SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekarts
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:
Met terarria was ik al vrij snel klaar meequote:
HAHA wat een goeie!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Steen met je hand kapot slaan ;')
Echt een kutspel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google.nlquote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer komt nou de release versie van minecraft dan? Het is al een tijdje betá.
De week na 11-11-2011quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer komt nou de release versie van minecraft dan? Het is al een tijdje betá.
Zegt er ook 1tje watquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef maurisioo het volgende:
Ja wat een spam! Belachelijk gewoon! Die laatste 10 post hadden nog zoveel uitgemaakt van de 300. Open je gewoon weer een nieuw topic alsof het niks kost! Je moet zuinig zijn met de post die je mag maken in een deel!
sweetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering. Ik heb hier een grot waar ik alweer meer dan 3000 ijzer uit heb gehaald. En dat kreng wil maar niet ophouden.
Ik wil niet meer
Ik heb mijn portie wel weergehad
Was eerst ook niet zo, maar sinds de laatste update is het drama.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
Hoezo is die server zo vaak down? onze eigen server van PC geeft nooit meer echt issue's (nadat alle permission's gefixed zijn)
spamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Toothless server is niks mee aan de hand, en als er iets is dan is heb binnen 10 min opgelost.
Leuke mensen online ± 8 ofzo.
Ja maar bij mij zijn rond de 12 mensen online gemiddeld, daarbij dat het een simpele gameserver is, maar we gaan over naar dedicated die 3x zo snel is, deze week.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Was eerst ook niet zo, maar sinds de laatste update is het drama.
ja, maar Toothless heeft een grote stinkende grot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Toothless server is niks mee aan de hand, en als er iets is dan is heb binnen 10 min opgelost.
Leuke mensen online ± 8 ofzo.
Hoe zwaar weegt zij eigenlijk. Vraag eensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja, maar Toothless heeft een grote stinkende grot.
En dan bedoel ik niet ingame.
Hoe zwaar is ze/ hoe veel weegt ze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe zwaar weegt zij eigenlijk. Vraag eens
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe zwaar is ze/ hoe veel weegt ze.
Ik denk dat het in de buurt komt van een blauwe vinvis
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja, maar Toothless heeft een grote stinkende grot.
En dan bedoel ik niet ingame.
laboratoriaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Ben van plan om een soort Area 51 te maken met een groooot ondergronds basis. Vooral geheime laboratoriums etc.
Mods?quote:
Haha dat zijn texturepacks. xDquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie allemaal stenen die ''mooier'' zijn gemaakt.
hey ook op fok weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef rockxas het volgende:
Hoi drumpie.
Bouwrechten op je server plz.
ingame naam is rockxas1.
Oeh oeh oeh, maurisioo, welke server speel jij?quote:
Ik speel nog weinig op de servers. Maar als ik erop zit op die van Drumpie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:39 schreef rockxas het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, maurisioo, welke server speel jij?
welke server?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat je een pijl door lava schiet kan je de "beveiligde zones" in de fik zetten
Dat sprinten is wel een toffe feature. Ik kan me nog herinneren dat ik in de eerste paar dagen van Minecraft suf heb gelopen om die spinnen en creepers probeerde af te schudden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef JaimyLee het volgende:
http://notch.tumblr.com/post/7276719413/coming-soon
ja maar critical hits zijn gewoon shit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat sprinten is wel een toffe feature. Ik kan me nog herinneren dat ik in de eerste paar dagen van Minecraft suf heb gelopen om die spinnen en creepers probeerde af te schudden.
Welkom bij Minecraft Fortress 2.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja maar critical hits zijn gewoon shit.
hmmm moet je ver reizen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:11 schreef vogelkooi het volgende:
Wil die real life creepers wel eens zien.
quote:You know Malaysian ants – always exploding all over themselves, ruining the fun. All kidding aside, it’s really true. Malaysian ants internally combust under threat, causing their bodies to explode (they wait until their enemies are close enough to die before detonating). Camponotus saundersi soldier ants have large glands full of poison inside their bodies. When they sense a threat, they contract their abs, causing the glands on either side of their bodies to explode and spray poison.
Ik heb van het weekend tegels mogen leggen in m'n tuin... das pas real-life minecraften... althans, creative-mode dan natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:55 schreef mschol het volgende:
have fun op vakantie.. wat ga je doen, real life minecraften? aka survivalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Spongequote:Sponge is a block notable for being able to erase water within a 5×5×5 area. However, this function only exists within Minecraft Classic and Indev.
Sponge is only available as a normal building block in Classic mode. In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water, as this ability was designed for the Classic indefinitely-duplicating water rather than the Beta flowing water with source blocks.
Sponge ID is 19.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
he loonair
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Sponge
is daar een plugin voor geinstalleerd ofzo?
Wat wil je dan als antwoord?quote:
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je dan als antwoord?
Er staat in de tekst die je quote al dat ie niet meer in de beta zit.
En dat je hem alleen kan krijgen via inv editting (mods dus).
Tim legt vervolgens uit dat het met falsebook wel kan. Moet je een item-spawner maken.
En daar heb je een ID voor nodig, en die geeft Yuri.
Ik zie t probleem niet.
quote:In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water,
Komt door craftbook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :
[..]
Bij nader inzien toch minder speciaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Probeerde het, maar had er weinig van verwacht. Totdat de map tevoorschijn kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Wow mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Lolwut?quote:
Er is een toren ingestortquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Thxquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Er is een toren ingestort![]()
Zéér fraai bouwwerk ... En dat in slechts een halve nacht opgebouwd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ohja omdat iedereen huilie over servers aan het doen was.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Ohja omdat iedereen huilie over servers aan het doen was.
Kerken zijn beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Waarom wel een kerk en geen moskee of synagoge jij racist.
slecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Hoe ziet een synagoge er eigenlijk uit?
Ah dat is mooi.twitter:notch twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 21:23:16Coming soon to 1.8: hold-to-charge bows. Finished up some of the backing tech for it today. Then we played OpenTTD. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |