Ja zoiets idd, ookal dacht ik dat het in dat andere plaatje een soort cobweb was? Maarja, afwachten maar hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.
Weet je al wie die tempel aan het maken isquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef TJV het volgende:
Die is van Jortdewitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?If not now, then when.
Vanaf nu heb ik een hekel aan hem.quote:
Je kan de hele commandlist in-game zien door /rules te doen en dan de letter T op je toetsenbord indrukken zodat je de chat opent en dan zie je ze allemaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Parvus het volgende:
Staat er ergens online nog de hele commandslist van de Drumpie server?
een memory system, ik gebruik ze om mijn doolhof om hem te laten veranderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:41 schreef Dalando het volgende:
Redstone neuzen (haha SNAPJENUMREDstone NEUZEN
![]()
:p :pd d:d:')
)
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits#T_Flip-Flop
Ik probeer zo'n T Flip Flop dingetje te maken, maar ik snap de plaatjes niet echt, en de tekst erbij is niet veel duidelijker. Ik wil hem zo compact mogelijk maken, zoiets als deze:
Maar hoe doe ik dat? Waar moet de input/output?
Welke is de Vogel Rok?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Heel leuk om te zienik had echt geen idee (en nog steeds niet echt
) hoe het allemaal ten opzichte van elkaar ligt
Die Vogel Rok inderdaad kei ver weg
Hoe kan je zoiets maken voor je eigen server?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World Renders!!
Creative:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Creative%20R1/map.html
Survival:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Survival%20R1/map.html
Als je cobble nodig hebt geef je maar een gil..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Sitethief het volgende:
Klein overzichtje van mijn projectje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doel van het project:
Het maken van mooie bouwwerken en locaties in Survival op de Drumpie server.
Hierbij worden alle gebruikte materialen en tools zelf gemined/farmd. Ook wordt er geen gebruikt gemaakt van editors, extra tools (Magic Carpet etc). Dit om de uitdaging groter te maken (niet dat bouwen op Creative geen uitdaging heeft)
Ik ben op dit moment alleen bezig met dit kleine projectje, maar ik kan altijd hulp gebruiken. En als je me helpt heb je natuurlijk ook recht om mee te beslissen over het project. Anyway, als je wil mee helpen schiet me dan ff aan hiero of op de server
Met Tectonicusquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets maken voor je eigen server?
Dat sowieso, maar vooral sand/sandstone voor Sandy Keep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je cobble nodig hebt geef je maar een gil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |