quote:
WE DONT NEED NO THOUGHT CONTROLquote:
BEN JE NU TROTS?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie daar, muzikale opvoeding werpt vruchten af!
Top!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
LayLay is naar bed, toch?
Dan kunnen we het even over de geheime wedding-crash plannen hebben. Ik weet niet zeker of die serpentine-bom gaat lukken, maar anders moeten we het maar gewoon doen met die naakt-entree van PatriQue en het schuimkanon van Benny.
Gaat dat idee met die 2550 potten pindakaas, 3 zakken paperclips en die watermeloen nog door?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan kunnen we het even over de geheime wedding-crash plannen hebben. Ik weet niet zeker of die serpentine-bom gaat lukken, maar anders moeten we het maar gewoon doen met die naakt-entree van PatriQue en het schuimkanon van Benny.
Wat ben je een scattie....ik moest lachen...door de zenuwen heenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Het schuimkanon van Benny?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
áls in ben en jerry's?quote:
Geen idee, ik eet die overpriced zooi nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |