Daar geef ik je wel gelijk in, het is een wielrenprogramma (of tenminste, zou het moeten zijn).quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel kut als wielrenfan. Alsof het in het VI topic het laatste kwartier opeens alleen maar over wielrennen gaat.
Dankquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
voor de fans; Tour 2011 Vive le velo op Eén
Fijn, dankje!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
voor de fans; Tour 2011 Vive le velo op Eén
Gisteren was het prima, toen er ook goeie wielergasten aan tafel zaten.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij past gewoon niet tussen deze kroegpraatjes
ga eerst eens naar school...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste mensen denken dat dit programma hetzelfde is als VI. Daardoor slechtte kijkcijfers. Ik blijf Wilfred steunen
Waarom? Het is toch gewoon een barslecht programmaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste mensen denken dat dit programma hetzelfde is als VI. Daardoor slechtte kijkcijfers. Ik blijf Wilfred steunen
Dat kan niet met Johanquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren was het prima, toen er ook goeie wielergasten aan tafel zaten.
als wielerfan kijk je dit sowieso nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel kut als wielrenfan. Alsof het in het VI topic het laatste kwartier opeens alleen maar over wielrennen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |