Als je bij ons wilt komen moet je minecraft account kopen op www.minecraft.net daarna kun je bij vragen of je bij 1 van de servers mag en dan kun je spelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dat snap ik allemaal welMaar hoe werkt het met servers enz? Hoe kom ik bij jullie bijvoorbeeld?
In de demo heb ik geen stenen trouwens...
Kijk welke server je wilt, beste is PM/DM sturen of in-game vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Parvus het volgende:
Hoe krijg ik toestemming voor de Fok! server?
Ja maar kan je geen trial account maken ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je bij ons wilt komen moet je minecraft account kopen op www.minecraft.net daarna kun je bij vragen of je bij 1 van de servers mag en dan kun je spelen.
Nope, maar in principe is 15 euro niet zo heel veel voor wat het spel je geeft. Ik bedoel het is echt tering verslavend en leuk om te spelen. Probeer anders eerst demo ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar kan je geen trial account maken ofzo?
Geen idee, maar ziet er naar uit dat die adventure update een hoop moois brengt.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Verslavend? Wat kan je nog meer doen dan blokjes bouwen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope, maar in principe is 15 euro niet zo heel veel voor wat het spel je geeft. Ik bedoel het is echt tering verslavend en leuk om te spelen. Probeer anders eerst demo ofzo?
De fallus van een zombie.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Dat is juist het verslavende!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verslavend? Wat kan je nog meer doen dan blokjes bouwen?
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt op een pulley/platform achtig iets, als in de better than wolvesmod zeg maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Ja die screenshots zijn echt nietszeggendquote:Op maandag 11 juli 2011 18:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
KIJK NAAR DIE SCREENSHOTS!!!
(post hier even je in game naam en zeg erbij op welke server)
Volgens mij wordt gewoon survival helemaal "gepimpt", het blijft gewoon creative / survival, voor zo ver ik het snap.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik snap het even niet met die adventure update.
Is het gewoon nieuwe dingen voor bijv. in survival of is het echt een hele nieuwe world, dus dat je bijv. Survival, Creative en Adventure hebt?
ik denk dat het een soort fence is, of een gate ofzo. In de zin van een alternatieve deur..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Pi-mol het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort fence is, of een gate ofzo. In de zin van een alternatieve deur..
Held.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
Voor diegene met out of memory errors:
http://www.auditmypc.com/java-memory-xmx512.asp
succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
IT'S A TRAP!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit eigenlijk?
Op welke moeilijkheidssetting staat je spel? Dat zou in elk geval de mobs kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:45 schreef CrazyAces het volgende:
Op mijn lokale server/world ding heb ik het probleem dat er nauwelijks animals/mobs spawnen. Terwijl het wel beide aanstaat in de properties. Iemand die hier meer over kan zeggen?
Ja zoiets idd, ookal dacht ik dat het in dat andere plaatje een soort cobweb was? Maarja, afwachten maar hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
is maar 1 block. Zal wel iets van tralies zijn. Net als bij die oudere screenshot in de ruine waarschijnlijk een gate is.
Weet je al wie die tempel aan het maken isquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef TJV het volgende:
Die is van Jortdewitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt mijn uitzicht in Survival te verneuken?If not now, then when.
Vanaf nu heb ik een hekel aan hem.quote:
Je kan de hele commandlist in-game zien door /rules te doen en dan de letter T op je toetsenbord indrukken zodat je de chat opent en dan zie je ze allemaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:31 schreef Parvus het volgende:
Staat er ergens online nog de hele commandslist van de Drumpie server?
een memory system, ik gebruik ze om mijn doolhof om hem te laten veranderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:41 schreef Dalando het volgende:
Redstone neuzen (haha SNAPJENUMREDstone NEUZEN
![]()
:p :pd d:d:')
)
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits#T_Flip-Flop
Ik probeer zo'n T Flip Flop dingetje te maken, maar ik snap de plaatjes niet echt, en de tekst erbij is niet veel duidelijker. Ik wil hem zo compact mogelijk maken, zoiets als deze:
Maar hoe doe ik dat? Waar moet de input/output?
Welke is de Vogel Rok?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Heel leuk om te zienik had echt geen idee (en nog steeds niet echt
) hoe het allemaal ten opzichte van elkaar ligt
Die Vogel Rok inderdaad kei ver weg
Hoe kan je zoiets maken voor je eigen server?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World Renders!!
Creative:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Creative%20R1/map.html
Survival:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Survival%20R1/map.html
Als je cobble nodig hebt geef je maar een gil..quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:34 schreef Sitethief het volgende:
Klein overzichtje van mijn projectje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doel van het project:
Het maken van mooie bouwwerken en locaties in Survival op de Drumpie server.
Hierbij worden alle gebruikte materialen en tools zelf gemined/farmd. Ook wordt er geen gebruikt gemaakt van editors, extra tools (Magic Carpet etc). Dit om de uitdaging groter te maken (niet dat bouwen op Creative geen uitdaging heeft)
Ik ben op dit moment alleen bezig met dit kleine projectje, maar ik kan altijd hulp gebruiken. En als je me helpt heb je natuurlijk ook recht om mee te beslissen over het project. Anyway, als je wil mee helpen schiet me dan ff aan hiero of op de server
Met Tectonicusquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets maken voor je eigen server?
Dat sowieso, maar vooral sand/sandstone voor Sandy Keep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je cobble nodig hebt geef je maar een gil..
Ben je nu online? Ik zal je mijn zandafgraving wel ff laten zien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vooral sand/sandstone voor Sandy Keep.
Ik wissel zelf tussen de verschillende onderdelen van het project, anders wordt het wel erg saai.
Jaaaaaquote:
ga naar: C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaaa
Alleen ik wil graag een backup maken van mn SP game, waar kan dit?
[ afbeelding ]
Zie het niet staan namelijk
Hoe groot is die? Ik ben een flink gat in de aarde aan het slaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je nu online? Ik zal je mijn zandafgraving wel ff laten zien.
Niet zo heel erg groot nog, maar plek zat nog. Ik laat hem morgen aan je zien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe groot is die? Ik ben een flink gat in de aarde aan het slaan.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef TJV het volgende:
Ff zoeken op je pc naar .minecraft (staat in appdata->roaming) en daar in de map worlds/seeds/games/whatever je savegame kopiëren. Zit op mijn iPod dus kan het niet helemaal voor je uittypen! Sorry.
Gedaan en thxquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar: C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\
en dan in de map .minecraft\saves staan al je SP saves/werelden
Stomme hackz0rzquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef TJV het volgende:
Sowieso zijn Ceees2 en Pixiio tuig van de laagste klasse. Een permban zou ze niet misstaan.
Nee wat is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef TJV het volgende:
Jij hebt ook nog nooit van sarcasme gehoord hè?
Nou, laat ik dat eens uitleggen.quote:
Doe normaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog geen rechten op de server zeg het me via PM/DM/dit topic of in-game.
(mensen die niet van FOK! zijn krijgen in creative alleen gedurende de wedstrijd rechten, standaard hebben ze die in survival wel).
Sorry voor de lange post, maar dan is het ook duidelijk.En niet haten op de smilies.
![]()
Heb je nog vragen of opmerkingen PM/DM/in-game of post het hier.
Succes!
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-07-2011 14:16:31 ]If not now, then when.
Ik begrijp je niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
Yuri, mag ik een keer helpen minen in die Einschteinserver?
Heb jij die vette tempel gemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet..Mijn server is Drumpie's World en ik speel niet op zijn server?
Nee man, die tempel heeft Looniar gemaakt. Oke is goed?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij die vette tempel gemaaktJa ik las het nu, zal wel even aan diegene vragen dan voor die andere
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Om het wel zo eerlijk te houden bouw ik niet mee met de wedstrijd
QFTquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef TJV het volgende:
BazenUFO? Noem het maar de lagmachine.
Kloteding is het!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef TJV het volgende:
BazenUFO? Noem het maar de lagmachine.
Kloteding is het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |