eerst dit maar oplossen voordat je aan penetreren begint ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Getal1337 het volgende:
-knip-
Het probleem is nu, zij laat mij haar oraal bevredigen etc, maar ze doet niets bij mij
-knip-
Je ondertitel bij dit topicquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eerst dit maar oplossen voordat je aan penetreren begint ?
En hoe leg ik DAT aan haar voor? Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen. Daar zou ik dan ook over moeten praten en als ik daar nou eenmaal mee bezig ben dan kan seks zelf ook gelijk aan bod komen.quote:eerst dit maar oplossen voordat je aan penetreren begint ?
gewoon een klein beetje pesten als je met haar bezig bent, haar net niet laten komen ofzo en dan stoppen en zeggen en nu is het mijn beurt. . laat het niet al te serieus klinkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
En hoe leg ik DAT aan haar voor? Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen. Daar zou ik dan ook over moeten praten en als ik daar nou eenmaal mee bezig ben dan kan seks zelf ook gelijk aan bod komen.
Je kan toch (subtiel) haar hand pakken en die de goede richting op sturen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
En hoe leg ik DAT aan haar voor? Ik kan haar moeilijk ineens aan mijn tuitert pluggen. Daar zou ik dan ook over moeten praten en als ik daar nou eenmaal mee bezig ben dan kan seks zelf ook gelijk aan bod komen.
dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef PanicQueen het volgende:
[..]
Je kan toch (subtiel) haar hand pakken en die de goede richting op sturen?
je kan toch gewoon zeggen dat je het heel erg fijn en lekker zou vinden als zij jou de wederdienst zou bewijzenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Ook al probeer je het niet serieus te laten klinken, dit is wel heel naar om te horen als dat meisje er nog niet aan toe is. Op die manier zorg je voor een sfeer waarin ze ook niet meer wil dat je haar aanraakt, want dan moet ze bang zijn dat ze het terug moet doen. Ik denk dat je beter aan een ontspannen sfeer kunt werken en proberen bespreekbaar te maken of zij wel wil maar niet durft, of gewoon niet wil. Dat moet je weten voor je met dingen als plagen begint, want plagen is alleen plagen als het leuk wordt gevonden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef gogosweden het volgende:
gewoon een klein beetje pesten als je met haar bezig bent, haar net niet laten komen ofzo en dan stoppen en zeggen en nu is het mijn beurt. . laat het niet al te serieus klinken![]()
oke, je hebt gelijk, zo heb ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ook al probeer je het niet serieus te laten klinken, dit is wel heel naar om te horen als dat meisje er nog niet aan toe is. Op die manier zorg je voor een sfeer waarin ze ook niet meer wil dat je haar aanraakt, want dan moet ze bang zijn dat ze het terug moet doen. Ik denk dat je beter aan een ontspannen sfeer kunt werken en proberen bespreekbaar te maken of zij wel wil maar niet durft, of gewoon niet wil. Dat moet je weten voor je met dingen als plagen begint, want plagen is alleen plagen als het leuk wordt gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
ik vind het dan wel weer raar dat wanneer zij er nog niet klaar voor is, ze wel klaar is om door hem gebeft te worden. Dan lijkt het mij toch dat zij ook klaar zou moeten zin voor oraal / met dr handen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Sofia90 het volgende:
Heeft je chick goed voor mekaar,
Het antwoord is simpel; praat met haar. Misschien is ze er nog niet klaar voor en vind zij het nog wel ff prima zo. Zeg haar dat je van haar houdt en meer wilt dan dat.
Beetje egoïstisch misschien of omdat ze er nog niet klaar voor is denkt ze er niet bij na. Ik denk het tweede eigenlijk. Nu ik terug denk, op mijn 16de/17de werd ik ook weleens door een jongen gevingerd maar het kwam niet bij me op om iets terug te doen. Pas toen ik een relatie kreeg kwam dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik vind het dan wel weer raar dat wanneer zij er nog niet klaar voor is, ze wel klaar is om door hem gebeft te worden. Dan lijkt het mij toch dat zij ook klaar zou moeten zin voor oraal / met dr handen.
Ik ben ben blij dat ik deze tijd al lang voorbij benVrouwen waar ik op val hebben dit eigenlijk niet meer
Het kwam niet bij je op maar zou je het niet gedaan hebben als hij er om vroeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Beetje egoïstisch misschien of omdat ze er nog niet klaar voor is denkt ze er niet bij na. Ik denk het tweede eigenlijk. Nu ik terug denk, op mijn 16de/17de werd ik ook weleens door een jongen gevingerd maar het kwam niet bij me op om iets terug te doen. Pas toen ik een relatie kreeg kwam dat.
Wel raar aangezien ze al 7 maanden een relatie hebben idd. Dan zou het er op een gegeven moment wel van komen lijkt me. Bij mij ging dat anders want ik had ook geen relatie met die jongen en het was mijn eerste ervaring dat hij me ineens begon te vingeren en daarna nog een enkele keren en het kwam gewoon niet bij me op om iets terug te doen, nu zou ik dat wel hebben...ik was gewoon nog onervaren en jong.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het kwam niet bij je op maar zou je het niet gedaan hebben als hij er om vroeg?
ik kan mij niet indenken dat het het 2e is want ik vind het 2e juist een ontzettend vreemd standpunt. Ik geef toe ik zal vrouwen nooit begrijpen maar wel klaar zijn om op die manier intiem te zin met je vriend dat je kan ontvangen maar niet je hand om zijn pik willen doen lijkt mij iets wat zelfs niet past binnen de onwerkelijke vrouwen logica. Of het komt gewoon niet in haar op of ze is echt egoistisch. TS moet gewoon eens kijken hoe zijn vriendin tegenover een wederdienst staat.
Maar Sofia, aangezien jij denkt dat het nr 2 is, hoe zie jij dat dan? Dat je wel klaar bent om te ontvangen (wat mij persoonlijk intiemer lijkt) maar niet om wat terug te doen met iemand waarmee je al 7!!! maanden min of meer wat hebt
Apart dat hij de stap naar seks wel maakte maar de stap naar oraal met jou nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Wel raar aangezien ze al 7 maanden een relatie hebben idd. Dan zou het er op een gegeven moment wel van komen lijkt me. Bij mij ging dat anders want ik had ook geen relatie met die jongen en het was mijn eerste ervaring dat hij me ineens begon te vingeren en daarna nog een enkele keren en het kwam gewoon niet bij me op om iets terug te doen, nu zou ik dat wel hebben...ik was gewoon nog onervaren en jong.
Bij de derde keer vroeg die jongen wel of hij me mocht ontmaagden en toen heb ik het afgekapt want dat wou ik niet.
Misschien is ontvangen wel intiemer maar het is enger om het terug te doen als je er nog geen ervaring mee hebt.
Maar goed TS en zn meisje moeten gewoon praten.
Dat denk ik ook ja. Om het nou meteen op egoisme te gooienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Isis20 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon bang is dat ze iets fout doet omdat het nieuw voor dr is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |