Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt op een pulley/platform achtig iets, als in de better than wolvesmod zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Ja die screenshots zijn echt nietszeggendquote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
KIJK NAAR DIE SCREENSHOTS!!!
(post hier even je in game naam en zeg erbij op welke server)
Volgens mij wordt gewoon survival helemaal "gepimpt", het blijft gewoon creative / survival, voor zo ver ik het snap.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap het even niet met die adventure update.
Is het gewoon nieuwe dingen voor bijv. in survival of is het echt een hele nieuwe world, dus dat je bijv. Survival, Creative en Adventure hebt?
ik denk dat het een soort fence is, of een gate ofzo. In de zin van een alternatieve deur..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Pi-mol het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort fence is, of een gate ofzo. In de zin van een alternatieve deur..
Held.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
Voor diegene met out of memory errors:
http://www.auditmypc.com/java-memory-xmx512.asp
succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
IT'S A TRAP!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Op welke moeilijkheidssetting staat je spel? Dat zou in elk geval de mobs kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:45 schreef CrazyAces het volgende:
Op mijn lokale server/world ding heb ik het probleem dat er nauwelijks animals/mobs spawnen. Terwijl het wel beide aanstaat in de properties. Iemand die hier meer over kan zeggen?
Ja zoiets idd, ookal dacht ik dat het in dat andere plaatje een soort cobweb was? Maarja, afwachten maar hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.
Weet je al wie die tempel aan het maken isquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef TJV het volgende:
Die is van Jortdewitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?If not now, then when.
Vanaf nu heb ik een hekel aan hem.quote:
Je kan de hele commandlist in-game zien door /rules te doen en dan de letter T op je toetsenbord indrukken zodat je de chat opent en dan zie je ze allemaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Parvus het volgende:
Staat er ergens online nog de hele commandslist van de Drumpie server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |