MissJones mijn respect voor je instelling. Je bent geen power-girl maar een power-womanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:51 schreef miss-jones25 het volgende:
Bedankt allemaal, en het verzacht niet maar wel erg lief![]()
afgelopen 2 jaar veel ellende meegemaakt, zusje en moeder allebei overleden, en heb daarnaar wel geleerd dat mn leven toch doorgaat en het niets helpt om bij de pakken neer te zitten dus probeer dat nu ook gewoon doorgaan hoe zwaar het ook is.
Dus probeer me nu maar te focussen op ons andere meisje dat zij gezond ter wereld komt dat is het belangrijkste nu.
Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk maar kan niets anders doen dan proberen positief te blijven en denken.
kan gewoon hoor, volgens mijn echo was ik 20 weken en 6 dagen (terwijl ik 19 wk nog wat was)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad. Volgens mijn berekening van laatste menstruatie ben ik 20 weken en 2 dagen.
Volgens deze echo ben ik 20 weken en 6 dagen.
Het blijft geloof ik wisselen bij iedere meting![]()
Hij is helemaal gezond en draaide alle kanten op. Mijn placenta ligt tegen mijn buik aan (maar gelukkig niet voor de uitgang) dus daarom voel ik nog weinig schopjes en zo.
Zo ver ze konden zien is ie helemaal gezond en 385 gram en zijn lange beentjes vielen op![]()
Ik hoopte om een mooie scherpe echofoto maar ze zijn knulligje zit je af te vragen is dit nou zijn neus of dat?
Is weer een mooi excuus voor straks een 3D echo![]()
MissJones dat is zeker prettig voor je eigen gerustheid dat je elke week een echo krijgt.
Enne geen basisverzekering?Dat ken toch nie?
En misschien kunnen ze dan ook al checken hoe het met het hartje en hersentjes misschien gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |