abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99063437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef forzaudinese het volgende:
jammer dat Genee en Derksen altijd minderwaardig doen over Smeets en zijn avond etappe!Ondertussen scoort hij tot nu toe wel met meer dan een miljoen kijkers elke dag! gister 1.014.000 kijkers!
Veel beter uitzendtijdstip ook
pi_99063442
De Tour de France, de tijd van mijn leven *O*
pi_99063508
Alleen door het wegvallen van het tourjournaal zap ik erheen, voornamelijk voor de filmpjes (en Jacobs is af en toe wel grappig)
These are the sacred arms that shield,
Her daring hero in the field.
I think it's beautiful...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:55:34 #279
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_99063870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Veel beter uitzendtijdstip ook
11 uur 's avonds beter tijdstip dan prime-time half 9?
pi_99064409
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef BobW het volgende:
De Tour de France, de tijd van mijn leven *O*
Ik werd wakker met die tekst in mn hoofd. :X
pi_99065605
Moet je eens opletten hoe serieus enthousiast Genee aan tafel is als Roelvink aan het zingen is. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99065812
Ik vind het programma (nog) niet echt goed uit de verf komen. Het loopt een beetje stroef allemaal en er vallen regelmatig stiltes. Ik denk dat het vooral komt doordat Genee niet genoeg kennis heeft om het lekker door te laten lopen. Als je dan ook nog eens niet de gasten hebt die daar in kunnen springen valt het stil. Je ziet ook regelmatig dat als Nelissen (die iets te serieus en correct is) wat zegt, de andere personen geen idee hebben waar hij het nou precies over heeft. Het zal er ook wel voor een groot deel aan liggen dat ik die Jacobs wat irritant vind.
pi_99065907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:55 schreef Heufd het volgende:

[..]

11 uur 's avonds beter tijdstip dan prime-time half 9?
Jazeker, vooral op een zender als Nederland 1. Studio Voetbal scoort ook altijd beter dan Voetbal International op RTL7 om half negen. Combinatie van zender en uitzendtijdstip.
pi_99065935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind het programma (nog) niet echt goed uit de verf komen. Het loopt een beetje stroef allemaal en er vallen regelmatig stiltes. Ik denk dat het vooral komt doordat Genee niet genoeg kennis heeft om het lekker door te laten lopen. Als je dan ook nog eens niet de gasten hebt die daar in kunnen springen valt het stil. Je ziet ook regelmatig dat als Nelissen (die iets te serieus en correct is) wat zegt, de andere personen geen idee hebben waar hij het nou precies over heeft. Het zal er ook wel voor een groot deel aan liggen dat ik die Jacobs wat irritant vind.
Lubberding ipv Jakobs was wrs een betere keuze geweest. Ook een oud-renner, maar wrs. wilden ze het VI verhaal te veel copiëren en dan heb je dus een clown ala vd Gijp nodig.

Het verschil is dat vd Gijp inhoudelijk veel meer kennis heeft, terwijl het bij Jakobs niet verder komt dan de clown uithangen.
pi_99066228
Het probleem van het programma is dat buiten Nelissen niemand zit met wedstrijdinzicht. Jakobs vind ik leuk, maar z'n visie op het wielrennen is vrij naïef, de romantiek boven de realiteit. En dat past zeker in zo'n programma, maar je mist inhoudelijk iets. Kvind het een programma over wielrennen voor mensen die niks met fietsen hebben. Terwijl ik nochtans een grote fan ben van VI
pi_99066339
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef Drewie het volgende:
Het probleem van het programma is dat buiten Nelissen niemand zit met wedstrijdinzicht. Jakobs vind ik leuk, maar z'n visie op het wielrennen is vrij naïef, de romantiek boven de realiteit. En dat past zeker in zo'n programma, maar je mist inhoudelijk iets. Kvind het een programma over wielrennen voor mensen die niks met fietsen hebben. Terwijl ik nochtans een grote fan ben van VI
Goeie wisselwerking toch? Nelissen voor de inhoud, Jakobs voor de verhalen. Zet er dan nog wat gasten naast die wat van wielrennen weten en het gaat prima. De uitzending met Lubberding was het beste tot nu toe.
Ik denk overigens dat Jacobs slimmer is dan hij eruit ziet (en praat).

[ Bericht 1% gewijzigd door marcodej op 05-07-2011 15:04:42 ]
pi_99066477
Dinsdag 05-07 zijn te gast: presentator van RTL Nieuws Rick Nieman en Oud-wielrenster en Olympisch kampioene Leontien van Moorsel.

Acteur Sebastiaan Labrie zit op de fiets. Sebastiaan speelde o.a. in Onderweg naar morgen, GTST en presenteerde ook 3 op reis.
pi_99066707
Genee: "We zitten hier in Amsterdam, en we praten over al datgene wat er gebeurd in de Tour de France. Dat doe ik natuurlijk met mijn vaste vrienden van dit moment"

Goh, die Wilfred geeft ook een diepe betekenis aan het begrip vriendschap.
pi_99066730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:01 schreef tompsv18 het volgende:
Dinsdag 05-07 zijn te gast: presentator van RTL Nieuws Rick Nieman en Oud-wielrenster en Olympisch kampioene Leontien van Moorsel.

Acteur Sebastiaan Labrie zit op de fiets. Sebastiaan speelde o.a. in Onderweg naar morgen, GTST en presenteerde ook 3 op reis.
Mmkay. Eerste vrouw aan tafel. Benieuwd.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:07:48 #290
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_99067171
vind maar niets, kopie van vi maar dan heel slecht uitgevoerd. En dat komt nog het meest door Genee. Die vent zit er omdat het geld oplevert, hij heeft totaal geen kennis van zaken en wat die zegt weet die op basis van onderzoek, niet vanuit liefde van het wielrennen. Je merkt ook aan zijn houding dat die er verder niets mee heeft...
pi_99067449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef plurkie het volgende:
vind maar niets, kopie van vi maar dan heel slecht uitgevoerd. En dat komt nog het meest door Genee. Die vent zit er omdat het geld oplevert, hij heeft totaal geen kennis van zaken en wat die zegt weet die op basis van onderzoek, niet vanuit liefde van het wielrennen. Je merkt ook aan zijn houding dat die er verder niets mee heeft...
Mee eens met je, maar wat weet Genee nou van voetbal? Dat ie meer voetballiefhebber is maakt VI beter?
pi_99067689
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef plurkie het volgende:
Ik heb die van gister een beetje bekeken, maar ik word een beetje simpel van de geforceerde grapjes die niet leuk zijn. Bovendien blijft wielrennen een paupersport pur sang, (almost) nobody fucking cares.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:32:53 #294
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_99067740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef marcodej het volgende:

[..]

Goeie wisselwerking toch? Nelissen voor de inhoud, Jakobs voor de verhalen.
Die Nelissen vertolkt (of zou moeten vertolken) een beetje de Johan Derksen-rol, maar probleem is: de kennis (van wielrennen) heeft hij wel, de humor echter niet. Dat maakt het gewoon minder sprankelend om naar te kijken. Die Jakobs is ook geen Van der Gijp overigens, maar die komt er dan nog meer bij in de buurt.

Vorig jaar met VI Oranje was het overigens ook zo leuk vanwege het gedoe eromheen: Gijp met z'n poten in een bak met ijsklontjes, Johan die er iedere avond zat in een veel te warm pak, Wilfred en René die de kranten doornamen en iedere dag weer hard moesten lachen om die stripjes met Derksen, etc. Dat mis ik nu gewoon.

Ik heb overigens het idee dat het publiek er vorig jaar ook iets dichter op zat, dat het toen een 'intiemere' studio was zeg maar. Publiek mengt zich nu eigenlijk bijna niet. (Of het komt gewoon omdat er minder te lachen is, dat je ze daardoor ook minder hoort.)
pi_99067774
Voor het enige interessante van gisteren uit Tour du Jour verwijs ik iedereen naar Youtube:

dinsdag 5 juli 2011 @ 15:39:14 #296
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_99068002
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:32 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Die Nelissen vertolkt (of zou moeten vertolken) een beetje de Johan Derksen-rol, maar probleem is: de kennis (van wielrennen) heeft hij wel, de humor echter niet. Dat maakt het gewoon minder sprankelend om naar te kijken. Die Jakobs is ook geen Van der Gijp overigens, maar die komt er dan nog meer bij in de buurt.

Vorig jaar met VI Oranje was het overigens ook zo leuk vanwege het gedoe eromheen: Gijp met z'n poten in een bak met ijsklontjes, Johan die er iedere avond zat in een veel te warm pak, Wilfred en René die de kranten doornamen en iedere dag weer hard moesten lachen om die stripjes met Derksen, etc. Dat mis ik nu gewoon.

Ik heb overigens het idee dat het publiek er vorig jaar ook iets dichter op zat, dat het toen een 'intiemere' studio was zeg maar. Publiek mengt zich nu eigenlijk bijna niet. (Of het komt gewoon omdat er minder te lachen is, dat je ze daardoor ook minder hoort.)
Probeer het programma op zich te zien en niet te vergelijken met VI, VIoranje was goed, maar het succes had ook veel te maken met het succes van het elftal. Als Gesink straks in het geel rijdt kun je ze misschien vergelijken
Feyenoord!!! * Barça
pi_99068040
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef pberends het volgende:
Voor het enige interessante van gisteren uit Tour du Jour verwijs ik iedereen naar Youtube:

M'n cluppie, SV Overbos, gewoon genoemd. _O_
pi_99068091
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:40 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

M'n cluppie, SV Overbos, gewoon genoemd. _O_
Waar spelen die? :D
pi_99068127
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar spelen die? :D
Hoofddorp.
pi_99068156
VI Oranje kwam trouwens ook pas na twee, drie afleveringen op gang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')