Bammetjes dan he!quote:
Klinkt chemisch, bij mij zijn ze rood.quote:
Daarom ook meervoud!quote:
Je bent toch niet zo'n muesli-eter he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Welke school?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Alleen nog een pasfoto en het op de post doen, daarna is mijn aanmelding voor school helemaal klaar en goed
En wat ga je daar doen?quote:
quote:
Zo te lezen doe ik dat ook niet Vaduzquote:
Fokken dus!quote:
Onder het mom: onderzoek!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef Pheno het volgende:
Vroegah, toen ik nog op school zat had ik daar niet eens internet
Is dat een studie?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen doe ik dat ook niet Vaduz
quote:
Joahquote:
En dan uitschieten met de beitel. Dat viel niet onder de garantie. Zwaar kudt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pheno's clayPad 2001
Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.voltijd.hva.nl/interactieve-media/
Hater-haterquote:
In een mandje zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo even scheren! Ik begin steeds meer op Mozes te lijken.
Als ik mijn lul in een mandje leg, heb je een frans ontbijt.quote:
En wat zeezoutigquote:
Wat?quote:
je zit al die tijd al zonderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef Kally het volgende:
Er komt leven in mijn modem, er gaat wat knipperen
M'n opa is gevallen en die heeft z'n heup gebroken, dus er moet weer eens van alles omgegooid en geregeld worden om naar het ziekenhuis te kunnen.quote:
Owquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n opa is gevallen en die heeft z'n heup gebroken, dus er moet weer eens van alles omgegooid en geregeld worden om naar het ziekenhuis te kunnen.
ja kan de hele dag durenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n opa is gevallen en die heeft z'n heup gebroken, dus er moet weer eens van alles omgegooid en geregeld worden om naar het ziekenhuis te kunnen.
He bah.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
x2quote:
Je bent vrijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
En het ruikte in de trein alsof de kattenbak hier is leeggegooid!
yes!! Ik ga er eerst nog niet wegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
Zal uiteindelijk vast wel goedkomen... Thanks
[..]
Ja, je hebt er wel wat aan gehad?
hehe..!! Sorry.. Donderdagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent vrij! Had dat gezegd luuhuuul
Reed net nog bij de Hanze
ik ga naar de bankquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga de hele middag Simcity doen. Nu. Puh
Ah, das wel mooi...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
yes!! Ik ga er eerst nog niet wegmaar we hebben wat bedacht op mijn 400 overuren.. En als ik weer naar school ga, ga ik waarschijnlijk van de kassa afdeling af. Als ik dat wil
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh.. Wel weer een last van me af! Als ik nog wat uren betaald krijg in de vakantie extra, dan ga k nog even een weekendje weg.. Spanje ofzo.. Ben er aan toe!
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!quote:
Is het een beetje over na vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!
Nehh.. Gewoon.. Ik loop altijd veel te lang met zulke dingen.. Zeg het hier wel, maar das anders.. En k vind t gewoon moeilijk..
Maar het was alleen maar in het begin.. Het moest er ff uit
Nee echt?!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!
Maar das nu wel een beetje opgelost en over? ...ik bedoel het luchte wel op?quote:Nehh.. Gewoon.. Ik loop altijd veel te lang met zulke dingen.. Zeg het hier wel, maar das anders.. En k vind t gewoon moeilijk..
Maar het was alleen maar in het begin.. Het moest er ff uit
Dan ben je toch nog meer trotser op jezelf dat je deze dingen onderneemtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik deed de deur dicht van kantoor, en toen kwamen ze al.. Probeerde ze nog weg te slikken, mocht niet baten
Yepquote:
Ja, je hebt daar een groot olifantenbeeld zoals je ze wel vaker in dierentuinen ziet. Om mee op de foto te gaan, zo eentjequote:
Bijna ieder jaar welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Renesite het volgende:
KALLY kom jij ook eens in Dierentuin Emmen
Das de mooiste dierentuinquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Renesite het volgende:
KALLY kom jij ook eens in Dierentuin Emmen
Een nijlpaard weet ik maar olifant zegt me niks, ik zal morgen opletten, maar ik moet dan eigenlijk al foto's ervan hebben. De jongens gaan op al die beeldenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, je hebt daar een groot olifantenbeeld zoals je ze wel vaker in dierentuinen ziet. Om mee op de foto te gaan, zo eentje
Klopt, al word Blijdorp ieder jaar mooier nu met al die nieuwe verblijven.quote:
Als klein kind moest ik daarop, maar dat wilde ik niet en toen is er een foto van me gemaakt dat ik heel boos keek. Die foto hangt nu op posterformaat aan de trap van mijn oma.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Een nijlpaard weet ik maar olifant zegt me niks, ik zal morgen opletten, maar ik moet dan eigenlijk al foto's ervan hebben. De jongens gaan op al die beelden
Ben er alweer een tijdje niet meer geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, al word Blijdorp ieder jaar mooier nu met al die nieuwe verblijven.
Blijerdquote:
Als ik niets eet dan sterf ikquote:
Ik ook, zadelzakken die nog te verteren zijn!quote:
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.quote:
Uhuh, vind ik ook. Ons mam en pap willen deze zomer naar een dierentuin. Ik zeg dat ze maar mooi naar Burger's Zoo moeten gaan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.
Niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.
De vogeltuin vind ik nog aardig en natuurlijk de vlindertuin ook. Maar ik heb niet voor niets een abo bij Burgers Zoo, dat vind ik een stuk leuker over het geheel gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uhuh, vind ik ook. Ons mam en pap willen deze zomer naar een dierentuin. Ik zeg dat ze maar mooi naar Burger's Zoo moeten gaan!
't Wordt weer mooier gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Het is idd ong. 5 jaar geleden dat ik daar voor eht laatst was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |