abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99079953
Hallo FOK! members,

Ik heb nu al meer dan zeven maanden een relatie met een heel leuk meisje. Ik ben 16, zij is 17. De eerste paar maanden van onze relatie waren niet heel erg serieus, we kwamen een paar keer per maand over de vloer en zoenden dan wat, maar meer zat er niet in. Nu zijn we sinds een maand veel closer geworden, en ik voel me zowel fysiek als mentaal enorm tot haar aangetrokken. We zien elkaar bijna elke dag en dan zitten we in mijn (of haar) kamer te zoenen enz. Het probleem is nu, zij laat mij haar oraal bevredigen etc, maar ze doet niets bij mij en maakt geen vorderingen met betrekking tot het bedrijven van de liefde. Ik heb het haar laatst gevraagd (gewoon terwijl we lagen te zoenen), en haar eerste reactie was een knikje maar daarna zei ze "nee, sorry". Je moet wel weten dat ze toen in een dip zat, dus misschien kwam het daardoor.

Ik vraag me nu af of ze seks met me wil. We houden allebei erg veel van elkaar, en zij zegt altijd dat ze zeker weet dat ze meer voor mijn voelt dan ik voor haar. Niet dat ze denkt dat ik niet van haar hou, maar meer dat ze haar gevoel voor mij niet kan beschrijven. Ik voel me er niet fijn bij om telkens te vragen of ze het wilt doen, want ze zal misschien kunnen gaan denken dat ik het alleen voor de seks doe en dat is totaal niet waar. Het beste is denk ik gewoon om erover te praten, maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Wanneer en hoe leg ik het aan haar voor? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.

Groetjes.
Hatseflats!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:13:31 #2
148823 znarch
ondertitel
pi_99079969
Zo van: Hey! Neuken?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_99080003
Serieuze reacties alsjeblieft :/ ik zit er erg mee.
Hatseflats!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:16:29 #4
244933 trovey
Nachtoele
pi_99080093
Een romantisch avondje organiseren en dan de natuur zijn werk laten doen?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99080194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Getal1337 het volgende:
-knip-
Het probleem is nu, zij laat mij haar oraal bevredigen etc, maar ze doet niets bij mij
-knip-
eerst dit maar oplossen voordat je aan penetreren begint ? ;)
pi_99080254
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Je ondertitel bij dit topic _O-

Maar je hebt wel gelijk en wellicht kun je het nog een keer zoals de eerste keer vragen, op het moment dat ze niet in een dip zit :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 20:20:41 ]
pi_99080286
quote:
En hoe leg ik DAT aan haar voor? Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen. Daar zou ik dan ook over moeten praten en als ik daar nou eenmaal mee bezig ben dan kan seks zelf ook gelijk aan bod komen.
Hatseflats!
pi_99080332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef Getal1337 het volgende:

[..]

En hoe leg ik DAT aan haar voor? Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen. Daar zou ik dan ook over moeten praten en als ik daar nou eenmaal mee bezig ben dan kan seks zelf ook gelijk aan bod komen.
gewoon een klein beetje pesten als je met haar bezig bent, haar net niet laten komen ofzo en dan stoppen en zeggen en nu is het mijn beurt. . laat het niet al te serieus klinken ;)

en zeg nou zelf. voordat ze wat met jou speelt hoef je echt nog niet aan seks te denken hoor :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:27:22 #9
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_99080557
quote:

[..]

Je kan toch (subtiel) haar hand pakken en die de goede richting op sturen?
Sowieso eerst dat doen voordat je meteen over/met seks gaat beginnen :P
Ben je haar eerste vriend?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:28:21 #10
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_99080595
Begin er op een rustig moment gewoon over.
Vertel haar dat je door het zoenen en beffen ook zin krijgt in meer.
Maar vertel haar er ook bij dat je de beslissing bij haar legt en haar dus niet wilt dwingen.
Leg haar uit dat je haar niet alleen leuk vind om haar lichaam.

Ik denk dat als je haar kenbaar hebt gemaakt dat de aktie uit haar moet komen ze die kans wel grijpt als ze er klaar voor is. Vooral als je haar oraal flink hebt weten op te winden.
Tot die tijd zul je denk ik geduld moeten hebben...

p.s. misschien moet je haar ook niet te snel klaarbeffen... maar geil haar zo op dat ze meer wil.
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:28:44 #11
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_99080611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef PanicQueen het volgende:

[..]

Je kan toch (subtiel) haar hand pakken en die de goede richting op sturen?
dat ook natuurlijk
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:32:55 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99080808
quote:

[..]

je kan toch gewoon zeggen dat je het heel erg fijn en lekker zou vinden als zij jou de wederdienst zou bewijzen :P
Beter is het gewoon om haar hand er terwijl jullie intiem bezig zijn gewoon op te leggen :)
En als ze dan zegt dat ze daar geen behoefte in heeft wilt ze ook geen seks met jou. Als ze dat dan wel doet, dan komt die seks van zelf ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_99081359
Hou ons uiteraard wel even up to date met betrekking tot de vorderingen.
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_99082589
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef gogosweden het volgende:
gewoon een klein beetje pesten als je met haar bezig bent, haar net niet laten komen ofzo en dan stoppen en zeggen en nu is het mijn beurt. . laat het niet al te serieus klinken ;)
Ook al probeer je het niet serieus te laten klinken, dit is wel heel naar om te horen als dat meisje er nog niet aan toe is. Op die manier zorg je voor een sfeer waarin ze ook niet meer wil dat je haar aanraakt, want dan moet ze bang zijn dat ze het terug moet doen. Ik denk dat je beter aan een ontspannen sfeer kunt werken en proberen bespreekbaar te maken of zij wel wil maar niet durft, of gewoon niet wil. Dat moet je weten voor je met dingen als plagen begint, want plagen is alleen plagen als het leuk wordt gevonden.
pi_99083145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ook al probeer je het niet serieus te laten klinken, dit is wel heel naar om te horen als dat meisje er nog niet aan toe is. Op die manier zorg je voor een sfeer waarin ze ook niet meer wil dat je haar aanraakt, want dan moet ze bang zijn dat ze het terug moet doen. Ik denk dat je beter aan een ontspannen sfeer kunt werken en proberen bespreekbaar te maken of zij wel wil maar niet durft, of gewoon niet wil. Dat moet je weten voor je met dingen als plagen begint, want plagen is alleen plagen als het leuk wordt gevonden.
oke, je hebt gelijk, zo heb ik het nog niet bekeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99084114
Heeft je chick goed voor mekaar,

Het antwoord is simpel; praat met haar. Misschien is ze er nog niet klaar voor en vind zij het nog wel ff prima zo. Zeg haar dat je van haar houdt en meer wilt dan dat.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:29:17 #17
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99084224
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Sofia90 het volgende:
Heeft je chick goed voor mekaar,

Het antwoord is simpel; praat met haar. Misschien is ze er nog niet klaar voor en vind zij het nog wel ff prima zo. Zeg haar dat je van haar houdt en meer wilt dan dat.
ik vind het dan wel weer raar dat wanneer zij er nog niet klaar voor is, ze wel klaar is om door hem gebeft te worden. Dan lijkt het mij toch dat zij ook klaar zou moeten zin voor oraal / met dr handen.

Ik ben ben blij dat ik deze tijd al lang voorbij ben :) Vrouwen waar ik op val hebben dit eigenlijk niet meer
pi_99085091
Komt wel goed jongen, je bent lief. Heb gewoon geduld, het zal het waard zijn.
pi_99085638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik vind het dan wel weer raar dat wanneer zij er nog niet klaar voor is, ze wel klaar is om door hem gebeft te worden. Dan lijkt het mij toch dat zij ook klaar zou moeten zin voor oraal / met dr handen.

Ik ben ben blij dat ik deze tijd al lang voorbij ben :) Vrouwen waar ik op val hebben dit eigenlijk niet meer
Beetje egoïstisch misschien of omdat ze er nog niet klaar voor is denkt ze er niet bij na. Ik denk het tweede eigenlijk. Nu ik terug denk, op mijn 16de/17de werd ik ook weleens door een jongen gevingerd maar het kwam niet bij me op om iets terug te doen. Pas toen ik een relatie kreeg kwam dat.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:56:04 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99086030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Beetje egoïstisch misschien of omdat ze er nog niet klaar voor is denkt ze er niet bij na. Ik denk het tweede eigenlijk. Nu ik terug denk, op mijn 16de/17de werd ik ook weleens door een jongen gevingerd maar het kwam niet bij me op om iets terug te doen. Pas toen ik een relatie kreeg kwam dat.
Het kwam niet bij je op maar zou je het niet gedaan hebben als hij er om vroeg?
ik kan mij niet indenken dat het het 2e is want ik vind het 2e juist een ontzettend vreemd standpunt. Ik geef toe ik zal vrouwen nooit begrijpen maar wel klaar zijn om op die manier intiem te zin met je vriend dat je kan ontvangen maar niet je hand om zijn pik willen doen lijkt mij iets wat zelfs niet past binnen de onwerkelijke vrouwen logica. Of het komt gewoon niet in haar op of ze is echt egoistisch. TS moet gewoon eens kijken hoe zijn vriendin tegenover een wederdienst staat.

Maar Sofia, aangezien jij denkt dat het nr 2 is, hoe zie jij dat dan? Dat je wel klaar bent om te ontvangen (wat mij persoonlijk intiemer lijkt) maar niet om wat terug te doen met iemand waarmee je al 7!!! maanden min of meer wat hebt
pi_99086304
Gefeliciteerd, je hebt een preutse aan de haak geslagen :D

Nee, ff serieus. Maar heb het er eens gewoon over met je vriendin. Ik denk eerlijk gezegd dat ze het gewoon nog niet gewend is, jong, onervaren en weinig sexdrive nog.

Ik weet ook nog wel dat ik dat niet goed durfde. Ze durft het gewoon nog niet...

EDIT: Oh, lees net dat ze wel gebefd wordt. Dat is wel een tikje tegenstrijdig. :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:02:14 #22
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_99086473
Ik denk dat ze gewoon bang is dat ze iets fout doet omdat het nieuw voor dr is.
geen.
pi_99086669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het kwam niet bij je op maar zou je het niet gedaan hebben als hij er om vroeg?
ik kan mij niet indenken dat het het 2e is want ik vind het 2e juist een ontzettend vreemd standpunt. Ik geef toe ik zal vrouwen nooit begrijpen maar wel klaar zijn om op die manier intiem te zin met je vriend dat je kan ontvangen maar niet je hand om zijn pik willen doen lijkt mij iets wat zelfs niet past binnen de onwerkelijke vrouwen logica. Of het komt gewoon niet in haar op of ze is echt egoistisch. TS moet gewoon eens kijken hoe zijn vriendin tegenover een wederdienst staat.

Maar Sofia, aangezien jij denkt dat het nr 2 is, hoe zie jij dat dan? Dat je wel klaar bent om te ontvangen (wat mij persoonlijk intiemer lijkt) maar niet om wat terug te doen met iemand waarmee je al 7!!! maanden min of meer wat hebt
Wel raar aangezien ze al 7 maanden een relatie hebben idd. Dan zou het er op een gegeven moment wel van komen lijkt me. Bij mij ging dat anders want ik had ook geen relatie met die jongen en het was mijn eerste ervaring dat hij me ineens begon te vingeren en daarna nog een enkele keren en het kwam gewoon niet bij me op om iets terug te doen, nu zou ik dat wel hebben...ik was gewoon nog onervaren en jong.
Bij de derde keer vroeg die jongen wel of hij me mocht ontmaagden en toen heb ik het afgekapt want dat wou ik niet.

Misschien is ontvangen wel intiemer maar het is enger om het terug te doen als je er nog geen ervaring mee hebt.

Maar goed TS en zn meisje moeten gewoon praten.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:08:57 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99086961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Wel raar aangezien ze al 7 maanden een relatie hebben idd. Dan zou het er op een gegeven moment wel van komen lijkt me. Bij mij ging dat anders want ik had ook geen relatie met die jongen en het was mijn eerste ervaring dat hij me ineens begon te vingeren en daarna nog een enkele keren en het kwam gewoon niet bij me op om iets terug te doen, nu zou ik dat wel hebben...ik was gewoon nog onervaren en jong.
Bij de derde keer vroeg die jongen wel of hij me mocht ontmaagden en toen heb ik het afgekapt want dat wou ik niet.

Misschien is ontvangen wel intiemer maar het is enger om het terug te doen als je er nog geen ervaring mee hebt.

Maar goed TS en zn meisje moeten gewoon praten.
Apart dat hij de stap naar seks wel maakte maar de stap naar oraal met jou nog niet :') maarja mannen zijn ook apart in dat opzicht, wij denken maar aan een ding etc....

Maar klopt TS en zijn meisje moeten gewoon eens eventjes echt serieus praten wie nou waar klaar voor is en wat er niet gebeurt. Want ik kan mij indenken dat als zij na al deze tijd niet klaar is om uberhaupt heb te verwennen, dat hij er ook wel klaar mee is.
pi_99087001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Isis20 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon bang is dat ze iets fout doet omdat het nieuw voor dr is.
Dat denk ik ook ja. Om het nou meteen op egoisme te gooien :N waarschijnlijk zit ze het uit te stellen omdat ze bang is het verkeerd te doen ofzo.
pi_99087222
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Apart dat hij de stap naar seks wel maakte maar de stap naar oraal met jou nog niet :') maarja mannen zijn ook apart in dat opzicht, wij denken maar aan een ding etc....

Maar klopt TS en zijn meisje moeten gewoon eens eventjes echt serieus praten wie nou waar klaar voor is en wat er niet gebeurt. Want ik kan mij indenken dat als zij na al deze tijd niet klaar is om uberhaupt heb te verwennen, dat hij er ook wel klaar mee is.
Haha ja idd, nja waarschijnlijk dacht hij ook van; dit is al de derde keer nu wil ik er wel een keertje in :')
pi_99087262
Hmm met mijn eerste ervaring was ik er wel gelijk klaar voor. ik was toen 16. ik vond (en vind) aftrekken moeilijker dan gewoon sex hebben. Ik heb daar gewoon veel meer feeling voor.

Maar wellicht is dit anders dan bij haar. Probeer haar op geen manier te pushen. Anders leert ze dat sex alleen maar 'moet' voor meisjes... ik denk dat als mannen minder zouden pushen de vrouwen sex ook leuker vinden en het dus ook meer willen doen...
Karma will get back @ you
pi_99087480
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef mysterieblonde het volgende:
Hmm met mijn eerste ervaring was ik er wel gelijk klaar voor. ik was toen 16. ik vond (en vind) aftrekken moeilijker dan gewoon sex hebben. Ik heb daar gewoon veel meer feeling voor.

Maar wellicht is dit anders dan bij haar. Probeer haar op geen manier te pushen. Anders leert ze dat sex alleen maar 'moet' voor meisjes... ik denk dat als mannen minder zouden pushen de vrouwen sex ook leuker vinden en het dus ook meer willen doen...
jahoor, feministische kutzooi :')

meisjes moeten eens wat minder preuts zijn. wel lekker TS haar laten beffen maar zelf niets terug doen, dat wil ik ook wel :')

seks is geven en krijgen, niet alleen maar krijgen
pi_99087630
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef gogosweden het volgende:
seks is geven en krijgen, niet alleen maar krijgen
Beffen als alleen maar geven zien :')
pi_99087779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Vind je beffen dan ook krijgen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:23:30 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99087947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als het alleen beffen is, en verder geen pijpen / een hand job noch dat je een stapje verder gaat. Dan ja, dan zou ik het als alleen maar geven zien vanuit het mannelijk oogpunt. Begrijp mij niet verkerd. het is heerlijk een vrouw te zien genieten, er is maar weinig wat opwindender is maar als er verder niets van komt, dan is dat toch minder.
pi_99087995
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als het alleen beffen is, en verder geen pijpen / een hand job noch dat je een stapje verder gaat. Dan ja, dan zou ik het als alleen maar geven zien vanuit het mannelijk oogpunt. Begrijp mij niet verkerd. het is heerlijk een vrouw te zien genieten, er is maar weinig wat opwindender is maar als er verder niets van komt, dan is dat toch minder.
ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden
pi_99088340
gelukkig heb je een mond gekregen met meer doeleinden dan beffen.

praat met haar! niet pushen, geen grapjes maken, denk goed na over wat je zegt.
probeer je -voor het geval dat- in te leven in haar en vraag je af waar je haar wel en waar je haar niet mee zou kwetsen.
als je het één keer verpest, verpest je het voor een lange tijd voor jezelf..

begin er een keertje over op een rustig momentje samen, niet tijdens voorspel e.d.
dan is de druk alleen maar groter en voelt ze zich misschien aangevallen of onder druk gezet.

en ja, meisjes zitten nou eenmaal klote in elkaar. je doet er niets aan :)
pi_99088723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk, als het eindeloos zo blijft is het zeker ook niet ok. Maar hij is pas een maand intiem met dit meisje en vermoedelijk is het voor haar de eerste met wie ze dit doet. Om het dan als egoistisch 'alleen maar krijgen' te zien vind ik wat kort voor de bocht. Als een wat oudere, ervaren meid het zou doen: ja. Maar in dit geval denk ik, gun die meid nog even. Waarschijnlijk is ze net aan het wennen aan het zelf naakt zijn met hem er bij, en komt het allemaal vanzelf wel.
pi_99089041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tuurlijk, als het eindeloos zo blijft is het zeker ook niet ok. Maar hij is pas een maand intiem met dit meisje en vermoedelijk is het voor haar de eerste met wie ze dit doet. Om het dan als egoistisch 'alleen maar krijgen' te zien vind ik wat kort voor de bocht. Als een wat oudere, ervaren meid het zou doen: ja. Maar in dit geval denk ik, gun die meid nog even. Waarschijnlijk is ze net aan het wennen aan het zelf naakt zijn met hem er bij, en komt het allemaal vanzelf wel.
dat het voor die kerel de eerste keer is maakt volgens jou dus niets uit?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:48:52 #36
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99089546
TS heeft blauwe ballen als hij bij zijn vriendin geweest is. Haha!
I know the feeling bro. Maar om je daar nou af te gaan beren...
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:58:15 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99090188
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef gogosweden het volgende:

[..]

standpunt van de man is in deze discussie voor best veel vrouwen irrelevant, aan haar reactie te zien is zij er een van ja :) persoonlijk een egoïstisch standpunt waar ik een ontzettend groot probleem mee heb.
pi_99090531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

standpunt van de man is in deze discussie voor best veel vrouwen irrelevant, aan haar reactie te zien is zij er een van ja :) persoonlijk een egoïstisch standpunt waar ik een ontzettend groot probleem mee heb.
volgens mij hebben de meeste mannen dat.

Vrouwen willen alles gelijk, zelf een goede topbaan man moet wat meer voor kinderen zorgen, enzovoorts. Dan ook in bed gelijk vind ik.

het zou niet eens in me op komen om me te laten pijpen maar verder niets terug te doen. En ik denk dat als dat eens zou gebeuren je een hok met herrie hebt van vriendinlief
pi_99090643
Op zich staan veel meiden anders naar de eerste keer seks toe dan mannen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:08:41 #40
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99090909
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Op zich staan veel meiden anders naar de eerste keer seks toe dan mannen.
iets wat ik niet zal ontkennen, en een vrouw die er niet klaar voor is moet het gewoon niet doen. maar dat haalt niet weg dat als je een relatie hebt, de vrouw de man niet een beetje tegemoet hoeft te komen. een relatie heb je beide, je hebt beide verlangens en behoeftes en om dan niets te doen geeft gewoon aan dat je voor de hele relatie nog niet klaar bent.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:15:48 #41
345157 Forgotmyname
Half blood princess
pi_99091338
Je zegt dat jullie pas een maand intiem zijn. Als ik jou was zou ik dat meisje nog even wat tijd geven om zich op haar gemak te voelen en zelf initiatief te nemen. Tot die tijd zou ik niet meer doen dan subtiel haar hand verplaatsen en kijken hoe ze daarop reageert.
pi_99091397
Conclusie: TS moet op een serieuze manier met haar praten, wanneer het rustig is.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:18:54 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_99091528
Vertellen dat je 30 cm hebt :7
Eens kijken hoe lang ze haar nieuwsgierigheid kan verbergen :+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:38:05 #44
348838 aniiekjee
fucking lekker
pi_99092659
geef haar gewoon wat tijd!
iedereen is er op een ander moment klaar voor!
pi_99093517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef Forgotmyname het volgende:
Je zegt dat jullie pas een maand intiem zijn. Als ik jou was zou ik dat meisje nog even wat tijd geven om zich op haar gemak te voelen en zelf initiatief te nemen. Tot die tijd zou ik niet meer doen dan subtiel haar hand verplaatsen en kijken hoe ze daarop reageert.
Dit.

Zoals je het vertelt, komt het op me over alsof het meisje eigenlijk gewoon niet zo durft. Dat hebben wel meer meisjes, heb ik ook ervaring mee. De ene kan daar beter over praten dan de ander. Mijn vorige vriendin had dat ook dat ze eigenlijk wel wou maar niet zo goed durfde, maar die vertelde dat gewoon. Op het moment heb ik een vriendin die nooit over zoiets zou praten (maar wel vrij snel durfde, dat ging in stapjes). Ik denk dus dat jouw vriendin ook niet zo durft en er ook niet zo snel over praat. En inderdaad subtiel haar hand verplaatsen en kijken hoe ze reageert... doe ik ook altijd en dat werkt bij mij.
pi_99095203
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef gogosweden het volgende:

[..]

jahoor, feministische kutzooi :')

Beetje trieste reactie...

Enne... net alsof de mannen nooit egoistisch zijn? Vaak genoeg gehad dat meneer klaar was en het dan ook maar genoeg vond en ging slapen.

Maar ik snap jullie standpunt ook wel. Al zou ik haar echt niet gaan pushen en zelfs niet sturen...(als iemand mij wil sturen heb ik zoiets van bekijk het maar) Ik zou iets heel liefs voor haar doen en dan zal ze vanzelf wel iets willen doen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:17:56 #47
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99099934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:29 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]
Enne... net alsof de mannen nooit egoistisch zijn? Vaak genoeg gehad dat meneer klaar was en het dan ook maar genoeg vond en ging slapen.

Maar ik snap jullie standpunt ook wel. Al zou ik haar echt niet gaan pushen en zelfs niet sturen...(als iemand mij wil sturen heb ik zoiets van bekijk het maar) Ik zou iets heel liefs voor haar doen en dan zal ze vanzelf wel iets willen doen.
Het blijft een probleem van communicatie, als jij aangeeft dat je dat ontzettend vervelend vind, en dat je op zo een moment gewoon verder wilt. Dan zal hij dat toch ook in zien? Waarschijnlijk dat hij iets heeft van "nu ben ik klaar nu kan ook zij gaan slapen want ze deed het voor mij", anders is hij wel een echte egoist. Maar ik kan het mij haast niet indenken dat ie dan zo iets heeft van nu heb ik gehad dus ze flikkert maar op.

Ik vind je laatste regel overigens wel geweldig :D je geeft eigenlijk aan dat het werkt om een vrouw om te kopen met wat liefs! _O_
pi_99100617
Gewoon rustig aan man, ze loopt echt niet weg.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_99102992
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef gogosweden het volgende:
Als hij meer tijd nodig heeft, natuurlijk, dan kan hij die krijgen.

Als hij juist meer haast heeft, heeft ie pech. Ik snap niet waar je heen wil met deze opmerking? Zij moet opschieten omdat hij nog nooit geneukt heeft of wat bedoel je nou te zeggen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:05:21 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_99103408
Mijn quote functie werkt niet zo goed, dus dan maar zo.

Quote van Dipkip woensdag 6 juli 2011 @ 10:53
quote:
Als hij meer tijd nodig heeft, natuurlijk, dan kan hij die krijgen.

Als hij juist meer haast heeft, heeft ie pech. Ik snap niet waar je heen wil met deze opmerking? Zij moet opschieten omdat hij nog nooit geneukt heeft of wat bedoel je nou te zeggen?
Beetje jammer alleen dat je in je argument puur en alleen het standpunt van de vrouw mee neemt. Een relatie heb je met zijn tweeen. Ik zeg niet dat de vrouw dus seks moet hebben zonder dat ze klaar is omdat de man dat wilt, maar ik vind wel dat er naar een compromis gezocht moet worden in plaats van zoals jij zegt, alles wat hij zegt negeren en 100% van de beslissingen bij haar neer leggen met als boodschat dat hij zich daar maar in moet zien te vinden. Dat is geen relatie, dan ben je haar speeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')