik ben er weer, dus blijf maar de hele dag weg. Topickiller!
Ik heb daar liever een leuke vrouw, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:
Een soort tregging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef Kally het volgende:
Geen internet zit op een vang pagina wtf is dat?
O en goedemorgen
quote:
hehe, ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar liever een leuke vrouw, maar toch bedankt voor het aanbod.
een vang pagina ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Even serieus, ik stap over op interactieve tv erbij, heb al inet en foon, kan het daar mee te maken hebben?
Dat zou moeten werken zou ik zeggen. De kabelmodem die even over de rode is? Ik zou die even een minuut zonder stroom laten en dan kijken wat er gebeurd als je die weer aansluit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Even serieus, ik stap over op interactieve tv erbij, heb al inet en foon, kan het daar mee te maken hebben?
ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb best wel kut geslapen... kort en vaak wakker.
spierpijn? .9quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Toch maar niet sporten, ik kan niet lopen van de spierpijn
Dus waag vanmiddag nog een nieuwe poging
Ja maar ga om half 1 een lange wandeling maken met Kyra, dus ik hoop het er een beetje uit te lopen. En dan proberen vanmiddag een uurtje te sporten, in ieder geval mijn armen en buik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
spierpijn? .9
En dat is toch niet opeens vandaag over
nou, dat dus... deken zat steeds niet goed en ik heb elk hoekje van mijn bed wel gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had hetzelfde
Echt vaag, ik viel pas in slaap na half 2 en Rob lag al vanaf half 12 heerlijk te slapen, irritant!
En dan ook nog eens vroeg wakkerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, dat dus... deken zat steeds niet goed en ik heb elk hoekje van mijn bed wel gezien
yupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog eens vroeg wakker
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef Zeroku het volgende:
Ik lag heerlijk onder mijn Donald Duck dekbed.
Pics van je dekbedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef Zeroku het volgende:
Ik lag heerlijk onder mijn Donald Duck dekbed.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een spongebob dekbed en heb Patrick eruit geknipt en daar ga ik dan in de plaats liggen hihi [ afbeelding ]
Ik heb een spongebob dekbed en heb Patrick eruit geknipt en daar ga ik dan in de plaats liggen hihi [ afbeelding ]
quote:
Ja, zie het nu ook. Hmmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The image you are requesting does not exist or is no longer available
Moggequote:
Hey lutjequote:
Gaat wel weer.. Alleen ons mam negeert me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen Lutje
Hoe is het met je?
Wat voor leuks ga je doen vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat wel weer.. Alleen ons mam negeert me.Moet ze vooral doen ook, ben toch amper thuis vandaag
Hoe was het kraambezoek geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |