SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekarts
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:
Met terarria was ik al vrij snel klaar meequote:
HAHA wat een goeie!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Steen met je hand kapot slaan ;')
Echt een kutspel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google.nlquote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer komt nou de release versie van minecraft dan? Het is al een tijdje betá.
De week na 11-11-2011quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer komt nou de release versie van minecraft dan? Het is al een tijdje betá.
Zegt er ook 1tje watquote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef maurisioo het volgende:
Ja wat een spam! Belachelijk gewoon! Die laatste 10 post hadden nog zoveel uitgemaakt van de 300. Open je gewoon weer een nieuw topic alsof het niks kost! Je moet zuinig zijn met de post die je mag maken in een deel!
sweetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering. Ik heb hier een grot waar ik alweer meer dan 3000 ijzer uit heb gehaald. En dat kreng wil maar niet ophouden.
Ik wil niet meer
Ik heb mijn portie wel weergehad
Was eerst ook niet zo, maar sinds de laatste update is het drama.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
Hoezo is die server zo vaak down? onze eigen server van PC geeft nooit meer echt issue's (nadat alle permission's gefixed zijn)
spamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef vogelkooi het volgende:
Toothless server is niks mee aan de hand, en als er iets is dan is heb binnen 10 min opgelost.
Leuke mensen online ± 8 ofzo.
Ja maar bij mij zijn rond de 12 mensen online gemiddeld, daarbij dat het een simpele gameserver is, maar we gaan over naar dedicated die 3x zo snel is, deze week.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Was eerst ook niet zo, maar sinds de laatste update is het drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |