Zou je niet eerder willen joh?quote:
zoizo? Wat is dat joh?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Jipster het volgende:
vlindur waarom is ie ervoor zoizo ziek?Hoe zit dat met die rhesus?
nee hoor, van mij mag de kleine lekker bijspekken in die 2 weken overtijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou je niet eerder willen joh?Als je dan toch mag kiezen
BJ, Ja, laat deze dame nog maar even wat langer zitten. 21-08-11 Vind ik wel een leuke voor jullie
Lekker breed.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, van mij mag de kleine lekker bijspekken in die 2 weken overtijd.
t kon me de vorige keer ook niet zo boeien eigenlijk.
ik verwacht nu ook zeker niet dat ik voor de 40 weken zal bevallen
Ik mag vanaf 28 september, 19 okt. ben ik uitgerekend en 2 november zal de max zijnkan alle kanten op dus
zal ik wel doen, uitdroging ligt op de loer... niet drinken wel spugen...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Jipster het volgende:
ga hier zo maar aan de bouillon hoop dat dit wel binnen blijft, vandaag verder niks binnen gehouden. Zelfs water niet. Als zo blijft is het dan nodig om morgen evt de dokter te bellen?
ja spontaan, bij 36 weken, 10:30 uur spontane vliesbreuk (zonder enige voortekenen), toen een weeenstorm, en om 12:18 uur lag Evie op mijn borst...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Jipster het volgende:
Nee heb ik niet.. ik kijk het vanvond en vannacht nog even aan en als het zo blijft ga ik even de dokter bellen dan.
Het lijkt me verder wel raar ja, twee van die data. (On) bewust houd je dan toch dat ook in je hoofd! Was het vorige keer dus helemaal spontaan opgang gekomen en Evi te vroeg geboren? Wat een stortbevalling voor een 1e ook! Hoop dat dit meisje wat langer blijft zitten bij je hoor!
Zou ik gewoon zeker doen!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Jipster het volgende:
ga hier zo maar aan de bouillon hoop dat dit wel binnen blijft, vandaag verder niks binnen gehouden. Zelfs water niet. Als zo blijft is het dan nodig om morgen evt de dokter te bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |