niet ineens hoor, voor Jose beviel stond je 7equote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik herhaal mijn laatste post nog even:
jaaaaaaah daar is Jose dr 2e zoon!!! gefeliciteerd meidheerlijk dat het allemaal zo goed is gegaan en wat een heeeerrrrrrlijk mannetje zeg!
en lekker groot en sterk; zoals ik al voorspelde...
ik wens jullie een fijne kraamperiodes...
en ook ik heb een naar gevoel bij MJ; ik hoop zo dat het meevalt en mijn gevoel het mis heeft....*blijft duimen*
en OMG doe es niet zo gek!!! ik sta 6e gewoon ineens???
he joh; jij fuifnummer met je bizarrrrrre avatarquote:Op maandag 4 juli 2011 15:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet ineens hoor, voor Jose beviel stond je 7e![]()
Tan is 15 december bevallen van Eliasquote:05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily (meisje)
30 december 2009: Vlindur (jongen) 15 december![]()
31 december 2009: Beessie-Jen
2010
01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
Komt helemaal niks van inquote:Op maandag 4 juli 2011 15:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb er nog 23 voor me![]()
En 15 na me
Maar van de 23 ga ik zeker bij 2 voordringen. Misschien wel 3![]()
Goeie ouwe tijd....quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Vlindur het volgende:
BJ, ik zit nu weer in een drukke maand![]()
Ik zal ons lijstje van toen er eens bijpakken!
[..]
Tan is 15 december bevallen van Elias![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
whhhhaaaaa Vlindur; je gaat gewoon sowieso binnen 2 weken mama worden!!!!!
wat tof!
en heeeeeeeel stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je; ik wil oooooook! haha
en mijn middagdutje lukt niet; koud, plassen, weer koud, weer plassen, etc etc....
dus ga eerst maar eens een lekker warm bakje brinta nemen ...
Klopt, ik was een lurker voor ik durfde te posten.. door alle omstandigheden rondom het vertellen aan schoonouders etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:43 schreef Aventura het volgende:
Juli is wel echt een heel rustige maand. Ik weet nog dat ik heeeel lang onderaan de lijst stond. Cyntiaa meldde zich pas heel laat aan ook. De kans dat er bij mij iemand voorpiept acht ik zeer klein. Maar je weet het nooit...
Nu wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
* Scorpionsworld ziet z'n naam nog niet in het lijstje![]()
Voel ook nog niks! En ik maar denken dat ik ingeleid zou worden vanwege mijn bloeddruk. Nu zal je zien dat ik tot 42 weken ga lopen...nou ja, als dat zo moet zijn. Liever niet natuurlijk...quote:Op maandag 4 juli 2011 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Jose, van harte met Luc! Geniet er van
[..]
Klopt, ik was een lurker voor ik durfde te posten.. door alle omstandigheden rondom het vertellen aan schoonouders etc.![]()
Nu sta jij eerste en ik 2e! Hier op wat harde buiken af en toe na, niets aan de hand nog!
over voorkruipers gesprokenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
Als het moet, dan moet het.. Maar liever niet! Zo voel ik het ookquote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Voel ook nog niks! En ik maar denken dat ik ingeleid zou worden vanwege mijn bloeddruk. Nu zal je zien dat ik tot 42 weken ga lopen...nou ja, als dat zo moet zijn. Liever niet natuurlijk...
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
over voorkruipers gesproken
ik zal November vast wel halen
gehehe i know,quote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef Aventura het volgende:
Nou je weet het niet hoor, jij loopt maar 9 dagen voor op mij!
Ik lees ook weleens mee op babybytes. Ik weet niet waarom, een soort zelfkastijding/leedvermaak ofzo. Anyway, daar zitten dames vanaf week 38 al te zeiken dat ze hun baby willen. Ze zijn jaloers op vrouwen die al zijn bevallen. Ze vergeten voor het gemak dat het merendeel van hen verlost is vanwege een of meer complicaties. Een natuurlijk op gang gekomen, complicatieloze bevalling is nog altijd te prefereren boven een inleiding of keizersnede. Ook al is die weeeken later. 40 weken of langer dragen is gewoon de normale draagtijd, maar deze verwende dames doen het voorkomen alsof hen onrechtbwordt aangedaan als ze over de uitgerekende datum gaan. Allemaal zijn ze even speciaal en is er echt wel reden om in te grijpen. Want ze kunnen echt niet meer, echt echt niet! Als ik hun zorgverlener was zou ik echt gek worden.
Echt tenenkrommend.
Oeh, wil je misschien delen? Ik ben wel toe aan een verzetjequote:Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
het meest triest op BB zijn toch wel de namentopics, en de domme vragen, want ja, geloof me.. als je op BB hebt gelezen dan bestaan er zeker domme vragen.
waar moet je staan?? doe ik het ffquote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
staat er alquote:Op maandag 4 juli 2011 16:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
waar moet je staan?? doe ik het ff
En de gemiddelde leeftijd is 15-18?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef Aventura het volgende:
Hun baby's hebben werktitels als 'tweedewondertje'of 'princesje'. Als ze eruit zijn heten ze Jaxx, Anna-Faye Noa Renee of Qiyano Rhiley. Dieet bestaat voornamelijk uit frikandellen, patat en McFlurry's. Men is nu lyrisch over de nieuwste smaakvariant; Cornetto Aardbei.
ja of mamvan4 mamvan3 mamvan8 (en dan 17 jaar zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 16:40 schreef Aventura het volgende:
Hun baby's hebben werktitels als 'tweedewondertje'of 'princesje'. Als ze eruit zijn heten ze Jaxx, Anna-Faye Noa Renee of Qiyano Rhiley. Dieet bestaat voornamelijk uit frikandellen, patat en McFlurry's. Men is nu lyrisch over de nieuwste smaakvariant; Cornetto Aardbei.
Verveel me een beetje, valt het op?
Dat is precies wat ik dacht toen ik datasquote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en ze weet vast t verschil niet tussen een reiger en ooievaar
Voor een verse pasgeboren baby zou ik voor pampers gaan, kruidvat schijnen stug te zijn. Na een paar maanden kun je gewoon over op kruidvat.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:23 schreef Nirak het volgende:
Praktische vraag als het mag.. Wanneer koop je luiers, billendoekjes en al die andere verzorgingsproducten die je nodig hebt? Ik heb nog ruim 3,5 maand tot de uitgerekende datum hoor, maar vroeg t me af..
En zie bij alle KDV's waar we geweest zijn kruidvat luiers, die zijn goed neem ik dan aan?
Bij Eva zat er een heel pak luiers in, bij Fabian zat er een proefverpakking in, met nog geen 5 luiers denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Kleurdoos het volgende:
als jullie de blije dozen aanvragen, zou ik geen luiers kopen. er zitten altijd wel een pak of 2 pakken miniluiertjes in.
hahaaaaaa en 2 dagen later was ik bevallenquote:
so be careful what you wish forquote:Op maandag 4 juli 2011 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaaaa en 2 dagen later was ik bevallen
Zou je niet eerder willen joh?quote:
zoizo? Wat is dat joh?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Jipster het volgende:
vlindur waarom is ie ervoor zoizo ziek?Hoe zit dat met die rhesus?
nee hoor, van mij mag de kleine lekker bijspekken in die 2 weken overtijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou je niet eerder willen joh?Als je dan toch mag kiezen
BJ, Ja, laat deze dame nog maar even wat langer zitten. 21-08-11 Vind ik wel een leuke voor jullie
Lekker breed.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, van mij mag de kleine lekker bijspekken in die 2 weken overtijd.
t kon me de vorige keer ook niet zo boeien eigenlijk.
ik verwacht nu ook zeker niet dat ik voor de 40 weken zal bevallen
Ik mag vanaf 28 september, 19 okt. ben ik uitgerekend en 2 november zal de max zijnkan alle kanten op dus
zal ik wel doen, uitdroging ligt op de loer... niet drinken wel spugen...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Jipster het volgende:
ga hier zo maar aan de bouillon hoop dat dit wel binnen blijft, vandaag verder niks binnen gehouden. Zelfs water niet. Als zo blijft is het dan nodig om morgen evt de dokter te bellen?
ja spontaan, bij 36 weken, 10:30 uur spontane vliesbreuk (zonder enige voortekenen), toen een weeenstorm, en om 12:18 uur lag Evie op mijn borst...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Jipster het volgende:
Nee heb ik niet.. ik kijk het vanvond en vannacht nog even aan en als het zo blijft ga ik even de dokter bellen dan.
Het lijkt me verder wel raar ja, twee van die data. (On) bewust houd je dan toch dat ook in je hoofd! Was het vorige keer dus helemaal spontaan opgang gekomen en Evi te vroeg geboren? Wat een stortbevalling voor een 1e ook! Hoop dat dit meisje wat langer blijft zitten bij je hoor!
Zou ik gewoon zeker doen!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Jipster het volgende:
ga hier zo maar aan de bouillon hoop dat dit wel binnen blijft, vandaag verder niks binnen gehouden. Zelfs water niet. Als zo blijft is het dan nodig om morgen evt de dokter te bellen?
De het overleden meisje zal als het ware in de placenta gedrukt worden oid, als ik het goed begrepen heb. Er blijft natuurlijk weinig ruimte over doordat de ander gewoon doorgroeit. Ze zal waarschijnlijk niet herkenbaar zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Oognip het volgende:
MJ wat vreselijkik wens jullie echt onwijs veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Misschien een domme vraag hoormaar je beide meisjes worden wel op dezelfde dag geboren toch of wordt het meisje dat helaas overleden is eerder gehaald?
een teamgenootje van volleybal heeft het idd ook meegemaakt.. heeft 1 gezonde dochter en de andere is idd ook overleden. Vreselijk die dingen...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo apart, ik hoorde vorige week van een bekende een zelfde verhaal.
Ook zwanger van een tweeling, TTS, eentje overleden na ik meen 21 weken zwangerschap. 14 weken later is de tweeling geboren. Een meisje wat gezond is, en de ander was overleden. Heel heftig al om te horen, laat staan om er midden in te zitten.
Ik wens jullie alle sterkte om het een plekje te kunnen geven.
MissJonesquote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo allemaal,
Sorry voor de late reactie maar mijn hoofd stond/staat er niet echt helemaal na.
We hebben slecht nieuws gehad, mn zwakste meisje is niet vooruit gegaan, ze leeft nog wel ( tenminste vanmorgen nog wel) maar niet lang meer, En het is eerder kwestie van uren dan dagen![]()
Mn andere meisje gaat het wel goed mee.
Had het hele weekend al het gevoel dat ik slecht nieuws ging krijgen, en als je het dan idd krijgt komt het toch als een klap in je gezicht, en doet het zoveel pijn en verdriet.
En tuurlijk ben ik blij dat het met mn andere meisje goed gaat, maar dat maakt de pijn en verdriet op het moment niet minder.
Ik weet nog heel goed dat ik in het begin van de zwangerschap, helemaal niet blij was dat het een tweeling was,en het mezelf nu kwalijk neem dat ik zo er over dacht toen
MissJones mijn respect voor je instelling. Je bent geen power-girl maar een power-womanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:51 schreef miss-jones25 het volgende:
Bedankt allemaal, en het verzacht niet maar wel erg lief![]()
afgelopen 2 jaar veel ellende meegemaakt, zusje en moeder allebei overleden, en heb daarnaar wel geleerd dat mn leven toch doorgaat en het niets helpt om bij de pakken neer te zitten dus probeer dat nu ook gewoon doorgaan hoe zwaar het ook is.
Dus probeer me nu maar te focussen op ons andere meisje dat zij gezond ter wereld komt dat is het belangrijkste nu.
Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk maar kan niets anders doen dan proberen positief te blijven en denken.
kan gewoon hoor, volgens mijn echo was ik 20 weken en 6 dagen (terwijl ik 19 wk nog wat was)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad. Volgens mijn berekening van laatste menstruatie ben ik 20 weken en 2 dagen.
Volgens deze echo ben ik 20 weken en 6 dagen.
Het blijft geloof ik wisselen bij iedere meting![]()
Hij is helemaal gezond en draaide alle kanten op. Mijn placenta ligt tegen mijn buik aan (maar gelukkig niet voor de uitgang) dus daarom voel ik nog weinig schopjes en zo.
Zo ver ze konden zien is ie helemaal gezond en 385 gram en zijn lange beentjes vielen op![]()
Ik hoopte om een mooie scherpe echofoto maar ze zijn knulligje zit je af te vragen is dit nou zijn neus of dat?
Is weer een mooi excuus voor straks een 3D echo![]()
MissJones dat is zeker prettig voor je eigen gerustheid dat je elke week een echo krijgt.
Enne geen basisverzekering?Dat ken toch nie?
En misschien kunnen ze dan ook al checken hoe het met het hartje en hersentjes misschien gaat?
nee, niet echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef Nirak het volgende:
Jeetje dat zijn ook vreselijk lange dagen Beregd! Dat zou ik nu al niet meer trekken. Ik ben 10 uur per dag van huis. Werk 9 uur en 40 min reistijd, en daar heb ik m'n handen aan vol.
3 dagen zou al schelen voor je vrouw, kan ze thuis werken?
Goed dat je meedoetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef CrazyMoon het volgende:
Elk moment kan er iemand komen van MVM, heb toch maar besloten mee te doen. Ondanks de misselijkheid.
Hopelijk wordt de misselijkheid gauw minder, over een week gaan we 3 weken naar frankrijk. Dat wordt nog wat in de auto..
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!
En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
moet je je doos eens voelen na de bevallingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!
En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed dat je meedoet
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container
En dan wil je zijn hand waarschijnlijk ook niet eens vasthouden Aventuraquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Die van ons liep eerst juist achter...
Mj, gelukkig houden ze jou en de baby's goed in de gaten, ik hoop dat het met je sterkste meisje goed mag blijven gaan!
Vandaag 39 weken. Voel me prima. Vannacht uit bed door krampen in mijn buik, maar dat was meer darmgerelateerd denk ik. Toen ik weer ging liggen was de pijn weg. Manlief heeft de bevallingshoofdstukken van 'Zwangerschap voor dummies' doorgenomen dus die is nu helemaal op de hoogte : ')
Nog wel wat dingen genuanceerd. Zo begon hij bijvoorbeeld over 'en als het hoofdje dan staat he, dan 'moet' je je inhouden en de perswee ' gewoon' wegpuffen, zo scheur je niet in.' Ik, boos: 'dus als ik een totaalruptuur oploop is het mijn eigen schuld zeker!'Ach, hij weet ook wel dat hij niet aan moet komen met ' tips' als ik lig te bevallen. Mijn hand vasthouden en er zijn is voldoende.
Ja, dit! maar dan wel in de wc hihi. Hier heeft vriendlief regelmatig de maatbeker overgeschonken in de stinkflesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed dat je meedoet
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container
aanvulling: het is dan wel niet echt in rust, maar het lijkt me niet normaal dat je het van naar de wc gaan en stukje lopen in huis al krijgt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Jipster het volgende:
Wickie, ik zou wel bellen. Voel me ook snel een zeur, maar beter 1x teveel dan te weinig..
wat jou betreft, bellen! als ze dat hebben aangegeven dan moet je dat niet negeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef wickie het volgende:
Ja maar dat is dus wat ik er zo moeilijk aanvind. Mij is vertelt dat het niet goed is, af en toe is niet erg, maar met de regelmaat waarmee ik ze heb is het volgens het ziekenhuis niet goed en moet ik braaf rust houden (dus doe ik dat maar).
Daar word ik dan dus onzeker door (omdat ik het zelf niet als heel erg heftig ervaar). Maar dan lees ik hier vaak dat het niet zo uitmaakt..
Voor mezelf heb ik het gevoel dat ik niet zou bellen..
Ik laat het wel gewoon voor wat het is..
Dit! De ene zwangere is de andere niet hoor. En als er echt regelmaat in zit...? Een telefoontje kost niks en geeft wel zekerheid. Al doe je het maar voor je vriendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef Sannne het volgende:
Als ze jou dat vertellen zou ik gewoon bellen hoor!
Dat lijkt mij niet nee....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!
Ohw leuk topicquote:
Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijstquote:
Nou, precies!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef Poppedein het volgende:
Wickie, probeer het ook anders te zien... Zolang jij niet belt, stel je je zorgverlener ook niet in staat goeie zorg over jou te verlenen. Pas als jij je gyn inlicht over eventuele problemen kan hij een voor jou passend beleid maken, dus eigenlijk ben je het haast "verplicht" om melding te maken van dingen die je onrust baren, alleen al zodat je gyn zo goed mogelijk jouw zwanger kan begeleiden met het allerbeste resultaat!
Wat dan wat dan! heb snel gekeken maar kon het niet zo snel zien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijst
Spannend Innepin! En idd, dat is ook de reden geweest dat we het allebei uiteindelijk maar wisten... weet zeker dat ik mijn mond niet tegen hem had kunnen houden!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef innepin het volgende:
Ik moet morgen (21wk) voor de 20-wk echo. Blijft spannend of alles ok is.
En manlief denkt nog steeds dat het mogelijk is om míj het geslacht te laten weten zonder dat hij erachter komt voor de bevalling. Uhhuh... Dream on
Plop plopt wel steeds vaker en da's wel gezellig trouwens. Begin het (eindelijk) leuk te vinden, deze zwangerschap. Beetje jammer van de bekkenklachten die erger worden ondanks fysiotherapie. En de hormonen. En de schimmelinfectie
niet zo gek ook, denk dat je lichamelijk en geestelijk wel uitgeput moet zijn nuquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef miss-jones25 het volgende:
Goedemorgen
Hier ook ontzettend moe, lig al een paar dagen om 9 uur in bed.
Df, wat vervelend, hopelijk kunnen ze wat voor je doen.
Ik hou ontzettend van de zon en warmte, gelukkig ook geen last van een masker.
ik breek er mijn hoofd over, maar kom er niet uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:37 schreef Susie het volgende:
Klavertje, wat ben je op een mooie datum uitgerekend! Ik hoef niet uit te leggen waarom natuurlijkEn wat vervelend dat gespuug! Hoop dat het snel over gaat.
Nu ben ik wel benieuwd wat hier gestaan heeft!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef wickie het volgende:
toch maar weggehaald waar maak ik me druk over
haha mooi om te zien he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Hij golft zelfs, en soms steekt hij zijn voet uit en dan doet ie wax in, wax out. [/karatekid]
ik vind hem echt superdruk!
en de jouwe?
Jeeeh super meis!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Alles goed!Helemaal bewegelijk, mooi gemiddeld en helemaal perfect
Nee, meisjes zijn vaak niet bijzonder in dat soort landen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:27 schreef danic het volgende:
Blijft bijzonder, die cultuurverschillen.
Vind het dan wel bijzonder om te lezen dat een vader alleen wakker gemaakt mag worden als het een jongetje is. Zou hij niet blij geweest zijn met een meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |