Is het een beetje over na vandaag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!
Nehh.. Gewoon.. Ik loop altijd veel te lang met zulke dingen.. Zeg het hier wel, maar das anders.. En k vind t gewoon moeilijk..
Maar het was alleen maar in het begin.. Het moest er ff uit
Nee echt?!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook gevoelens en emoties benny!
Maar das nu wel een beetje opgelost en over? ...ik bedoel het luchte wel op?quote:Nehh.. Gewoon.. Ik loop altijd veel te lang met zulke dingen.. Zeg het hier wel, maar das anders.. En k vind t gewoon moeilijk..
Maar het was alleen maar in het begin.. Het moest er ff uit
Dan ben je toch nog meer trotser op jezelf dat je deze dingen onderneemtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik deed de deur dicht van kantoor, en toen kwamen ze al.. Probeerde ze nog weg te slikken, mocht niet baten
Yepquote:
Ja, je hebt daar een groot olifantenbeeld zoals je ze wel vaker in dierentuinen ziet. Om mee op de foto te gaan, zo eentjequote:
Bijna ieder jaar welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Renesite het volgende:
KALLY kom jij ook eens in Dierentuin Emmen
Das de mooiste dierentuinquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Renesite het volgende:
KALLY kom jij ook eens in Dierentuin Emmen
Een nijlpaard weet ik maar olifant zegt me niks, ik zal morgen opletten, maar ik moet dan eigenlijk al foto's ervan hebben. De jongens gaan op al die beeldenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, je hebt daar een groot olifantenbeeld zoals je ze wel vaker in dierentuinen ziet. Om mee op de foto te gaan, zo eentje
Klopt, al word Blijdorp ieder jaar mooier nu met al die nieuwe verblijven.quote:
Als klein kind moest ik daarop, maar dat wilde ik niet en toen is er een foto van me gemaakt dat ik heel boos keek. Die foto hangt nu op posterformaat aan de trap van mijn oma.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Een nijlpaard weet ik maar olifant zegt me niks, ik zal morgen opletten, maar ik moet dan eigenlijk al foto's ervan hebben. De jongens gaan op al die beelden
Ben er alweer een tijdje niet meer geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, al word Blijdorp ieder jaar mooier nu met al die nieuwe verblijven.
Blijerdquote:
Als ik niets eet dan sterf ikquote:
Ik ook, zadelzakken die nog te verteren zijn!quote:
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.quote:
Uhuh, vind ik ook. Ons mam en pap willen deze zomer naar een dierentuin. Ik zeg dat ze maar mooi naar Burger's Zoo moeten gaan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.
Niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met een jaar of vijf geleden is Emmen ook zo mooi niet meer.
De vogeltuin vind ik nog aardig en natuurlijk de vlindertuin ook. Maar ik heb niet voor niets een abo bij Burgers Zoo, dat vind ik een stuk leuker over het geheel gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uhuh, vind ik ook. Ons mam en pap willen deze zomer naar een dierentuin. Ik zeg dat ze maar mooi naar Burger's Zoo moeten gaan!
't Wordt weer mooier gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet?
Het is idd ong. 5 jaar geleden dat ik daar voor eht laatst was
Op de hoofdpagina van de abn: http://www.abnamro.nl/nl/(...)nen/introductie.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Uhm..
ik wil een nieuwe rekening openen, bij de abn..
wat moet je dan mee? alleen je paspoort?
Ja, daar was ik al..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina van de abn: http://www.abnamro.nl/nl/(...)nen/introductie.html
't is daar nu al voor een groot deel gereed afaik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
Toen ik er was waren ze niet al te lang bezig met het nieuwe gedeelte, aan de andere kant van de brug
Dus een afspraak maken, of heb je die ook al? Volgens mij is een paspoort dan voldoende, een salarisstrook wordt pas handig als je daar ook een creditcard bij wilt hebben.quote:
Vast.. ik hoop het niet voor 'm. Hij is al zo oudquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Toverheks het volgende:
Hey Benny lees van je opa, nou dan maar een nieuwe heup wat een drama
De pinguïns lopen wel nog los?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
't is daar nu al voor een groot deel gereed afaik.
Ik hoef geen creditcardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus een afspraak maken, of heb je die ook al? Volgens mij is een paspoort dan voldoende, een salarisstrook wordt pas handig als je daar ook een creditcard bij wilt hebben.
Euh euh euhquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast.. ik hoop het niet voor 'm. Hij is al zo oud
[..]
De pinguïns lopen wel nog los?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast.. ik hoop het niet voor 'm. Hij is al zo oud
[..]
De pinguïns lopen wel nog los?
Ik ben hier toch nog?quote:
Jaaaaaa, zeg...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh euh euhgeloof het wel
! Ben er 3 jaar geleden geweest
Ik hoor net dat ze nog loslopen Renéquote:
Was dat daaro boven? In die holletjes en zo? JA! Dan wel achter hekjes maar wel bijna aanraak-baarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaaaaaa, zeg...
[..]
Ik hoor net dat ze nog loslopen René
Yupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was dat daaro boven? In die holletjes en zo? JA! Dan wel achter hekjes maar wel bijna aanraak-baar
Over de paden niet meer denk ik. Maar wel daaro wat je zegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Je had er toen zo'n pad met idd van die holletjes en soort van bergjes.. maar ze liepen toen ook over de paden enzo.
Hmm, jammerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Over de paden niet meer denk ik. Maar wel daaro wat je zegt.
Nee, al heb ik me wel eens als een conifeer gevoeld.quote:
Ah, dat is een nieuwe voor mij!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, al heb ik me wel eens als een conifeer gevoeld.
Dat is wel een stond erbij en keek ernaar gevoel he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee, al heb ik me wel eens als een conifeer gevoeld.
Het was wel leuk maar dat gevoel kan ik niet echt omschrijven, dat zou je zelf mee moeten maken maar het is niet wat je jezelf aan kunt leren. Het gevoel was er gewoon opeens en dan heb je echt het gevoel van: Hey ik ben een conifeer. Als je dat hebt gehad verlang je weer zo naar dat gevoel wat je totaal niet kunt omschrijven en ook niet kunt reproduceren als je het wil.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was wel leuk maar dat gevoel kan ik niet echt omschrijven, dat zou je zelf mee moeten maken maar het is niet wat je jezelf aan kunt leren. Het gevoel was er gewoon opeens en dan heb je echt het gevoel van: Hey ik ben een conifeer. Als je dat hebt gehad verlang je weer zo naar dat gevoel wat je totaal niet kunt omschrijven en ook niet kunt reproduceren als je het wil.
Ik ben blij dat je er toch voor durft uit te komen, vergt toch wel wat moed. Ik stop 10 coniveren in je kont.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was wel leuk maar dat gevoel kan ik niet echt omschrijven, dat zou je zelf mee moeten maken maar het is niet wat je jezelf aan kunt leren. Het gevoel was er gewoon opeens en dan heb je echt het gevoel van: Hey ik ben een conifeer. Als je dat hebt gehad verlang je weer zo naar dat gevoel wat je totaal niet kunt omschrijven en ook niet kunt reproduceren als je het wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |