SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Spongequote:Sponge is a block notable for being able to erase water within a 5×5×5 area. However, this function only exists within Minecraft Classic and Indev.
Sponge is only available as a normal building block in Classic mode. In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water, as this ability was designed for the Classic indefinitely-duplicating water rather than the Beta flowing water with source blocks.
Sponge ID is 19.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
he loonair
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Sponge
is daar een plugin voor geinstalleerd ofzo?
Wat wil je dan als antwoord?quote:
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je dan als antwoord?
Er staat in de tekst die je quote al dat ie niet meer in de beta zit.
En dat je hem alleen kan krijgen via inv editting (mods dus).
Tim legt vervolgens uit dat het met falsebook wel kan. Moet je een item-spawner maken.
En daar heb je een ID voor nodig, en die geeft Yuri.
Ik zie t probleem niet.
quote:In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water,
Komt door craftbook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :
[..]
Bij nader inzien toch minder speciaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Probeerde het, maar had er weinig van verwacht. Totdat de map tevoorschijn kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Wow mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Lolwut?quote:
Er is een toren ingestortquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Thxquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Er is een toren ingestort![]()
Zéér fraai bouwwerk ... En dat in slechts een halve nacht opgebouwd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ohja omdat iedereen huilie over servers aan het doen was.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ohja omdat iedereen huilie over servers aan het doen was.
Kerken zijn beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Waarom wel een kerk en geen moskee of synagoge jij racist.
slecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Hoe ziet een synagoge er eigenlijk uit?
Ah dat is mooi.twitter:notch twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 21:23:16Coming soon to 1.8: hold-to-charge bows. Finished up some of the backing tech for it today. Then we played OpenTTD. reageer retweet
laat er eens een leeg blok in het midden tussen de repeaters?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:54 schreef luciferist het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
ik maak een redstone loop voor mijn dispencer, dat die meer pijlen afvuurt, echter gaat deze loop zonder reden uit na bepaalde periode.
screenie:
[ afbeelding ]
Minecart+ rail+ poweredrail+ detectorrail= pure win.quote:
Dit dus. Je kan geen 2 powered dingen naast elkaar doen en ze dan aan laten gaan met redstone. Wil Minecraft niet doen. Weet niet of het een bug is, maar het is wel kut.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
laat er eens een leeg blok in het midden tussen de repeaters?
De opstelling doet het wel maar als ik opnieuw connect soms niet meer of als ik lang weg ben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef Maisnon het volgende:
luciferist, het grootste probleem is niet hoe je he neerlegt, maar dat de vertraging van je redstone repeaters niet genoeg is om te zorgen dat de ene uit is voordat de stroom er opnieuw komt
Je kan bvb die streeptjes achter de repeaters bij dat vierkantje, ook door repeaters vervangen en dan doet het t wel
tevens redstone nerd post
In multiplayer is het als de server reset, dat dan al het redstone blijft hangen, moet je even de loop... uitspoelenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
De opstelling doet het wel maar als ik opnieuw connect soms niet meer of als ik lang weg ben.
Ik heb nu met een gat tussen de repeaters --> geen succes
vertragen --> geen succes
Tot augustus!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ghehe.. Toen minecraft nog geheimen had. Ik wacht ff op de adventure update voordat ik er weer tijd in steek.
Nog zat te doen. Fable 3, BFBC2, Uncharted 2. En ik ga denk ik eens beginnen aan Mass Effect 1&2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is in ieder geval veel verandert en wss meer dan dat ik hier boven aangegeven heb waar jullie niet veel van merken maar meer qua verbruik van server.
De CPU draait al veel beter iig, de memory moet ik nog even aanzien, hopelijk doet de server het nu beter.If not now, then when.
Die portals gaan niet weg als je ze een keer gebruikt hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef Parvus het volgende:
Ik had voor het eerst een portal naar The Nether gemaakt.. Beetje rondgekeken daar en toen ik weer terugging kwam ik niet in m'n huis terug (waar de portal stond) maar vlakbij de spawn.. Toen ik terug m'n huis ging stond daar m'n portal ook nog.. Infinite Obsidian?
Ja maar waren paar huizen kapot gebrand en dan is het wel fucked up.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:10 schreef TJV het volgende:
Jammer dat fire spread nu uit staat in Survival, nu zit er dus helemaal geen risico meer in houten gebouwen. Was altijd wel leuk, klaarstaan met water als het onweerde......
Nee maar ik kwam terug via een portal die vlakbij de spawn stond. Obsidian blokken gehakt en meegenomen en toen ik in m'n huis kwam, stond daar m'n oorspronkelijke portal nog.. Als ik daar dan weer doorheen zou gaan, weer terug uitkom vlakbij spawn, blokken weer hak en weer terug naar huis ga en het opnieuw blijf doen, infinite Obsidian. Problem Notch?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die portals gaan niet weg als je ze een keer gebruikt hoor.
Alsof Obsidian zo nuttig isquote:Op maandag 11 juli 2011 08:00 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee maar ik kwam terug via een portal die vlakbij de spawn stond. Obsidian blokken gehakt en meegenomen en toen ik in m'n huis kwam, stond daar m'n oorspronkelijke portal nog.. Als ik daar dan weer doorheen zou gaan, weer terug uitkom vlakbij spawn, blokken weer hak en weer terug naar huis ga en het opnieuw blijf doen, infinite Obsidian. Problem Notch?
anti grief niet... die hebben hooguit wat meer tijd nodigquote:Op maandag 11 juli 2011 11:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Maak er een huis van, anti grief en anti creeper!
Ik donder gewoon een emmer water over lava en dan heb je ook wel genoeg obsidian voor een portalquote:
Om meerdere pijlen af te vuren heb ik nu een dubbele aansluiting gemaakt op de despencer zodat hij vaker getriggerd word dmv een vertraging met ene repeater.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:54 schreef luciferist het volgende:
Iemand een oplossing voor mijn probleem?
ik maak een redstone loop voor mijn dispencer, dat die meer pijlen afvuurt, echter gaat deze loop zonder reden uit na bepaalde periode.
screenie:
[ afbeelding ]
Ik ga nu even op de server een kankersnelle rapid fire dispenser opzetten voor de liefhebbers.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
Om meerdere pijlen af te vuren heb ik nu een dubbele aansluiting gemaakt op de despencer zodat hij vaker getriggerd word dmv een vertraging met ene repeater.
ja datquote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Terraria is tof, behalve als je het in 4 dagen 50 uur speelt, daarna heb je het wel gezien.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef tuut-chips het volgende:
(ex)Paradox leden zijn lui, vraag Berend maar.
KIJK NAAR DIE SCREENSHOTS!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Parvus het volgende:
Hoe krijg ik toestemming voor de Fok! server?
Wat zijn we liefquote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey is er geen demo ofzo om te proberen?
Ik zit nu hier een beetje te kutten maar snap er nog weinig van. Iemand de me kan helpen?Skype ofzo.
Dankje.quote:
eh, de demo is het echte spel. Wat jij speelde is minecraft classic. Daar moet je gewoon even via google zoeken naar minecraft classic server en je vindt vast wel wat .quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dat snap ik allemaal welMaar hoe werkt het met servers enz? Hoe kom ik bij jullie bijvoorbeeld?
In de demo heb ik geen stenen trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |