nee, niet echt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef Nirak het volgende:
Jeetje dat zijn ook vreselijk lange dagen Beregd! Dat zou ik nu al niet meer trekken. Ik ben 10 uur per dag van huis. Werk 9 uur en 40 min reistijd, en daar heb ik m'n handen aan vol.
3 dagen zou al schelen voor je vrouw, kan ze thuis werken?
Goed dat je meedoetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef CrazyMoon het volgende:
Elk moment kan er iemand komen van MVM, heb toch maar besloten mee te doen. Ondanks de misselijkheid.
Hopelijk wordt de misselijkheid gauw minder, over een week gaan we 3 weken naar frankrijk. Dat wordt nog wat in de auto..
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!
En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
moet je je doos eens voelen na de bevallingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef Susie het volgende:
ik wil ook weer een echo, ff gluren naar beeb!
En euh, wil degene die mij een trap in mijn doos heeft gegeven dat niet meer doen?! Jezus, als ik op sta zak ik door de grond van de pijn in mijn doos. Bandenpijn? Morgenochtend vk, dus zal even vragen daar... Als ik er kom op de fiets!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed dat je meedoet
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container
En dan wil je zijn hand waarschijnlijk ook niet eens vasthouden Aventuraquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Die van ons liep eerst juist achter...
Mj, gelukkig houden ze jou en de baby's goed in de gaten, ik hoop dat het met je sterkste meisje goed mag blijven gaan!
Vandaag 39 weken. Voel me prima. Vannacht uit bed door krampen in mijn buik, maar dat was meer darmgerelateerd denk ik. Toen ik weer ging liggen was de pijn weg. Manlief heeft de bevallingshoofdstukken van 'Zwangerschap voor dummies' doorgenomen dus die is nu helemaal op de hoogte : ')
Nog wel wat dingen genuanceerd. Zo begon hij bijvoorbeeld over 'en als het hoofdje dan staat he, dan 'moet' je je inhouden en de perswee ' gewoon' wegpuffen, zo scheur je niet in.' Ik, boos: 'dus als ik een totaalruptuur oploop is het mijn eigen schuld zeker!'Ach, hij weet ook wel dat hij niet aan moet komen met ' tips' als ik lig te bevallen. Mijn hand vasthouden en er zijn is voldoende.
Ja, dit! maar dan wel in de wc hihi. Hier heeft vriendlief regelmatig de maatbeker overgeschonken in de stinkflesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed dat je meedoet
hou wel je adem in als je zo'n blauwe container open maakt... Toen ik zo beroerd was heb ik van de geur moeten spugen... In de container
aanvulling: het is dan wel niet echt in rust, maar het lijkt me niet normaal dat je het van naar de wc gaan en stukje lopen in huis al krijgt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Jipster het volgende:
Wickie, ik zou wel bellen. Voel me ook snel een zeur, maar beter 1x teveel dan te weinig..
wat jou betreft, bellen! als ze dat hebben aangegeven dan moet je dat niet negeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef wickie het volgende:
Ja maar dat is dus wat ik er zo moeilijk aanvind. Mij is vertelt dat het niet goed is, af en toe is niet erg, maar met de regelmaat waarmee ik ze heb is het volgens het ziekenhuis niet goed en moet ik braaf rust houden (dus doe ik dat maar).
Daar word ik dan dus onzeker door (omdat ik het zelf niet als heel erg heftig ervaar). Maar dan lees ik hier vaak dat het niet zo uitmaakt..
Voor mezelf heb ik het gevoel dat ik niet zou bellen..
Ik laat het wel gewoon voor wat het is..
Dit! De ene zwangere is de andere niet hoor. En als er echt regelmaat in zit...? Een telefoontje kost niks en geeft wel zekerheid. Al doe je het maar voor je vriendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef Sannne het volgende:
Als ze jou dat vertellen zou ik gewoon bellen hoor!
Dat lijkt mij niet nee....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!
Ohw leuk topicquote:
Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijstquote:
Nou, precies!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef Poppedein het volgende:
Wickie, probeer het ook anders te zien... Zolang jij niet belt, stel je je zorgverlener ook niet in staat goeie zorg over jou te verlenen. Pas als jij je gyn inlicht over eventuele problemen kan hij een voor jou passend beleid maken, dus eigenlijk ben je het haast "verplicht" om melding te maken van dingen die je onrust baren, alleen al zodat je gyn zo goed mogelijk jouw zwanger kan begeleiden met het allerbeste resultaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |