SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekarts
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:
Met terarria was ik al vrij snel klaar meequote:
HAHA wat een goeie!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Steen met je hand kapot slaan ;')
Echt een kutspel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google.nlquote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer komt nou de release versie van minecraft dan? Het is al een tijdje betá.
De week na 11-11-2011quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer komt nou de release versie van minecraft dan? Het is al een tijdje betá.
Zegt er ook 1tje watquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef maurisioo het volgende:
Ja wat een spam! Belachelijk gewoon! Die laatste 10 post hadden nog zoveel uitgemaakt van de 300. Open je gewoon weer een nieuw topic alsof het niks kost! Je moet zuinig zijn met de post die je mag maken in een deel!
sweetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering. Ik heb hier een grot waar ik alweer meer dan 3000 ijzer uit heb gehaald. En dat kreng wil maar niet ophouden.
Ik wil niet meer
Ik heb mijn portie wel weergehad
Was eerst ook niet zo, maar sinds de laatste update is het drama.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
Hoezo is die server zo vaak down? onze eigen server van PC geeft nooit meer echt issue's (nadat alle permission's gefixed zijn)
spamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Toothless server is niks mee aan de hand, en als er iets is dan is heb binnen 10 min opgelost.
Leuke mensen online ± 8 ofzo.
Ja maar bij mij zijn rond de 12 mensen online gemiddeld, daarbij dat het een simpele gameserver is, maar we gaan over naar dedicated die 3x zo snel is, deze week.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Was eerst ook niet zo, maar sinds de laatste update is het drama.
ja, maar Toothless heeft een grote stinkende grot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Toothless server is niks mee aan de hand, en als er iets is dan is heb binnen 10 min opgelost.
Leuke mensen online ± 8 ofzo.
Hoe zwaar weegt zij eigenlijk. Vraag eensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja, maar Toothless heeft een grote stinkende grot.
En dan bedoel ik niet ingame.
Hoe zwaar is ze/ hoe veel weegt ze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe zwaar weegt zij eigenlijk. Vraag eens
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe zwaar is ze/ hoe veel weegt ze.
Ik denk dat het in de buurt komt van een blauwe vinvis
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja, maar Toothless heeft een grote stinkende grot.
En dan bedoel ik niet ingame.
laboratoriaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Ben van plan om een soort Area 51 te maken met een groooot ondergronds basis. Vooral geheime laboratoriums etc.
Mods?quote:
Haha dat zijn texturepacks. xDquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie allemaal stenen die ''mooier'' zijn gemaakt.
hey ook op fok weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef rockxas het volgende:
Hoi drumpie.
Bouwrechten op je server plz.
ingame naam is rockxas1.
Oeh oeh oeh, maurisioo, welke server speel jij?quote:
Ik speel nog weinig op de servers. Maar als ik erop zit op die van Drumpie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef rockxas het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, maurisioo, welke server speel jij?
welke server?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat je een pijl door lava schiet kan je de "beveiligde zones" in de fik zetten
Dat sprinten is wel een toffe feature. Ik kan me nog herinneren dat ik in de eerste paar dagen van Minecraft suf heb gelopen om die spinnen en creepers probeerde af te schudden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef JaimyLee het volgende:
http://notch.tumblr.com/post/7276719413/coming-soon
ja maar critical hits zijn gewoon shit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat sprinten is wel een toffe feature. Ik kan me nog herinneren dat ik in de eerste paar dagen van Minecraft suf heb gelopen om die spinnen en creepers probeerde af te schudden.
Welkom bij Minecraft Fortress 2.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja maar critical hits zijn gewoon shit.
hmmm moet je ver reizen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:11 schreef vogelkooi het volgende:
Wil die real life creepers wel eens zien.
quote:You know Malaysian ants – always exploding all over themselves, ruining the fun. All kidding aside, it’s really true. Malaysian ants internally combust under threat, causing their bodies to explode (they wait until their enemies are close enough to die before detonating). Camponotus saundersi soldier ants have large glands full of poison inside their bodies. When they sense a threat, they contract their abs, causing the glands on either side of their bodies to explode and spray poison.
Ik heb van het weekend tegels mogen leggen in m'n tuin... das pas real-life minecraften... althans, creative-mode dan natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:55 schreef mschol het volgende:
have fun op vakantie.. wat ga je doen, real life minecraften? aka survivalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Spongequote:Sponge is a block notable for being able to erase water within a 5×5×5 area. However, this function only exists within Minecraft Classic and Indev.
Sponge is only available as a normal building block in Classic mode. In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water, as this ability was designed for the Classic indefinitely-duplicating water rather than the Beta flowing water with source blocks.
Sponge ID is 19.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
he loonair
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Sponge
is daar een plugin voor geinstalleerd ofzo?
Wat wil je dan als antwoord?quote:
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je dan als antwoord?
Er staat in de tekst die je quote al dat ie niet meer in de beta zit.
En dat je hem alleen kan krijgen via inv editting (mods dus).
Tim legt vervolgens uit dat het met falsebook wel kan. Moet je een item-spawner maken.
En daar heb je een ID voor nodig, en die geeft Yuri.
Ik zie t probleem niet.
quote:In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water,
Komt door craftbook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :
[..]
Bij nader inzien toch minder speciaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Probeerde het, maar had er weinig van verwacht. Totdat de map tevoorschijn kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Wow mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Lolwut?quote:
Er is een toren ingestortquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Thxquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Er is een toren ingestort![]()
Zéér fraai bouwwerk ... En dat in slechts een halve nacht opgebouwd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ohja omdat iedereen huilie over servers aan het doen was.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ohja omdat iedereen huilie over servers aan het doen was.
Kerken zijn beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Waarom wel een kerk en geen moskee of synagoge jij racist.
slecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Hoe ziet een synagoge er eigenlijk uit?
Ah dat is mooi.twitter:notch twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 21:23:16Coming soon to 1.8: hold-to-charge bows. Finished up some of the backing tech for it today. Then we played OpenTTD. reageer retweet
laat er eens een leeg blok in het midden tussen de repeaters?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:54 schreef luciferist het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
ik maak een redstone loop voor mijn dispencer, dat die meer pijlen afvuurt, echter gaat deze loop zonder reden uit na bepaalde periode.
screenie:
[ afbeelding ]
Minecart+ rail+ poweredrail+ detectorrail= pure win.quote:
Dit dus. Je kan geen 2 powered dingen naast elkaar doen en ze dan aan laten gaan met redstone. Wil Minecraft niet doen. Weet niet of het een bug is, maar het is wel kut.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
laat er eens een leeg blok in het midden tussen de repeaters?
De opstelling doet het wel maar als ik opnieuw connect soms niet meer of als ik lang weg ben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef Maisnon het volgende:
luciferist, het grootste probleem is niet hoe je he neerlegt, maar dat de vertraging van je redstone repeaters niet genoeg is om te zorgen dat de ene uit is voordat de stroom er opnieuw komt
Je kan bvb die streeptjes achter de repeaters bij dat vierkantje, ook door repeaters vervangen en dan doet het t wel
tevens redstone nerd post
In multiplayer is het als de server reset, dat dan al het redstone blijft hangen, moet je even de loop... uitspoelenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
De opstelling doet het wel maar als ik opnieuw connect soms niet meer of als ik lang weg ben.
Ik heb nu met een gat tussen de repeaters --> geen succes
vertragen --> geen succes
Tot augustus!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ghehe.. Toen minecraft nog geheimen had. Ik wacht ff op de adventure update voordat ik er weer tijd in steek.
Nog zat te doen. Fable 3, BFBC2, Uncharted 2. En ik ga denk ik eens beginnen aan Mass Effect 1&2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is in ieder geval veel verandert en wss meer dan dat ik hier boven aangegeven heb waar jullie niet veel van merken maar meer qua verbruik van server.
De CPU draait al veel beter iig, de memory moet ik nog even aanzien, hopelijk doet de server het nu beter.If not now, then when.
Die portals gaan niet weg als je ze een keer gebruikt hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef Parvus het volgende:
Ik had voor het eerst een portal naar The Nether gemaakt.. Beetje rondgekeken daar en toen ik weer terugging kwam ik niet in m'n huis terug (waar de portal stond) maar vlakbij de spawn.. Toen ik terug m'n huis ging stond daar m'n portal ook nog.. Infinite Obsidian?
Ja maar waren paar huizen kapot gebrand en dan is het wel fucked up.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef TJV het volgende:
Jammer dat fire spread nu uit staat in Survival, nu zit er dus helemaal geen risico meer in houten gebouwen. Was altijd wel leuk, klaarstaan met water als het onweerde......
Nee maar ik kwam terug via een portal die vlakbij de spawn stond. Obsidian blokken gehakt en meegenomen en toen ik in m'n huis kwam, stond daar m'n oorspronkelijke portal nog.. Als ik daar dan weer doorheen zou gaan, weer terug uitkom vlakbij spawn, blokken weer hak en weer terug naar huis ga en het opnieuw blijf doen, infinite Obsidian. Problem Notch?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die portals gaan niet weg als je ze een keer gebruikt hoor.
Alsof Obsidian zo nuttig isquote:Op maandag 11 juli 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee maar ik kwam terug via een portal die vlakbij de spawn stond. Obsidian blokken gehakt en meegenomen en toen ik in m'n huis kwam, stond daar m'n oorspronkelijke portal nog.. Als ik daar dan weer doorheen zou gaan, weer terug uitkom vlakbij spawn, blokken weer hak en weer terug naar huis ga en het opnieuw blijf doen, infinite Obsidian. Problem Notch?
anti grief niet... die hebben hooguit wat meer tijd nodigquote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Maak er een huis van, anti grief en anti creeper!
Ik donder gewoon een emmer water over lava en dan heb je ook wel genoeg obsidian voor een portalquote:
Om meerdere pijlen af te vuren heb ik nu een dubbele aansluiting gemaakt op de despencer zodat hij vaker getriggerd word dmv een vertraging met ene repeater.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:54 schreef luciferist het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
ik maak een redstone loop voor mijn dispencer, dat die meer pijlen afvuurt, echter gaat deze loop zonder reden uit na bepaalde periode.
screenie:
[ afbeelding ]
Ik ga nu even op de server een kankersnelle rapid fire dispenser opzetten voor de liefhebbers.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
Om meerdere pijlen af te vuren heb ik nu een dubbele aansluiting gemaakt op de despencer zodat hij vaker getriggerd word dmv een vertraging met ene repeater.
ja datquote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Terraria is tof, behalve als je het in 4 dagen 50 uur speelt, daarna heb je het wel gezien.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef tuut-chips het volgende:
(ex)Paradox leden zijn lui, vraag Berend maar.
KIJK NAAR DIE SCREENSHOTS!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Parvus het volgende:
Hoe krijg ik toestemming voor de Fok! server?
Wat zijn we liefquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey is er geen demo ofzo om te proberen?
Ik zit nu hier een beetje te kutten maar snap er nog weinig van. Iemand de me kan helpen?Skype ofzo.
Dankje.quote:
eh, de demo is het echte spel. Wat jij speelde is minecraft classic. Daar moet je gewoon even via google zoeken naar minecraft classic server en je vindt vast wel wat .quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dat snap ik allemaal welMaar hoe werkt het met servers enz? Hoe kom ik bij jullie bijvoorbeeld?
In de demo heb ik geen stenen trouwens...
Als je bij ons wilt komen moet je minecraft account kopen op www.minecraft.net daarna kun je bij vragen of je bij 1 van de servers mag en dan kun je spelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dat snap ik allemaal welMaar hoe werkt het met servers enz? Hoe kom ik bij jullie bijvoorbeeld?
In de demo heb ik geen stenen trouwens...
Kijk welke server je wilt, beste is PM/DM sturen of in-game vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Parvus het volgende:
Hoe krijg ik toestemming voor de Fok! server?
Ja maar kan je geen trial account maken ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je bij ons wilt komen moet je minecraft account kopen op www.minecraft.net daarna kun je bij vragen of je bij 1 van de servers mag en dan kun je spelen.
Nope, maar in principe is 15 euro niet zo heel veel voor wat het spel je geeft. Ik bedoel het is echt tering verslavend en leuk om te spelen. Probeer anders eerst demo ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar kan je geen trial account maken ofzo?
Geen idee, maar ziet er naar uit dat die adventure update een hoop moois brengt.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Verslavend? Wat kan je nog meer doen dan blokjes bouwen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope, maar in principe is 15 euro niet zo heel veel voor wat het spel je geeft. Ik bedoel het is echt tering verslavend en leuk om te spelen. Probeer anders eerst demo ofzo?
De fallus van een zombie.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Dat is juist het verslavende!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verslavend? Wat kan je nog meer doen dan blokjes bouwen?
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt op een pulley/platform achtig iets, als in de better than wolvesmod zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Ja die screenshots zijn echt nietszeggendquote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
KIJK NAAR DIE SCREENSHOTS!!!
(post hier even je in game naam en zeg erbij op welke server)
Volgens mij wordt gewoon survival helemaal "gepimpt", het blijft gewoon creative / survival, voor zo ver ik het snap.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap het even niet met die adventure update.
Is het gewoon nieuwe dingen voor bijv. in survival of is het echt een hele nieuwe world, dus dat je bijv. Survival, Creative en Adventure hebt?
ik denk dat het een soort fence is, of een gate ofzo. In de zin van een alternatieve deur..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Pi-mol het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort fence is, of een gate ofzo. In de zin van een alternatieve deur..
Held.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
Voor diegene met out of memory errors:
http://www.auditmypc.com/java-memory-xmx512.asp
succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
IT'S A TRAP!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Op welke moeilijkheidssetting staat je spel? Dat zou in elk geval de mobs kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:45 schreef CrazyAces het volgende:
Op mijn lokale server/world ding heb ik het probleem dat er nauwelijks animals/mobs spawnen. Terwijl het wel beide aanstaat in de properties. Iemand die hier meer over kan zeggen?
Ja zoiets idd, ookal dacht ik dat het in dat andere plaatje een soort cobweb was? Maarja, afwachten maar hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.
Weet je al wie die tempel aan het maken isquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef TJV het volgende:
Die is van Jortdewitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?If not now, then when.
Vanaf nu heb ik een hekel aan hem.quote:
Je kan de hele commandlist in-game zien door /rules te doen en dan de letter T op je toetsenbord indrukken zodat je de chat opent en dan zie je ze allemaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Parvus het volgende:
Staat er ergens online nog de hele commandslist van de Drumpie server?
een memory system, ik gebruik ze om mijn doolhof om hem te laten veranderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:41 schreef Dalando het volgende:
Redstone neuzen (haha SNAPJENUMREDstone NEUZEN
![]()
:p :pd d:d:')
)
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits#T_Flip-Flop
Ik probeer zo'n T Flip Flop dingetje te maken, maar ik snap de plaatjes niet echt, en de tekst erbij is niet veel duidelijker. Ik wil hem zo compact mogelijk maken, zoiets als deze:
Maar hoe doe ik dat? Waar moet de input/output?
Welke is de Vogel Rok?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Heel leuk om te zienik had echt geen idee (en nog steeds niet echt
) hoe het allemaal ten opzichte van elkaar ligt
Die Vogel Rok inderdaad kei ver weg
Hoe kan je zoiets maken voor je eigen server?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World Renders!!
Creative:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Creative%20R1/map.html
Survival:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Survival%20R1/map.html
Als je cobble nodig hebt geef je maar een gil..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Sitethief het volgende:
Klein overzichtje van mijn projectje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doel van het project:
Het maken van mooie bouwwerken en locaties in Survival op de Drumpie server.
Hierbij worden alle gebruikte materialen en tools zelf gemined/farmd. Ook wordt er geen gebruikt gemaakt van editors, extra tools (Magic Carpet etc). Dit om de uitdaging groter te maken (niet dat bouwen op Creative geen uitdaging heeft)
Ik ben op dit moment alleen bezig met dit kleine projectje, maar ik kan altijd hulp gebruiken. En als je me helpt heb je natuurlijk ook recht om mee te beslissen over het project. Anyway, als je wil mee helpen schiet me dan ff aan hiero of op de server
Met Tectonicusquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets maken voor je eigen server?
Dat sowieso, maar vooral sand/sandstone voor Sandy Keep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je cobble nodig hebt geef je maar een gil..
Ben je nu online? Ik zal je mijn zandafgraving wel ff laten zien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vooral sand/sandstone voor Sandy Keep.
Ik wissel zelf tussen de verschillende onderdelen van het project, anders wordt het wel erg saai.
Jaaaaaquote:
ga naar: C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaaa
Alleen ik wil graag een backup maken van mn SP game, waar kan dit?
[ afbeelding ]
Zie het niet staan namelijk
Hoe groot is die? Ik ben een flink gat in de aarde aan het slaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je nu online? Ik zal je mijn zandafgraving wel ff laten zien.
Niet zo heel erg groot nog, maar plek zat nog. Ik laat hem morgen aan je zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe groot is die? Ik ben een flink gat in de aarde aan het slaan.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef TJV het volgende:
Ff zoeken op je pc naar .minecraft (staat in appdata->roaming) en daar in de map worlds/seeds/games/whatever je savegame kopiëren. Zit op mijn iPod dus kan het niet helemaal voor je uittypen! Sorry.
Gedaan en thxquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar: C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\
en dan in de map .minecraft\saves staan al je SP saves/werelden
Stomme hackz0rzquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef TJV het volgende:
Sowieso zijn Ceees2 en Pixiio tuig van de laagste klasse. Een permban zou ze niet misstaan.
Nee wat is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef TJV het volgende:
Jij hebt ook nog nooit van sarcasme gehoord hè?
Nou, laat ik dat eens uitleggen.quote:
Doe normaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog geen rechten op de server zeg het me via PM/DM/dit topic of in-game.
(mensen die niet van FOK! zijn krijgen in creative alleen gedurende de wedstrijd rechten, standaard hebben ze die in survival wel).
Sorry voor de lange post, maar dan is het ook duidelijk.En niet haten op de smilies.
![]()
Heb je nog vragen of opmerkingen PM/DM/in-game of post het hier.
Succes!
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-07-2011 14:16:31 ]If not now, then when.
Ik begrijp je niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
Yuri, mag ik een keer helpen minen in die Einschteinserver?
Heb jij die vette tempel gemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet..Mijn server is Drumpie's World en ik speel niet op zijn server?
Nee man, die tempel heeft Looniar gemaakt. Oke is goed?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij die vette tempel gemaaktJa ik las het nu, zal wel even aan diegene vragen dan voor die andere
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Om het wel zo eerlijk te houden bouw ik niet mee met de wedstrijd
QFTquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef TJV het volgende:
BazenUFO? Noem het maar de lagmachine.
Kloteding is het!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef TJV het volgende:
BazenUFO? Noem het maar de lagmachine.
Kloteding is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |