SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Spongequote:Sponge is a block notable for being able to erase water within a 5×5×5 area. However, this function only exists within Minecraft Classic and Indev.
Sponge is only available as a normal building block in Classic mode. In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water, as this ability was designed for the Classic indefinitely-duplicating water rather than the Beta flowing water with source blocks.
Sponge ID is 19.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:41 schreef gogosweden het volgende:
he loonair
[..]
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Sponge
is daar een plugin voor geinstalleerd ofzo?
Wat wil je dan als antwoord?quote:
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je dan als antwoord?
Er staat in de tekst die je quote al dat ie niet meer in de beta zit.
En dat je hem alleen kan krijgen via inv editting (mods dus).
Tim legt vervolgens uit dat het met falsebook wel kan. Moet je een item-spawner maken.
En daar heb je een ID voor nodig, en die geeft Yuri.
Ik zie t probleem niet.
quote:In Beta it is possible to be obtained via inventory editing, but its only use is decorative because it does not remove water,
Komt door craftbook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat je hem kan spawnen snap ik ook wel, dat kan je zelfs op een vanilla server. Het gaat me meer om dit stukje :
[..]
Bij nader inzien toch minder speciaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Probeerde het, maar had er weinig van verwacht. Totdat de map tevoorschijn kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Samael het volgende:
Zijn jullie al bekend met de mapseed "gargamel"? Ik las er net over dat die map vol zit met caves en vage rots formaten. En verdomd het is nog waar ook. Ik begon al meteen in een grot en de wereld zit vol met aparte bergen.
Nu maar ff verder verkennen
Wow mooi.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het resultaat van een halve nacht zwoegen![]()
Lolwut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |