abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 06:45:35 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99099498
Hier gaat het gelukkig niet gepaard met misselijkheid. Gelukkig is het bij jou bijna over. Ik was vorige week een paar dagen misselijk zonder overgeven en daar werd ik al simpel van!
pi_99099506
Binnen nu en een paar weken ben je mama! O+
  woensdag 6 juli 2011 @ 06:52:23 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99099515
Ik weet het! Ventje schopt en doet nu als een malle. Hij vindt het denk ik nog fijn in mij. Ik geniet van die momentjes, maar ik ben ook erg benieuwd, ik kan niet wachten en ben er helemaal klaar voor. Over zon, ik heb huidtype 1, sproeten en verbrand snel. Ik doe nooit aan zonnebaden, zoek als ik buiten ben zoveel mogelijk de schaduw op, maar mijd de zon ook niet angstvallig. Wel smeer ik met Lancaster voor het gezicht met spf 50. Geen masker te zien.
pi_99099526
Ik heb idd ook huidtype 1, sproetjes en redelijk snel verbranden. Ik ga de zon ook niet angstvallig mijden, maar wel opletten, want het lijkt me niks om zo'n masker te krijgen... maar wel balen, want heb nog wel last van acne en daar was de zon juist wel goed voor... dus hoop dat ik toch wel wat verkleur.

Ik kan me niet voorstellen dat ik nog maar een week of 2-3 hoef straks :D maar die tijd komt ook! Geniet nog even van je ventje in je buik, straks mis je dat vast!
  woensdag 6 juli 2011 @ 07:05:20 #255
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99099553
Fijn dat alles goed was Wickie!

Ik heb al een soort van zwangersschapsmasker, dus maak me er niet zo druk om (kwam door gebruik van de pil!), ben nu wel gewend aan die vlekken op mijn gezicht.
Gewoon flink blijven smeren Jipster en toch iets minder in de zon?? Fijne vakantie in ieder geval! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99099600
Jipster, gewoon goed insmeren en niet uitgebreid zonnen (maar dat was je niet van ). Je kan ook nog een petje/ hoedje opzetten.
Wat een lekker vooruitzicht, over een paar daagjes op vakantie. Waar gaan jullie heen in Frankrijk?

Aventura, leg gewoon wat crackers bij bed. Ik ben deze zwangerschap een soort van kliko en kan echt midden in de nacht wakker worden met honger. Ik heb altijd wat peperkoek bij bed liggen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99099838
Haha hier speculaasjes bij mijn bed voor 's nachts. En als ik dorst heb haal ik beneden chocomelk :@

Zwangerschapsmasker is bij mij NA de bevalling nog ontstaan ;( Het ergste is weer weggetrokken gelukkig want het leek net alsof ik een snor had.
pi_99100393
Goeiesmorgens!

Wickie, wat fijn dat alles goed was :)
Ik maakte me wel zorgen zondag toen ik heel de dag harde buiken had, en was nog niet echt gerust gesteld toen de dokter zei dat het geen kwaad kon.
Pas nadat ik maandagavond geen klachten had oid was de onrust weg bij mij. Heb er ook geen last meer van gehad gelukkig :)

Wel moest ik weer urine inleveren, is er weer een dipslide gemaakt en zit ik weer aan de antibiotica.
Een andere soort dan die van 2 weken terug, die deed namelijk niks. Vrijdag krijg ik de uitslag van de kweek die gemaakt is in het ziekenhuis, daaruit zal blijken waar de bacterie resistent tegen is etc.
Maar tot die tijd heeft de dokter me liever aan de ab zodat mn blaas wel enigszins schoner wordt.

Pfff ben wel moe, moe, moe! Gelukkig gaan we dit weekend heerlijk even weg :D Heb er helemaal zin in!!
Tralalalaaa
pi_99100403
Wickie, fijn dat alles goed is!

Ik ga straks de VK maar eens bellen. Mijn buik is nou al 4 dagen aan het protesteren, en het wordt alleen maar erger. Geen idee of het mijn darmen (gevoelig door operatie) of baarmoeder is, maar prettig is anders. Vannacht zelfs wakker gelegen. Om half 10 mag ik de dienstdoende bellen..
  woensdag 6 juli 2011 @ 08:59:50 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99100483
mornings...

ben ook zooooo ontzettend moe... maar eens bedenken wat we vandaag gaan ondernemen om het voor dreumes EN mama leuk te houden..

DF: sterkte ermee; ik hoop dat de VK je ermee kan helpen.

Aventura; heerlijk dat het goed voelt zo. en de baarmoeder is de beste plaats voor een kindje toch? dus lekker aansterken...

ik ben ook geen zonaanbidster, maar heb wel al een zwangerschapsvlek hoor... naast mijn oog.. jammer. Maar volgens internet gaat het gewoon weer weg..
naja we zullen zien...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99100520
Goedemorgen

Hier ook ontzettend moe, lig al een paar dagen om 9 uur in bed.
Df, wat vervelend, hopelijk kunnen ze wat voor je doen.

Ik hou ontzettend van de zon en warmte, gelukkig ook geen last van een masker.
pi_99100691
Wicky, fijn dat alles goed is. Wel rustig aan doen hoor :Y
Jipster succes met die misselijkheid. Niks aan :N

Ik ben helemaal niet moe! *O*
We hebben vanmiddag de 20 weken echo en ik vind het best wel spannend. B2 gister weer gevoeld en J. heeft hem nu ook gevoeld O+
Verder heerlijk geslapen en niet eens wezen plassen volgens mij O+ Rienk was om 8 uur wakker maar omdat J. thuis is voor de SEO heeft hij hem er uitgehaald en heb ik lekker nog gelegen tot 8:30 O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:19:37 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99100787
Zo, ik ben weer goedgekeurd door de vk. Zolang mijn bloeddruk zo mooi blijft, hoef ik me geen zorgen te maken over het vocht vast houden in de enkels. Baarmoeder ligt al boven de navel, hartje klopt ook mooi! Ikke helemaal blij.

Wat vervelend DF. Hoop dat het gewoon je darmen zijn.

Spannend Vlindur! Je gaat ook hard he?

Ik ben niet eens zo moe meer trouwens... ben gewoon lui! :P
Nu even aan het werk.

Correctie; kan niet inloggen thuis... dus niet aan het werk! En neeeeee, het werkt echt niet! _O-
pi_99101003
Susie goedgekeurd! fijn!

Vlindur spannend, succes!!
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:34:41 #265
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99101047
sterkte DF!

Vlindur veel succes en plezier bij de SEO!

Susie wat 'vervelend' nou dat je niet kunt werken ;)

Hier een eerste 'mijlpaal': hele ochtend gespuugd, blegh
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:37:37 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99101122
Klavertje, wat ben je op een mooie datum uitgerekend! Ik hoef niet uit te leggen waarom natuurlijk :P En wat vervelend dat gespuug! Hoop dat het snel over gaat.
pi_99102040
Vlindur veel plezier bij de SEO

Susie, lekker van genieten ;)

Klavertje, balen dat het spugen!

Zo, terug van de huisarts. Geen blaasontsteking, wel ketonen. Beetje gek, aangezien ik niet overgeef. De VK denk dat ik gewoon te weinig gedronken heb vanochtend. En waarschijnlijk kan ik tijdens de lunch even op de praktijk langskomen voor mijn buikklachten.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:18:04 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99102092
Je moet goed drinken idd met dit warme weer xtra !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_99104023
Vlinder SEO? Succes! En ik geloof Innepin ook? iig ook succes! en eh wie heeft er nog meer succes nodig?
pi_99104048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef miss-jones25 het volgende:
Goedemorgen

Hier ook ontzettend moe, lig al een paar dagen om 9 uur in bed.
Df, wat vervelend, hopelijk kunnen ze wat voor je doen.

Ik hou ontzettend van de zon en warmte, gelukkig ook geen last van een masker.
niet zo gek ook, denk dat je lichamelijk en geestelijk wel uitgeput moet zijn nu :{

Wanneer heb jij weer een checkup?
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:25:23 #271
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99104065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:37 schreef Susie het volgende:
Klavertje, wat ben je op een mooie datum uitgerekend! Ik hoef niet uit te leggen waarom natuurlijk :P En wat vervelend dat gespuug! Hoop dat het snel over gaat.
ik breek er mijn hoofd over, maar kom er niet uit :?
geef eens een hint!
pi_99104087
waarschijnlijk r verjaardag?
pi_99104546
DF, hopelijk zijn het je darmen... Niet fijn iniedergeval, hopelijk zakt het toch wel snel.

Vlindur heel veel succes en plezier bij de SEO?
Heeft Innepin die ook vandaag? Zo ja ook succes voor jou!!

Susie ook weer goedgekeurd. Lijkt me toch wel vervelend hoor vocht vasthouden... maar wel prettig te horen dat je bloeddruk gewoon goed is.
Zouden steunkousen geen verlichting kunnen geven?

MJ, meid.. Je lichaam en jij geestelijk hebben een behoorlijke klap te verwerken. Het zijn heftige weken. Geen wonder dat je zo moe bent. Gewoon aan toegeven :*

Klaver, ik weet niet of ik je al welkom heb geheten :@ Maar ontzettend gefeliciteerd!!
Maar geen leuke mijlpaal voor jou... spugen -O-

Dreumes ligt op bed, ik ga even lekker op de bank hangen met een kopje thee c_/

[ Bericht 6% gewijzigd door wickie op 06-07-2011 12:01:50 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99105339
En toen stond de VK opeens voor de deur. Ze had een bezoekje om de hoek. Scheelt mij weer een ritje.
Naja, niks aan de hand lijkt. Hartje klopt goed, mijn baarmoeder is soepel, geen directe drukpijn, dus waarschijnlijk toch mijn darmen. Als het erger wordt, weer bellen. En goed blijven eten en drinken. En hopen dat het gevoel gaat afzakken.

Edit: De VK zei precies wat hier ook werd gezegd: als je niet belt, kunnen we je ook niet helpen. Dus wees niet bang om even te bellen, al is het maar voor je eigen gevoel ;)

[ Bericht 28% gewijzigd door Deepfreeze op 06-07-2011 12:07:06 ]
pi_99105354
Voel je je vandaag al iets beter, wickie? Fijn dat alles gister in orde bleek te zijn. Dat scheelt je in ieder geval de kopzorgen bij de harde buiken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')