En dat mag zomaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef MissJ het volgende:
niet alles bijgehouden en gelezen, maarrrr ik kom even hoi zeggen
Ja dat mag zomaar.quote:
Kliekjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:
Zij hoort daarbij hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kliekjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
quote:
Ze moeten gewoon kapot! (die mensen die jou niet kennen! )quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
heb alleen pas sinds eergisteren de Red Room ontdekt (postte wel altijd trouw in de live topics natuurlijk), duss ik ben misschien niet voor iedereen hier heel "bekend"
Ze moeten niet zeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
heb alleen pas sinds eergisteren de Red Room ontdekt (postte wel altijd trouw in de live topics natuurlijk), duss ik ben misschien niet voor iedereen hier heel "bekend"
Echt wel!!!!! Want ik ben zo ontzettend tof en coolquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon kapot! (die mensen die jou niet kennen! )
wazz up dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik word gek, klote internet, wtf hoe lang moet zoiets duren
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nieuw hier en ken niemand maar ik voel me op mijn gemak en geaccepteerd.)))))
As if!quote:
Ik krijg interactieve tv erbij, nu moesten ze dus mijn modem omzetten en nu zit ik al de hele dag zonder internet en telefoon, godzijdank heb ik een smartphonequote:
Jij leeft op zeurenquote:
De wereld begrijpt mij nietquote:
Powers, I haz them.quote:
Jawel hoor, alleen wil jij dat nietquote:
Zeg nou zelf, een beetje mysterie moet er zijn.quote:
Dat zou ideaal zijn, helaas voor jouquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, een beetje mysterie moet er zijn.
L.S.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
Ik weet dat er iemand mail heeft
En nu moet ik nog een e-mail schrijven en ik kan geen begin maken. "Hallo onbekende persoon,"
Dit was vorig jaar leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef Renesite het volgende:
Hallon ik ben René. Ik weet niet wat gevoelens zijn maar weet wel dat ik mijn leven met een levend mens zou willen delen.
Goertjens,
Annie.
Bitchquote:
Volgens mij is er niets andersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen op FB is ook echt Engels bij die test.
Jezus, het is net alsof GoogleAds me persoonlijk kéntquote:Kamadojoe keramische BBQ U wilde altijd al een kamado... Ontsteek nu uw passie voor grillen! www.proBBQshop.nl
Ja ga eens google wat is in godsnaam een Kamado???/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, het is net alsof GoogleAds me persoonlijk ként
Hoe lang ik al niet dromerig uit het raam zit te staren, te wensen om een kamado
Op die fiets, stiekem liedjes voor me uit zingen, over die kamado
's Nachts voor het slapen gaan fantaseren, over die kamado
Oh, nee. Niet.![]()
WTF is een "kamado" !?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang ik al niet dromerig uit het raam zit te staren, te wensen om een kamado
Oh, nee. Niet.![]()
WTF is een "kamado" !?
Een bbqquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, nee. Niet.![]()
WTF is een "kamado" !?
Ik vind bbq's wel oke, sommige danquote:
Quote van de dag, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef Getal1337 het volgende:
Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen.
Dat topicquote:
Jij snapt hetquote:
warme grillworst met kaas op brood, goffer de goffer Kally hou eens op krijg er echt trek in...........op een wit vers bammetjequote:
quote:
WE DONT NEED NO THOUGHT CONTROLquote:
BEN JE NU TROTS?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie daar, muzikale opvoeding werpt vruchten af!
Top!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
LayLay is naar bed, toch?
Dan kunnen we het even over de geheime wedding-crash plannen hebben. Ik weet niet zeker of die serpentine-bom gaat lukken, maar anders moeten we het maar gewoon doen met die naakt-entree van PatriQue en het schuimkanon van Benny.
Gaat dat idee met die 2550 potten pindakaas, 3 zakken paperclips en die watermeloen nog door?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan kunnen we het even over de geheime wedding-crash plannen hebben. Ik weet niet zeker of die serpentine-bom gaat lukken, maar anders moeten we het maar gewoon doen met die naakt-entree van PatriQue en het schuimkanon van Benny.
Wat ben je een scattie....ik moest lachen...door de zenuwen heenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Het schuimkanon van Benny?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
áls in ben en jerry's?quote:
Geen idee, ik eet die overpriced zooi nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |