Daar geef ik je wel gelijk in, het is een wielrenprogramma (of tenminste, zou het moeten zijn).quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel kut als wielrenfan. Alsof het in het VI topic het laatste kwartier opeens alleen maar over wielrennen gaat.
Dankquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
voor de fans; Tour 2011 Vive le velo op Eén
Fijn, dankje!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
voor de fans; Tour 2011 Vive le velo op Eén
Gisteren was het prima, toen er ook goeie wielergasten aan tafel zaten.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij past gewoon niet tussen deze kroegpraatjes
ga eerst eens naar school...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste mensen denken dat dit programma hetzelfde is als VI. Daardoor slechtte kijkcijfers. Ik blijf Wilfred steunen
Waarom? Het is toch gewoon een barslecht programmaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De meeste mensen denken dat dit programma hetzelfde is als VI. Daardoor slechtte kijkcijfers. Ik blijf Wilfred steunen
Dat kan niet met Johanquote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren was het prima, toen er ook goeie wielergasten aan tafel zaten.
als wielerfan kijk je dit sowieso nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me wel kut als wielrenfan. Alsof het in het VI topic het laatste kwartier opeens alleen maar over wielrennen gaat.
Nee dit was geen typfout...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij een letter verkeerd typt? Wat ben jij een kneus zeg
Die kale Drent is de enige die het pragramma nog een beetje leuk maakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Misschien die kale Drent inruilen voor Hansie en die met de bril voor Gijp. Dat wordt een topshow.
Leedvermaak?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die kale Drent is de enige die het pragramma nog een beetje leuk maakt.
Euhm ...... Obvious troll is obvious ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Treurig, totdat je weet hoeveel hij ermee verdient.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef inZanity het volgende:
Dries Roelvink heeft de tijd van z'n leven ruim 3 weken iedere dag op tvBest treurig eigenlijk..
50 euro en een eetbonquote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Treurig, totdat je weet hoeveel hij ermee verdient.
Ervoor moet betalen bedoel jequote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat het best treurig is van de redactie om Dries Roelvink uberhaupt op te laten treden. Van hemzelf snap ik het wel, die gozert doet er alles aan om op tv te komen en nu word het hem op een presenteerblaadje toegeschoven..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat trekt het programma nu eenmaal aanquote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Szura het volgende:
Op Twitter zitten ook veel debielen, als je ziet dat #tourdejour trending is ipv #tourdujour
Gert is koningquote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |