Gast flikker op man, Mart heeft Dalidaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het gezeik niet, normaal zie je dit soort artiesten juist bij Mart.
Inderdaad. Dit liedje is niet het sterkste, wat dat betreft kun je beter naar Alex Roeka luisteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dit geeft geen goede indruk over het werk van JW Roy.. want het is écht een baas!
Derksen is het met je eensquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dit geeft geen goede indruk over het werk van JW Roy.. want het is écht een baas!
Het zit je diep he?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het gezeik niet, normaal zie je dit soort artiesten juist bij Mart.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Flikker toch op met dat voetbal.......
Het was juist een compliment voor Mart, dus ik snap je niet.quote:
buenas noches mi amorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast flikker op man, Mart heeft Dalida
Nee en dat hij het zo van dat papiertje zit af te lezen ziet er ook niet echt professioneel uit.quote:
waarom doen ze dit danquote:Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Niemand aan tafel zit hier eigenlijk op te wachten, Johan raffelt zijn nieuwtjes af, geen feedback van de gasten.
doet hij altijdquote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en dat hij het zo van dat papiertje zit af te lezen ziet er ook niet echt professioneel uit.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en dat hij het zo van dat papiertje zit af te lezen ziet er ook niet echt professioneel uit.
idd snap ook niet waarom er persé voetbalnieuws moet zijn in een wielerprogramma, doe dan een VI Update programma erop volgend ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef marcodej het volgende:
Gewoon geen Johan meer uitnodigen, programma wordt er niet beter op.
Om net boven de 100000 kijkers te komenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
idd snap ook niet waarom er persé voetbalnieuws moet zijn in een wielerprogramma, doe dan een VI Update programma erop volgend ofzo
Zit eens niet te haten op Johan, vrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het valt me nu zo op en hij leest het ook zo slecht op. Ik lees beter voor.
#care wil het over wielrennen hebben niet over voetbal, dat komt over een kleine maand wel weerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Om net boven de 100000 kijkers te komen
Ditquote:
Op Fok! ook niet, geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef marcodej het volgende:
Op twitter is men nu ook niet zo positief over die voetbalblok.
Link? Ik heb geen twitterquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
tour du jour wordt afgemaakt op twitter idd. pijnlijk om te zien
Gek he?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
tour du jour wordt afgemaakt op twitter idd. pijnlijk om te zien
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Tompsen het volgende:
Wat een achterlijke kutuitzending door die strontvervelende Derksen, gadverdamme
iddquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef Breekfast het volgende:
Dit is gewoon weer Voetbal International.
Daar geef ik je wel gelijk in, het is een wielrenprogramma (of tenminste, zou het moeten zijn).quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel kut als wielrenfan. Alsof het in het VI topic het laatste kwartier opeens alleen maar over wielrennen gaat.
Dankquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
voor de fans; Tour 2011 Vive le velo op Eén
Fijn, dankje!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
voor de fans; Tour 2011 Vive le velo op Eén
Gisteren was het prima, toen er ook goeie wielergasten aan tafel zaten.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij past gewoon niet tussen deze kroegpraatjes
ga eerst eens naar school...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste mensen denken dat dit programma hetzelfde is als VI. Daardoor slechtte kijkcijfers. Ik blijf Wilfred steunen
Waarom? Het is toch gewoon een barslecht programmaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste mensen denken dat dit programma hetzelfde is als VI. Daardoor slechtte kijkcijfers. Ik blijf Wilfred steunen
Dat kan niet met Johanquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren was het prima, toen er ook goeie wielergasten aan tafel zaten.
als wielerfan kijk je dit sowieso nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel kut als wielrenfan. Alsof het in het VI topic het laatste kwartier opeens alleen maar over wielrennen gaat.
Nee dit was geen typfout...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij een letter verkeerd typt? Wat ben jij een kneus zeg
Die kale Drent is de enige die het pragramma nog een beetje leuk maakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Misschien die kale Drent inruilen voor Hansie en die met de bril voor Gijp. Dat wordt een topshow.
Leedvermaak?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die kale Drent is de enige die het pragramma nog een beetje leuk maakt.
Euhm ...... Obvious troll is obvious ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Treurig, totdat je weet hoeveel hij ermee verdient.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef inZanity het volgende:
Dries Roelvink heeft de tijd van z'n leven ruim 3 weken iedere dag op tvBest treurig eigenlijk..
50 euro en een eetbonquote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Treurig, totdat je weet hoeveel hij ermee verdient.
Ervoor moet betalen bedoel jequote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat het best treurig is van de redactie om Dries Roelvink uberhaupt op te laten treden. Van hemzelf snap ik het wel, die gozert doet er alles aan om op tv te komen en nu word het hem op een presenteerblaadje toegeschoven..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat trekt het programma nu eenmaal aanquote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Szura het volgende:
Op Twitter zitten ook veel debielen, als je ziet dat #tourdejour trending is ipv #tourdujour
Gert is koningquote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tijlquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Apart dat Derksen een programma blijkbaar minder leuk maakt. Misschien is hij de Tijl Beckand van Tour du Jour. Toen hij met zijn nieuwtjes bezig was zat iedereen verveeld op z'n horloge te kijken en begonnen ze maar wat te eten terwijl hij bij VI de baas is. Tijl schijnt ook leuk te zijn bij de Lama's.
Lama's en leuk?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Apart dat Derksen een programma blijkbaar minder leuk maakt. Misschien is hij de Tijl Beckand van Tour du Jour. Toen hij met zijn nieuwtjes bezig was zat iedereen verveeld op z'n horloge te kijken en begonnen ze maar wat te eten terwijl hij bij VI de baas is. Tijl schijnt ook leuk te zijn bij de Lama's.
Gelukkig zit Derksen er maar 2 keer per week.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef franklop het volgende:
jammer hoor, was zo veel belovend dit weekend..
daar noem je ook iemandquote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Komisch wonderkind' werd hij onlangs nog genoemd zelfs. Door pberends.
Hoogverraadquote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig zit Derksen er maar 2 keer per week.
Nooit verwacht dat ik dat zou zeggen
Nee hoor, die zijn juist positief...quote:
twitter:Voetbaldebat twitterde op maandag 04-07-2011 om 22:07:54RT @HugoWitman: Johan Derksen legt weer goed uit waarom voetbal beter is dan wielrennen #tourdejour reageer retweet
twitter:Jorrit88 twitterde op maandag 04-07-2011 om 22:04:27#tourdejour afgelopen, met johan derksen voor het voetbalnieuws #haha reageer retweet
twitter:David__1996 twitterde op maandag 04-07-2011 om 22:04:10RT "@joram1988: #driesroelvink wat een held!!! Elke dag optreden bij #tourdejour!!! #roelvink rules:p" reageer retweet
Gilbert ging 100% zeker winnen...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Waaghals het volgende:
Had Carl nog wat te melden, behalve dat Belgie opgesplitst moest worden?
De Lama's is het slechtste en meest humorloze programma dat ooit in Nederland op tv is geweest. Snap dan ook echt niet waarom al die humorloze Lama figuren het halve televisie aanbod in beslag nemen tegenwoordig..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Komisch wonderkind' werd hij onlangs nog genoemd zelfs. Door pberends.
Helemaal mee eens, de Lama's is het stomste programma dat ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
De Lama's is het slechtste en meest humorloze programma dat ooit in Nederland op tv is geweest. Snap dan ook echt niet waarom al die humorloze Lama figuren het halve televisie aanbod in beslag nemen tegenwoordig..
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Derksen mag van mij blijven, maar zonder voetbalgeneuzel, dat slaat nergens op, wacht daar maar mee tot het seizoen weer begint en de Tour is afgelopen.
Mjzwaanswijk (@Mjzwaanswijk)quote:
De amoebes tegen de pantoffeldiertjes is nog net iets zwakzinniger...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Helemaal mee eens, de Lama's is het stomste programma dat ik ooit heb gezien.
Dan vergeet je de tv kantine en alles van SBSquote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
De Lama's is het slechtste en meest humorloze programma dat ooit in Nederland op tv is geweest. Snap dan ook echt niet waarom al die humorloze Lama figuren het halve televisie aanbod in beslag nemen tegenwoordig..
Zélfs dat is nog beter dan de Lama's..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan vergeet je de tv kantine en alles van SBS
Nee hoor, Tijl heeft zelfs een eigen fanclub met een aantal gezellige spontane mollige meiden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Tijl
De enige die hem grappig vindt is Tijl zelf.
Nee zo erg is het niet, onmogelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zélfs dat is nog beter dan de Lama's..
Het is saai, en je steekt er niks van op, omdat alles wat hij vertelt ook op VI.nl staat of Voetbalzone.nlquote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
Derksen moet wel voetbalnieuws brengen maar kort maximaal 2 minuten.
Bovendien gaan de overige gasten er niet op in...Als ze Hansie uitnodigen kan er nog een mooie voetbaldiscussie ontstaan...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is saai, en je steekt er niks van op, omdat alles wat hij vertelt ook op VI.nl staat of Voetbalzone.nl
Het enige dat treuriger is dan Dries Roelvink is twitter.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mjzwaanswijk (@Mjzwaanswijk)
04-07-11 22:10
Vervang 'voetbal' bij #vi voor 'wielrennen' en je hebt #tourdejour Goedkope en slechte tv! Op naar de #Avondetappe
https://twitter.com/q_martin/status/87976210386259968
https://twitter.com/fredricvs/status/87974441098813440
https://twitter.com/alexschoenmaker/status/87973466392887297
https://twitter.com/fredricvs/status/87973307672043520
https://twitter.com/sebastiaanq/status/87972621123194880
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee hoor, Tijl heeft zelfs een eigen fanclub met een aantal gezellige spontane mollige meiden.
http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
Laten we dat maar bij VI houden en niet bij Tour du Jourquote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien gaan de overige gasten er niet op in...Als ze Hansie uitnodigen kan er nog een mooie voetbaldiscussie ontstaan...
Maar heb het vermoeden dat niet iedereen dit een goed idee vindt...
Is TDJ voor jou een blijvertje?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is hier net zo ongewenst als met zijn show op het Sparta-gala.
Wat een onzinquote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Heufd het volgende:
Dat voetbalgedeelte moet gewoon weggelaten worden. Voetbalfans kijken dit niet en wielrenliefhebbers zitten niet te wachten op een half uur voetbal. Tour du Jour moet zich richten op het wielrennen, dat ging de vorige drie uitzendingen prima.
Voetbalfans kijken dit niet voor het voetbalnieuws. Ik had het anders moeten verwoorden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een onzin
Het gaat er alleen om dat het niet thuishoort in het programma en dat je dit nieuws net zo goed op de website van VI kan plaatsen.
Dat is waarquote:Op maandag 4 juli 2011 22:28 schreef Heufd het volgende:
[..]
Voetbalfans kijken dit niet voor het voetbalnieuws. Ik had het anders moeten verwoorden.
Nee, ik behoor niet tot de doelgroep (niet echt geïnteresseerd in wielrennen) en ook Derksen weet het niet echt interessant en/of vermakelijk te maken. Zijn aanwezigheid is meer storend dan dat het wat bijdraagt.quote:
Hij wilde toch nooit de clown uithangen?quote:
Morgen gewoon wéér keihard Driesje!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik begrijp dat Driesje voor de vierde keer op een rij langsgekomen is...
Misschien morgen René van der Gijp met "Mijn zusje komt zo"?
Doet Johan altijd met zn brilletje opquote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Johan heeft dat ook met pakken en stropdassen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:20 schreef maril het volgende:
Wat Mart heeft met truien en pakken en blouse heeft Johan met schoenen.
derksen ziet zichzelf ook ontzettend graag op tv hequote:
Nu nog zijn eigen speelfilm. I Love Johan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
derksen ziet zichzelf ook ontzettend graag op tv hewat dat betreft is ie geen haar beter dan de andere
Anderhalf uur - reclameblokken = een uurquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef Pranjicc het volgende:
De uitzending die op RTL Gemist staat duurt maar een uur. Klopt dat wel? Hebben ze niet een stuk weggelaten?
twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 11:08:09@SigaarSnor Ik zeg Johan er vaker in #Machtigmooievent reageer retweet
nog steeds niet in de dagtop25. wel teleurstellend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Anderhalf uur - reclameblokken = een uur
Kijkcijfers iets gestegen 2028 TOUR DU JOUR 383.000
Ben ik met je eens. Wat was het gisteren gruwelijk slecht... Genee deed ook elke keer zijn best om Derksen af te branden...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef Drewie het volgende:
De uitzending van gisteren was gewoon helemaal bagger, Derksen en Huybrechts hebben niks te zoeken in een wielerprogramma. Genee ken te weinig van wielrennen, maar kon zich de vorige afleveringen nog recht houden door de gasten, maar dit was gewoon te veel. Je moet het toch maar doen trouwens de enige belg die niks heeft met wielrennen uit te nodigen
dacht dat Huybrechts in belgië ook veel met wielrennen doetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef Drewie het volgende:
De uitzending van gisteren was gewoon helemaal bagger, Derksen en Huybrechts hebben niks te zoeken in een wielerprogramma. Genee ken te weinig van wielrennen, maar kon zich de vorige afleveringen nog recht houden door de gasten, maar dit was gewoon te veel. Je moet het toch maar doen trouwens de enige belg die niks heeft met wielrennen uit te nodigen
Het middenstuk hebben ze eruit gehaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Anderhalf uur - reclameblokken = een uur
Kijkcijfers iets gestegen 2028 TOUR DU JOUR 383.000
Omg....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef Drewie het volgende:
Je moet het toch maar doen trouwens de enige belg die niks heeft met wielrennen uit te nodigen
Huybrechts is reeds een jaar of 10-15 aan de kant gezet bij de belgische tv, af en toe een voetbalshow op een commerciële zender en wat presentatie bij boks of tennisevenementen. Maar zijn mening wordt nergens serieus genomen in Vlaanderen. Is zelf opgenomen in een instituut voor geesteszieken omdat hij ze niet meer allemaal op een rij had.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
dacht dat Huybrechts in belgië ook veel met wielrennen doet
dat wist ik niet, dacht dat ie een soort van belgische mart smeets(maar dan wel leuk) was, iemand met aanzien en een bepaalde uitstraling. Ik zie 'm iig altijd wel graagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Drewie het volgende:
[..]
Huybrechts is reeds een jaar of 10-15 aan de kant gezet bij de belgische tv, af en toe een voetbalshow op een commerciële zender en wat presentatie bij boks of tennisevenementen. Maar zijn mening wordt nergens serieus genomen in Vlaanderen. Is zelf opgenomen in een instituut voor geesteszieken omdat hij ze niet meer allemaal op een rij had.
Afzeiken is hun vak....niet alleen tov Smeets, maar in z'n algemeenheid, dat vindt een gedeelte van de kijkbuiskindertjes leuk en dus scoren ze daar mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef forzaudinese het volgende:
jammer dat Genee en Derksen altijd minderwaardig doen over Smeets en zijn avond etappe!Ondertussen scoort hij tot nu toe wel met meer dan een miljoen kijkers elke dag! gister 1.014.000 kijkers!
Nee, reclameblokken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
Ze vonden het middengedeelte van het programma bij RTL waarschijnlijk ook soms zo tergend slecht dat ze alleen het eerste en het laatste gedeelte online hebben gegooid...
Veel beter uitzendtijdstip ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef forzaudinese het volgende:
jammer dat Genee en Derksen altijd minderwaardig doen over Smeets en zijn avond etappe!Ondertussen scoort hij tot nu toe wel met meer dan een miljoen kijkers elke dag! gister 1.014.000 kijkers!
Jazeker, vooral op een zender als Nederland 1. Studio Voetbal scoort ook altijd beter dan Voetbal International op RTL7 om half negen. Combinatie van zender en uitzendtijdstip.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:55 schreef Heufd het volgende:
[..]
11 uur 's avonds beter tijdstip dan prime-time half 9?
Lubberding ipv Jakobs was wrs een betere keuze geweest. Ook een oud-renner, maar wrs. wilden ze het VI verhaal te veel copiëren en dan heb je dus een clown ala vd Gijp nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind het programma (nog) niet echt goed uit de verf komen. Het loopt een beetje stroef allemaal en er vallen regelmatig stiltes. Ik denk dat het vooral komt doordat Genee niet genoeg kennis heeft om het lekker door te laten lopen. Als je dan ook nog eens niet de gasten hebt die daar in kunnen springen valt het stil. Je ziet ook regelmatig dat als Nelissen (die iets te serieus en correct is) wat zegt, de andere personen geen idee hebben waar hij het nou precies over heeft. Het zal er ook wel voor een groot deel aan liggen dat ik die Jacobs wat irritant vind.
Goeie wisselwerking toch? Nelissen voor de inhoud, Jakobs voor de verhalen. Zet er dan nog wat gasten naast die wat van wielrennen weten en het gaat prima. De uitzending met Lubberding was het beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Drewie het volgende:
Het probleem van het programma is dat buiten Nelissen niemand zit met wedstrijdinzicht. Jakobs vind ik leuk, maar z'n visie op het wielrennen is vrij naïef, de romantiek boven de realiteit. En dat past zeker in zo'n programma, maar je mist inhoudelijk iets. Kvind het een programma over wielrennen voor mensen die niks met fietsen hebben. Terwijl ik nochtans een grote fan ben van VI
Mmkay. Eerste vrouw aan tafel. Benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Dinsdag 05-07 zijn te gast: presentator van RTL Nieuws Rick Nieman en Oud-wielrenster en Olympisch kampioene Leontien van Moorsel.
Acteur Sebastiaan Labrie zit op de fiets. Sebastiaan speelde o.a. in Onderweg naar morgen, GTST en presenteerde ook 3 op reis.
Mee eens met je, maar wat weet Genee nou van voetbal? Dat ie meer voetballiefhebber is maakt VI beter?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef plurkie het volgende:
vind maar niets, kopie van vi maar dan heel slecht uitgevoerd. En dat komt nog het meest door Genee. Die vent zit er omdat het geld oplevert, hij heeft totaal geen kennis van zaken en wat die zegt weet die op basis van onderzoek, niet vanuit liefde van het wielrennen. Je merkt ook aan zijn houding dat die er verder niets mee heeft...
Ik heb die van gister een beetje bekeken, maar ik word een beetje simpel van de geforceerde grapjes die niet leuk zijn. Bovendien blijft wielrennen een paupersport pur sang, (almost) nobody fucking cares.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef plurkie het volgende:
vind maar niets, kopie van vi maar dan heel slecht uitgevoerd. En dat komt nog het meest door Genee. Die vent zit er omdat het geld oplevert, hij heeft totaal geen kennis van zaken en wat die zegt weet die op basis van onderzoek, niet vanuit liefde van het wielrennen. Je merkt ook aan zijn houding dat die er verder niets mee heeft...
Die Nelissen vertolkt (of zou moeten vertolken) een beetje de Johan Derksen-rol, maar probleem is: de kennis (van wielrennen) heeft hij wel, de humor echter niet. Dat maakt het gewoon minder sprankelend om naar te kijken. Die Jakobs is ook geen Van der Gijp overigens, maar die komt er dan nog meer bij in de buurt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Goeie wisselwerking toch? Nelissen voor de inhoud, Jakobs voor de verhalen.
Probeer het programma op zich te zien en niet te vergelijken met VI, VIoranje was goed, maar het succes had ook veel te maken met het succes van het elftal. Als Gesink straks in het geel rijdt kun je ze misschien vergelijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die Nelissen vertolkt (of zou moeten vertolken) een beetje de Johan Derksen-rol, maar probleem is: de kennis (van wielrennen) heeft hij wel, de humor echter niet. Dat maakt het gewoon minder sprankelend om naar te kijken. Die Jakobs is ook geen Van der Gijp overigens, maar die komt er dan nog meer bij in de buurt.
Vorig jaar met VI Oranje was het overigens ook zo leuk vanwege het gedoe eromheen: Gijp met z'n poten in een bak met ijsklontjes, Johan die er iedere avond zat in een veel te warm pak, Wilfred en René die de kranten doornamen en iedere dag weer hard moesten lachen om die stripjes met Derksen, etc. Dat mis ik nu gewoon.
Ik heb overigens het idee dat het publiek er vorig jaar ook iets dichter op zat, dat het toen een 'intiemere' studio was zeg maar. Publiek mengt zich nu eigenlijk bijna niet. (Of het komt gewoon omdat er minder te lachen is, dat je ze daardoor ook minder hoort.)
M'n cluppie, SV Overbos, gewoon genoemd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef pberends het volgende:
Voor het enige interessante van gisteren uit Tour du Jour verwijs ik iedereen naar Youtube:
Waar spelen die?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
M'n cluppie, SV Overbos, gewoon genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |