MissJones mijn respect voor je instelling. Je bent geen power-girl maar een power-womanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:51 schreef miss-jones25 het volgende:
Bedankt allemaal, en het verzacht niet maar wel erg lief![]()
afgelopen 2 jaar veel ellende meegemaakt, zusje en moeder allebei overleden, en heb daarnaar wel geleerd dat mn leven toch doorgaat en het niets helpt om bij de pakken neer te zitten dus probeer dat nu ook gewoon doorgaan hoe zwaar het ook is.
Dus probeer me nu maar te focussen op ons andere meisje dat zij gezond ter wereld komt dat is het belangrijkste nu.
Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk maar kan niets anders doen dan proberen positief te blijven en denken.
kan gewoon hoor, volgens mijn echo was ik 20 weken en 6 dagen (terwijl ik 19 wk nog wat was)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad. Volgens mijn berekening van laatste menstruatie ben ik 20 weken en 2 dagen.
Volgens deze echo ben ik 20 weken en 6 dagen.
Het blijft geloof ik wisselen bij iedere meting![]()
Hij is helemaal gezond en draaide alle kanten op. Mijn placenta ligt tegen mijn buik aan (maar gelukkig niet voor de uitgang) dus daarom voel ik nog weinig schopjes en zo.
Zo ver ze konden zien is ie helemaal gezond en 385 gram en zijn lange beentjes vielen op![]()
Ik hoopte om een mooie scherpe echofoto maar ze zijn knulligje zit je af te vragen is dit nou zijn neus of dat?
Is weer een mooi excuus voor straks een 3D echo![]()
MissJones dat is zeker prettig voor je eigen gerustheid dat je elke week een echo krijgt.
Enne geen basisverzekering?Dat ken toch nie?
En misschien kunnen ze dan ook al checken hoe het met het hartje en hersentjes misschien gaat?
nee, niet echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef Nirak het volgende:
Jeetje dat zijn ook vreselijk lange dagen Beregd! Dat zou ik nu al niet meer trekken. Ik ben 10 uur per dag van huis. Werk 9 uur en 40 min reistijd, en daar heb ik m'n handen aan vol.
3 dagen zou al schelen voor je vrouw, kan ze thuis werken?
Goed dat je meedoetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef CrazyMoon het volgende:
Elk moment kan er iemand komen van MVM, heb toch maar besloten mee te doen. Ondanks de misselijkheid.
Hopelijk wordt de misselijkheid gauw minder, over een week gaan we 3 weken naar frankrijk. Dat wordt nog wat in de auto..
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!
En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
moet je je doos eens voelen na de bevallingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!
En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed dat je meedoet
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container
En dan wil je zijn hand waarschijnlijk ook niet eens vasthouden Aventuraquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Die van ons liep eerst juist achter...
Mj, gelukkig houden ze jou en de baby's goed in de gaten, ik hoop dat het met je sterkste meisje goed mag blijven gaan!
Vandaag 39 weken. Voel me prima. Vannacht uit bed door krampen in mijn buik, maar dat was meer darmgerelateerd denk ik. Toen ik weer ging liggen was de pijn weg. Manlief heeft de bevallingshoofdstukken van 'Zwangerschap voor dummies' doorgenomen dus die is nu helemaal op de hoogte : ')
Nog wel wat dingen genuanceerd. Zo begon hij bijvoorbeeld over 'en als het hoofdje dan staat he, dan 'moet' je je inhouden en de perswee ' gewoon' wegpuffen, zo scheur je niet in.' Ik, boos: 'dus als ik een totaalruptuur oploop is het mijn eigen schuld zeker!'Ach, hij weet ook wel dat hij niet aan moet komen met ' tips' als ik lig te bevallen. Mijn hand vasthouden en er zijn is voldoende.
Ja, dit! maar dan wel in de wc hihi. Hier heeft vriendlief regelmatig de maatbeker overgeschonken in de stinkflesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed dat je meedoet
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container
aanvulling: het is dan wel niet echt in rust, maar het lijkt me niet normaal dat je het van naar de wc gaan en stukje lopen in huis al krijgt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Jipster het volgende:
Wickie, ik zou wel bellen. Voel me ook snel een zeur, maar beter 1x teveel dan te weinig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |