Gast flikker op man, Mart heeft Dalidaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het gezeik niet, normaal zie je dit soort artiesten juist bij Mart.
Inderdaad. Dit liedje is niet het sterkste, wat dat betreft kun je beter naar Alex Roeka luisteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dit geeft geen goede indruk over het werk van JW Roy.. want het is écht een baas!
Derksen is het met je eensquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dit geeft geen goede indruk over het werk van JW Roy.. want het is écht een baas!
Het zit je diep he?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik snap het gezeik niet, normaal zie je dit soort artiesten juist bij Mart.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Flikker toch op met dat voetbal.......
Het was juist een compliment voor Mart, dus ik snap je niet.quote:
buenas noches mi amorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast flikker op man, Mart heeft Dalida
Nee en dat hij het zo van dat papiertje zit af te lezen ziet er ook niet echt professioneel uit.quote:
waarom doen ze dit danquote:Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Niemand aan tafel zit hier eigenlijk op te wachten, Johan raffelt zijn nieuwtjes af, geen feedback van de gasten.
doet hij altijdquote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en dat hij het zo van dat papiertje zit af te lezen ziet er ook niet echt professioneel uit.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en dat hij het zo van dat papiertje zit af te lezen ziet er ook niet echt professioneel uit.
idd snap ook niet waarom er persé voetbalnieuws moet zijn in een wielerprogramma, doe dan een VI Update programma erop volgend ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef marcodej het volgende:
Gewoon geen Johan meer uitnodigen, programma wordt er niet beter op.
Om net boven de 100000 kijkers te komenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
idd snap ook niet waarom er persé voetbalnieuws moet zijn in een wielerprogramma, doe dan een VI Update programma erop volgend ofzo
Zit eens niet te haten op Johan, vrouwquote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het valt me nu zo op en hij leest het ook zo slecht op. Ik lees beter voor.
#care wil het over wielrennen hebben niet over voetbal, dat komt over een kleine maand wel weerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Om net boven de 100000 kijkers te komen
Ditquote:
Op Fok! ook niet, geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef marcodej het volgende:
Op twitter is men nu ook niet zo positief over die voetbalblok.
Link? Ik heb geen twitterquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
tour du jour wordt afgemaakt op twitter idd. pijnlijk om te zien
Gek he?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
tour du jour wordt afgemaakt op twitter idd. pijnlijk om te zien
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Tompsen het volgende:
Wat een achterlijke kutuitzending door die strontvervelende Derksen, gadverdamme
iddquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef Breekfast het volgende:
Dit is gewoon weer Voetbal International.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |