abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99054075
Bedankt allemaal, en het verzacht niet maar wel erg lief :*

afgelopen 2 jaar veel ellende meegemaakt, zusje en moeder allebei overleden, en heb daarnaar wel geleerd dat mn leven toch doorgaat en het niets helpt om bij de pakken neer te zitten dus probeer dat nu ook gewoon doorgaan hoe zwaar het ook is.
Dus probeer me nu maar te focussen op ons andere meisje dat zij gezond ter wereld komt dat is het belangrijkste nu.
Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk maar kan niets anders doen dan proberen positief te blijven en denken.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:55:44 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99054125
MJ; wat vind ik het knap dat je zo kunt (en ws moet) relativeren... wat een leed de laatste jaren en dat je dan deze klap ook nog ff krijgt te verwerken.
Vreselijk zeg! zowel je moeder als je zus en nu 1 van je minidochters..
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99054168
Wat een verschrikkelijk nieuws MJ, heel erg veel sterkte :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99054913
MJ: Wat een verdrietig nieuws ;( Heel veel sterkte ermee...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juli 2011 @ 09:46:00 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99054998
:* MJ, gewoon :* ik weet echt even niet wat te zeggen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_99055853
Wat verschrikkelijk verdrietig, MJ. Veel sterkte gewenst. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99055930
Respect hoor m-j, je moet het wel allemaal incasseren. Take care meid :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_99056017
MJ, ik weet verder ook niks te zeggen, wat en verdriet heb je al voor je kiezen gehad. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je meisje gezond ter wereld gaat komen en dat er voor jullie dan zonnigere tijden aan zullen breken. Respect voor je relativeringsvermogen en doorzettingsvermogen! :* :*
pi_99056142
Is er echt helemaal geen hoop voor die kleinste MJ? En is de grootste volkomen gezond? als in, heb je geen extra medische hulp en controles nodig om de zwangerschap verder te doorlopen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:40:30 #175
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_99056332
:* MJ...weet niet goed wat ik moet zeggen, vind het vreselijk verdrietig....
  Jubileum moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 11:06:10 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_99057163
Ach MJ.. Ik ben er gewoon stil van.. Net wat iedereen al zegt, de schok van een tweeling en alle gevoelens daaromheen zijn zo begrijpelijk en natuurlijk. Dat het dan zo moet aflopen is gewoon een wrede speling van de natuur en heeft niets niets te maken met die gevoelens. Ik hoop dat je die schuldgevoelens snel los kunt laten en ik wens jullie heel veel sterkte hiermee :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_99057542
@kd, nee de kleinste is echt helemaal geen hoop meer voor.
en de ander ziet er goed uit, volkomen gezond weten we niet, ze heeft kans op hart of hersenschade.
en ik krijg elke week controle, als het nodig is zelfs 2 x in de week. Dat is nog afwachten, kijken hoe het verder verloopt, Vrijdag moet ik alweer terug.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:27:59 #178
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99058064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:51 schreef miss-jones25 het volgende:
Bedankt allemaal, en het verzacht niet maar wel erg lief :*

afgelopen 2 jaar veel ellende meegemaakt, zusje en moeder allebei overleden, en heb daarnaar wel geleerd dat mn leven toch doorgaat en het niets helpt om bij de pakken neer te zitten dus probeer dat nu ook gewoon doorgaan hoe zwaar het ook is.
Dus probeer me nu maar te focussen op ons andere meisje dat zij gezond ter wereld komt dat is het belangrijkste nu.
Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk maar kan niets anders doen dan proberen positief te blijven en denken.
MissJones mijn respect voor je instelling. Je bent geen power-girl maar een power-woman :*

Gaan ze nu een beetje snel echo's doen om je andere meisje in de gaten te houden?
Kan me niet voorstellen dat je nu weken zonder echo moet.

En nog een paar dikke knuffels erachteraan :* :* :* :*

Edit: ik lees net je toevoeging, lijkt me wel heel prettig voor jezelf dat je heel regelmatig en met korte tussenpozen echo''s krijgt
Rayen 2½ jaar!
pi_99058325
miss jones, hopelijk vind je dit geen al te nare opmerking :@
kijk ff je verzekeringen na. zowel je uitvaart als je ziektekosten. het kan lonen om je nog ff snel wat uigebreider te verzekeren. je hebt denk ik toch wel een kans dat het een vroeggeboorte wordt. de basisverzekering dekt geen ronald mc donalds huizen, geen uitgestelde kraamzorg, dat soort dingen. het kan je een hoop stress schelen als je ooraf weet dat zulke dingen geregeld zijn.
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99058452
Ja vind zelf ook fijn nu gewoon elke week een echo te krijgen anders blijf ik in de stress of het wel goed gaat met dr.

Simmu, de kans op vroeggeboorte is idd groot. En heb ook geen basis verzekering.
Maar heb het idd met mn vriend er over gehad dat hij ff na moet kijken hoe en wat.

[ Bericht 15% gewijzigd door miss-jones25 op 05-07-2011 11:43:30 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:41:18 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99058646
MJ wat treft jou veel verdriet, en wat ben je dapper. Nogmaals een dikke :* en heel veel sterkte en geluk!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:47:26 #182
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99058949
Ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad. Volgens mijn berekening van laatste menstruatie ben ik 20 weken en 2 dagen.
Volgens deze echo ben ik 20 weken en 6 dagen.
Het blijft geloof ik wisselen bij iedere meting :?
Hij is helemaal gezond en draaide alle kanten op. Mijn placenta ligt tegen mijn buik aan (maar gelukkig niet voor de uitgang :P ) dus daarom voel ik nog weinig schopjes en zo.
Zo ver ze konden zien is ie helemaal gezond en 385 gram en zijn lange beentjes vielen op ;)
Ik hoopte om een mooie scherpe echofoto maar ze zijn knullig :{ je zit je af te vragen is dit nou zijn neus of dat?
Is weer een mooi excuus voor straks een 3D echo :9

MissJones dat is zeker prettig voor je eigen gerustheid dat je elke week een echo krijgt.
Enne geen basisverzekering? :? Dat ken toch nie?
En misschien kunnen ze dan ook al checken hoe het met het hartje en hersentjes misschien gaat?
Rayen 2½ jaar!
pi_99059199
@ tj, ja ben wel verzekerd hoor maar bedoelde meer dat er wel veel bij in zit en niet alleen basis heb wel een uitgebreid pakket
Ja daarom krijg ik ook elke week een echo om alles bij te houden.

Wat fijn dat hij helemaal gezond is O+
Wanneer ga je 3d echo doen ??
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:58:26 #184
30252 Soempie
Procreating
pi_99059415
TimeJumper, gefeliciteerd met de 20 weken (begrijp ik nu goed dat het een jongetje wordt?). :) Bij mij is bij ongeveer 12 weken met een echo vastgesteld welke datum ze aanhouden, dat zouden ze ook niet meer veranderen. M'n VK had het er over dat de groei tot een bepaald aantal weken gelijk is bij iedereen. Daarna gaat de ontwikkeling verschillen (volgens mij is dat al bij de 20 weken zo en bij 12 weken was het het meest betrouwbaar, als ik het goed begrepen heb).

Wel jammer dat je geen mooie scherpe foto hebt gekregen joh. Hier heb ik al zulke mooie foto's voorbij zien komen, daar hoop ik toch wel een beetje op bij de 20 weken. Een duidelijk voetje ofzo. :)

MJ, wat een nare tijd heb je achter de rug en nu dit verlies...heel dikke knuffel van deze kant. :* Weet niet wat te zeggen..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:59:24 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_99059451
TJ, zie het al in de OP, een jongetje. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_99059486
@Tj, fijn dat het er goed uit ziet *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:03:14 #187
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99059604
Duurt nog effe die 3D, heb gelezen dat je dat het beste rond week 30 kan doen omdat er dan wat "vet" op de baby zit ;)

Oh gelukkig, ik dacht al dat je totaal niet verzekerd was, hadden we een inzamelingsactie voor je moeten starten :9
En elke week een echo is een must! voor je.
Omdat het bij mij zo vaak misging in het begin van de zwangerschap kreeg ik ook elke week een echo.
Dat is echt een lekker houvast en kan je daarna er weer gerust en lekker een weekje tegenaan, ik vond het echt houvast punten.
En het geeft je geestelijk wat rust.
(nu wil ik mijn dingen totaal niet met jou vergelijken hoor MissJones bij lange na niet, alleen de wekelijkse echo vergelijking bedoel ik )
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:03:32 #188
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99059617
Ik begin plots te beseffen dat het voor ons ook erg dichtbij komt. Zelfs ik krijg nesteldrang nu :X

Mijn vrouw trekt het ook moeilijker. Ze zou normaal nog werken tot eind juli, maar dat is echt veel te zwaar (het is 12u per dag, ze is namelijk 2u onderweg naar haar werk en terug). Ze zal nu proberen maar drie dagen per week te werken tot dan.
pi_99059931
Jeetje dat zijn ook vreselijk lange dagen Beregd! Dat zou ik nu al niet meer trekken. Ik ben 10 uur per dag van huis. Werk 9 uur en 40 min reistijd, en daar heb ik m'n handen aan vol.
3 dagen zou al schelen voor je vrouw, kan ze thuis werken?
pi_99061471
Hoe doen sommige van jullie dan een ticker onder je bericht.
ik snap niet hoe het moet :?
pi_99061482
Wij hebben vanmorgen een spiksplinternieuwe droger van mijn schoonouders gekregen! Heb spontaan zin om van alles te gaan wassen... (wat ik stiekem aan het doen ben)

Goedgekeurd bij de VK, kindje mag nu wel komen.... Bleek gister een afspraak te hebben ipv vandaag, haha. Gelukkig kon zij er ook wel om lachen. :D
pi_99061530
Cynthia, heb nog voor je liggen hoor als je verveeld !
En dat vergeetachtige hoort erbij he. Fijn dat alles goed was.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:54:46 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99061581
TJ; gefeliciteerd met een goede 20 weken echo... wat zul jij je nu, met het nieuws van MJ, des te meer beseffen hoe dankbaar je mag zijn als je kindje gezond is en het goed doet..
:)
en de datum veranderen ze toch niet? Zoals Soempie ook aangeeft; de eerste meting is de meting die blijft staan, en de rest kan gewoon groei zijn... als het precies op 20 weken uitkomt met de 20 weken echo groeit je kindje precies volgens schema, maar sommige kindjes worden groter en zwaarder en sommige wat kleiner en lichter...
Onze beeb heeft ook lange benen bijvoorbeeld... terwijl de rest precies gemiddeld is.
(tja hoe zal dat nou komen ;))
pi_99061739
MJ.. Heel veel sterkte, wat vreselijk verdrietig voor jullie :*
Maar wat fijn dat jullie andere meid het zo goed doet!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_99061753
*O* voor de goede 20wk echo!

Fijn he een droger, Cyntiaa, wij hebben er ook een sinds 2 weken O+

Hier na een hele beroerde dag gister nu gelukkig weer wat beter, houd nu drinken binnen en heb ook al 2 crackers en appel op! Gelukkig, zo beroerd als zelfs vocht eruit komt.. nu nog wat aansterken alsin slappe gevoel weg en tis weer ^O^
pi_99061859
Elk moment kan er iemand komen van MVM, heb toch maar besloten mee te doen. Ondanks de misselijkheid.
Hopelijk wordt de misselijkheid gauw minder, over een week gaan we 3 weken naar frankrijk. Dat wordt nog wat in de auto..
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_99061977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad. Volgens mijn berekening van laatste menstruatie ben ik 20 weken en 2 dagen.
Volgens deze echo ben ik 20 weken en 6 dagen.
Het blijft geloof ik wisselen bij iedere meting :?
Hij is helemaal gezond en draaide alle kanten op. Mijn placenta ligt tegen mijn buik aan (maar gelukkig niet voor de uitgang :P ) dus daarom voel ik nog weinig schopjes en zo.
Zo ver ze konden zien is ie helemaal gezond en 385 gram en zijn lange beentjes vielen op ;)
Ik hoopte om een mooie scherpe echofoto maar ze zijn knullig :{ je zit je af te vragen is dit nou zijn neus of dat?
Is weer een mooi excuus voor straks een 3D echo :9

MissJones dat is zeker prettig voor je eigen gerustheid dat je elke week een echo krijgt.
Enne geen basisverzekering? :? Dat ken toch nie?
En misschien kunnen ze dan ook al checken hoe het met het hartje en hersentjes misschien gaat?
kan gewoon hoor, volgens mijn echo was ik 20 weken en 6 dagen (terwijl ik 19 wk nog wat was)
pi_99062101
Bij mijn 20wk liep ik ook wat voor, weet niet hoeveel, maar het kindje was groter dan 20.3wk..
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:11:22 #199
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99062163
ja mijn meisje liep ook voor en doet dat nog steeds.. maar een paar daagjes, maar toch..
(en de benen meer dan 2 weken haaaaaha)
pi_99062295
MJ wat een vreselijk nieuws :'( Heel veel sterkte :*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:18:03 #201
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99062408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef Nirak het volgende:
Jeetje dat zijn ook vreselijk lange dagen Beregd! Dat zou ik nu al niet meer trekken. Ik ben 10 uur per dag van huis. Werk 9 uur en 40 min reistijd, en daar heb ik m'n handen aan vol.
3 dagen zou al schelen voor je vrouw, kan ze thuis werken?
nee, niet echt.

Onze baby loopt ook voor, en van twee vrienden ook. Volgens mij is dat standaard :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:37:05 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99063066
Die van ons liep eerst juist achter...

Mj, gelukkig houden ze jou en de baby's goed in de gaten, ik hoop dat het met je sterkste meisje goed mag blijven gaan!

Vandaag 39 weken. Voel me prima. Vannacht uit bed door krampen in mijn buik, maar dat was meer darmgerelateerd denk ik. Toen ik weer ging liggen was de pijn weg. Manlief heeft de bevallingshoofdstukken van 'Zwangerschap voor dummies' doorgenomen dus die is nu helemaal op de hoogte : ')
Nog wel wat dingen genuanceerd. Zo begon hij bijvoorbeeld over 'en als het hoofdje dan staat he, dan 'moet' je je inhouden en de perswee ' gewoon' wegpuffen, zo scheur je niet in.' Ik, boos: 'dus als ik een totaalruptuur oploop is het mijn eigen schuld zeker!' :D Ach, hij weet ook wel dat hij niet aan moet komen met ' tips' als ik lig te bevallen. Mijn hand vasthouden en er zijn is voldoende.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:51:06 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99063662
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!

En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99063901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef CrazyMoon het volgende:
Elk moment kan er iemand komen van MVM, heb toch maar besloten mee te doen. Ondanks de misselijkheid.
Hopelijk wordt de misselijkheid gauw minder, over een week gaan we 3 weken naar frankrijk. Dat wordt nog wat in de auto..
Goed dat je meedoet *O*
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container :')
pi_99064045
Ik krijg iedere 2 weken een echo en om de 4 weken een groeiecho. Is wel heel fijn, maar ook steeds spannend.. Je krijgt niet voor niets zo vaak een echo..

En Susie, laat ff weten wie je geschopt heeft, dan kan ik daar met een boog omheen lopen :')

Nu ga ik weer naar de bekkenfysio, tot straks :W
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:07:37 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99064398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:

En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!
pi_99064559
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:

moet je je doos eens voelen na de bevalling :P en een jaar lang elke keer als je ongesteld wordt :') althans ik had dat, noemde het 'het bowlingbalgevoel'
pi_99064880
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:

[..]

Goed dat je meedoet *O*
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container :')
:D
Ja dat ga ik zeker doen!! Ik hou m'n plas gewoon zo lang mogelijk in, hoef ik ook niet zo vaak die fles open te draaien :P
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_99064962
ik heb ook meegedaan met MVM de tweede zwangerschap vorig jaar. Wat een gore lucht man, kolere
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:36:48 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99065563
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Die van ons liep eerst juist achter...

Mj, gelukkig houden ze jou en de baby's goed in de gaten, ik hoop dat het met je sterkste meisje goed mag blijven gaan!

Vandaag 39 weken. Voel me prima. Vannacht uit bed door krampen in mijn buik, maar dat was meer darmgerelateerd denk ik. Toen ik weer ging liggen was de pijn weg. Manlief heeft de bevallingshoofdstukken van 'Zwangerschap voor dummies' doorgenomen dus die is nu helemaal op de hoogte : ')
Nog wel wat dingen genuanceerd. Zo begon hij bijvoorbeeld over 'en als het hoofdje dan staat he, dan 'moet' je je inhouden en de perswee ' gewoon' wegpuffen, zo scheur je niet in.' Ik, boos: 'dus als ik een totaalruptuur oploop is het mijn eigen schuld zeker!' :D Ach, hij weet ook wel dat hij niet aan moet komen met ' tips' als ik lig te bevallen. Mijn hand vasthouden en er zijn is voldoende.
En dan wil je zijn hand waarschijnlijk ook niet eens vasthouden Aventura ;). Ik weet nog zo goed dat jij je zwanger en wel kwam melden in Z&G en nu ben je er al bijna!!! Time flies!

Mijn lief heeft zich tijdens de bevalling alleen geroerd als ik er om vroeg of duidelijk behoefte aan had, maar ik verkeerde het leeuwendeel van de tijd geheel en al in mijn eigen wereldje... Ik weet nog heel goed dat we op een gegeven moment, middenin de weeėnstorm, even alleen waren en dat we toen allebei moesten huilen. Hij met de woorden "ik vind het zo heftig om je zo te zien". Dat heeft veel indruk gemaakt. O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:46:53 #211
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99065923
Nog even terugkomend op miss-jones...Wat ben je toch een krachtige vrouw! Hopelijk blijft je andere meisje het goed doen en komt ze straks gezond ter wereld :* .

Ik heb net voor het eerst ZELF iets gekocht voor onze frummel! Het voelde als iets 'stiekems' doen, want zowat elke bezoeker daar liep met een toeter van heb-ik-jou-daar rond :@ !
Maar goed, we zijn nu trotse bezitters van een babybadje met standaard, tummytub en Lodger badcape :D .
pi_99069451
TJ, wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was *O*

Hier is de groei iets onder gemiddeld, dat was bij de 20 weken echo. Maar dat is niet echt vreemd in mijn geval. Maandag heb ik de groeiecho en ik ben zoooo benieuwd.

Ik zit vandaag met een dilemma..
Ik heb vannacht weer eens slecht geslapen en heb me ziekgemeld voor vandaag, dus ben lekker aan het walvissen thuis. Nu merk ik dat ik telkens als ik opsta, al is het maar om naar de wc te gaan, harde buiken krijgen (ik kan die woorden echt niet meer verdragen, ik zeg ze tegenwoordig elke dag en heb er schoon genoeg van).
Ik lig dus al de hele dag maar op bed terwijl ik me helemaal niet ziek voel ofzo, druist een beetje tegen m'n natuur in.
Ze hadden me gevraagd te bellen als ik ze had in rust, maar zolang ik zit/lig/niet beweeg heb ik ze niet. Dus voel me niet helemaal passend bij het beeld om te bellen. Maar lief wil wel dat ik bel.

Oja de baby is goed aanwezig hoor, die heeft zich al genoeg laten voelen vandaag.

Maar zouden jullie bellen? Ik voel me zo'n zeur..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99069599
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:

[..]

Goed dat je meedoet *O*
Ja, dit! maar dan wel in de wc hihi. Hier heeft vriendlief regelmatig de maatbeker overgeschonken in de stinkfles :D dan bleef die geur -die mij dus ook triggerde over te geven- mij bespaart O+
pi_99069636
Wickie, ik zou wel bellen. Voel me ook snel een zeur, maar beter 1x teveel dan te weinig..
pi_99069674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Jipster het volgende:
Wickie, ik zou wel bellen. Voel me ook snel een zeur, maar beter 1x teveel dan te weinig..
aanvulling: het is dan wel niet echt in rust, maar het lijkt me niet normaal dat je het van naar de wc gaan en stukje lopen in huis al krijgt?
pi_99069834
ik heb ze wel bij te snel opstaan, en ook elke keer eigenlijk..maak ik me niet druk om, maar verder niet (tijdens t lopen ofzo)
pi_99070093
Ik heb ze ook constant.. Nooit bij stil gestaan dat dat niet goed is? Mijn vk zegt er ook niks over, heb ze ook daar op de onderzoektafel.
pi_99070134
ik heb er nu 1! terwijl ik lig

\O/
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:36:51 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99070365
Ik heb/had ze ook voortdurend, ik voel(de) ze nauwelijks tot ik 2 weken geleden aan de CTG lag. Ik zag de pieken zelf ook op het scherm. De Vk vroeg of ik ze dan echt niet voelde. Als ik erop let voel ik het dus wel, maar ik stond er nooit bij stil. Het is nooit in me opgekomen om er de vk voor te bellen.
pi_99070375
Beweeglijke beeb, KD? volgens mij is dat hier 9 vd 10 keer de oorzaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')