abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:04:07 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99071628
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef Sannne het volgende:
Als ze jou dat vertellen zou ik gewoon bellen hoor!
Dit! De ene zwangere is de andere niet hoor. En als er echt regelmaat in zit...? Een telefoontje kost niks en geeft wel zekerheid. Al doe je het maar voor je vriend ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:19:43 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_99072475
Wicks, ik zou even bellen als ik jou was.
A grand adventure has begun.
pi_99074269
Wickie, probeer het ook anders te zien... Zolang jij niet belt, stel je je zorgverlener ook niet in staat goeie zorg over jou te verlenen. Pas als jij je gyn inlicht over eventuele problemen kan hij een voor jou passend beleid maken, dus eigenlijk ben je het haast "verplicht" om melding te maken van dingen die je onrust baren, alleen al zodat je gyn zo goed mogelijk jouw zwanger kan begeleiden met het allerbeste resultaat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:43:14 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99076215
Ik heb vandaag toch ook maar de VK gebeld. Heb al een paar dagen steken in mijn buik/schaamstreek. Straalt ook een beetje uit naar de zijkant en rug. Voelt niet als verkeerd of zo maar toch even gebeld. Bandenpijn of blaasontsteking. Waarschijnlijk het 1e maar toch morgenochtend even urine laten testen. Dat dacht ik zelf ook wel maar ik zou zelf niet zo snel urine laten testen eigenlijk.

Ik heb bij de vk trouwens ook nooit het gevoel gekregen dat ik niet moet bellen met domme vragen of overbezorgd ben. Altijd heel rustig en begripvol en alle tijd.

Oh en TJ: wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:44:45 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99076285
HB: fijn dat het onder controle lijkt te zijn. Hopelijk gaat het nu met het ontbijt ook goed met een kleine aanpassing in je eetpatroon!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:52:18 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99076575
Cynthiaa leuk kadootje van je schoonouders! :)

Beessie Jen, inderdaad het "bouwen" van een mensje blijft toch heel wonderbaarlijk. En nee de datum veranderen ze niet, maar de eerste weken kreeg ik elke week een echo dus ik hoorde toen wel de vermoedelijke bevallingsdatum maar de gyneacoloog houd een andere datum aan.
Mij allemaal best hoor, die paar dagen verschil, ik merk het wel als die eruit wil :P

Jipster :* ben blij voor je dat het ietsje beter gaat. ik hoop dat je er snel helemaal vanaf bent.

Wickie ik zou gewoon bellen hoor! :Y
Wat maakt het nou uit, ze hebben zelf gezegd dat je dan moet bellen.
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:53:33 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99076627
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:

[..]

Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!
Dat lijkt mij niet nee....

Wickie, als je je zorgen maakt, gewoon bellen joh.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99077172
:W

Ik lees het nieuws van missjones...daar zijn geen woorden voor! zal bijzonder moeilijk moeten zijn. Heel veel kracht de komende weken meissie :* :*

TJ fijn van de echo!

Ik heb weer blaasontsteking, vorige week heftige krampen en pijn in mijn doos...erg veel pijn. Ik wist het meteen...en ja hoor weer aan de ab kuur :N
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:31:15 #235
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99078152
Jeejjj Bitterend weeral :{
Ik krijg haast plaatsvervangende klachten, zzoveel blaasonstekingen hier op het forum.
Paar dagen geleden had ik achter elkaar zo'n scherpe steek of 3, dacht gelijk oh nee als ik maar geen blaasontsteking heb :D
Nadien geen steek meer gehad gelukkig ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
pssst

De eerste kleertjes Deel 3
Ohw leuk topic *O*
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:42:03 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99078609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:07 schreef bitterend het volgende:
:W
Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijst :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:03:03 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99079484
miss-jones, wat een vreselijk nieuws!
Ik blijf duimen want de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar o o wat een moeilijke tij dvoor jullie zeg!
pi_99079493
ik doorloop mijn zwangerschap nog fluitend momenteel, alleen die kortademigheid momenteel vind ik een beetje engig :)
pi_99079514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef Poppedein het volgende:
Wickie, probeer het ook anders te zien... Zolang jij niet belt, stel je je zorgverlener ook niet in staat goeie zorg over jou te verlenen. Pas als jij je gyn inlicht over eventuele problemen kan hij een voor jou passend beleid maken, dus eigenlijk ben je het haast "verplicht" om melding te maken van dingen die je onrust baren, alleen al zodat je gyn zo goed mogelijk jouw zwanger kan begeleiden met het allerbeste resultaat!
Nou, precies!

Wickie, je moet jezelf niet met anderen vergelijken. Vergeet niet dat je met Mette een specifieke voorgeschiedenis hebt. Bovendien kennen ze in het ziekenhuis jouw situatie en hebben ze de juiste expertise om in te schatten of de harde buiken verontrustend zijn of niet. Bij twijfel gewoon even overleggen en bellen! Het is misschien nog wel het meest belastend voor jezelf, want ze kunnen aan jou vragen om langs te komen opdat ze je aan een ctg kunnen leggen.

Misschien is er niet veel aan de hand, maar dat is dan gewoon een mooie uitkomst! Ik weet dat het als een dooddoener klinkt, maar je doet het niet alleen voor jezelf maar ook voor de kleine meid. Bel gewoon even! Is je lief ook weer gerustgesteld.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99080145
Miss Jones, wat een vreselijk verdrietig nieuws ;( :*

Ik heb geen tips voor Wickie maar ik vind dat wat Poppedein zegt (zoals altijd :D ) zo raak en treffend geschreven! Ik sluit mij daar maar bij aan :)

Ik moet morgen (21wk) voor de 20-wk echo. Blijft spannend of alles ok is.
En manlief denkt nog steeds dat het mogelijk is om míj het geslacht te laten weten zonder dat hij erachter komt voor de bevalling. Uhhuh... Dream on :+

Plop plopt wel steeds vaker en da's wel gezellig trouwens. Begin het (eindelijk) leuk te vinden, deze zwangerschap. Beetje jammer van de bekkenklachten die erger worden ondanks fysiotherapie. En de hormonen. En de schimmelinfectie }:|
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_99080261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijst :P
Wat dan wat dan! heb snel gekeken maar kon het niet zo snel zien?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:32:56 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99080811
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef innepin het volgende:
Ik moet morgen (21wk) voor de 20-wk echo. Blijft spannend of alles ok is.
En manlief denkt nog steeds dat het mogelijk is om míj het geslacht te laten weten zonder dat hij erachter komt voor de bevalling. Uhhuh... Dream on :+

Plop plopt wel steeds vaker en da's wel gezellig trouwens. Begin het (eindelijk) leuk te vinden, deze zwangerschap. Beetje jammer van de bekkenklachten die erger worden ondanks fysiotherapie. En de hormonen. En de schimmelinfectie }:|
Spannend Innepin! En idd, dat is ook de reden geweest dat we het allebei uiteindelijk maar wisten... weet zeker dat ik mijn mond niet tegen hem had kunnen houden! :D
Balen van je bekkens, die hormonen zijn dan het minst erge toch??
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:48:16 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99081625
harde buiken *check*

Vooral savonds, en als ik heb geplast...(of moet plassen ook trouwens). Heb ze eigenlijk verder niet spontaan ofzo.. en ze zijn ook niet pijnlijk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99082954
En we hebben gebeld en ik hang nu aan de ctg. Gewoon even laten checken.
De wijsheid van Poppedein gaf de doorslag om te bellen. Ik kan inderdaad niet beoordelen en ik zal het altijd voordoen alsof er niks is, dat heb ik al vaker gedaan terwijl er wel wat was :')

Al heb ik oprecht het gevoel dat er niet veel aan de hand is. We wachten het af.

Dank allemaal voor jullie lieve woorden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99086904
Goed van je wickie :) hou ons op de hoogte, ik hoop dat alles goed is!
pi_99092995
Alles was binnen de perken. Spoortje bloed en eiwit in de urine, maar binnen de grenzen. Wel inderdaad harde buiken, maar ze doen geen ernstige dingen. Ik heb geen ontsluiting.
En de baby zag er ook goed uit :)

Wel m'n rust blijven nemen, en net zoals vandaag ziek melden als het niet gaat. Maar hoef niet extra te rusten.

Mette lag al lekker te slapen toen we richting het ziekenhuis vertrokken en m'n schoonouders hebben even opgepast, ze heeft er niks van gemerkt. Het was een mooie generale repetitie hadden we net bedacht :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99093182
Fijn dat alles goed was Wickie
En zo'n generale is ideaal inderdaad, zo heb ik het ook gehad met de bevalling van Jelle. Lotte heeft niets gemerkt dat we wegwaren, ik was er alleen 's ochtends niet toen ze wakker werd (moest blijven tot het ochtend was ivm midden in de nacht geboren)
pi_99099469
Morninggggg *O*

Fijn Wickie!
  woensdag 6 juli 2011 @ 06:39:52 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99099475
Fijn Wickie.

Meldt...mindere nacht gehad, gelukkig wel 5-6 uur gepakt. Nu hongerrrrr, snel iets eten. Word wel vaker met trek wakker, ook midden in de nacht, eigk zou ik wat crackers bij mijn bed moeten hebben.
pi_99099478
Aventura, dat heb ik ook nog steeds, ondanks dat het spugen wel redelijk over is (even de afgelopen 2 dagen buiten beschouwing gelaten :')).

Ik word dus ook regelmatig (lees: elke dag ;( ) met honger en dus vrij misselijk wakker. Eet nog altijd in bed een appel en of crackers voor ik opsta! En idd zou ik ook beter crackers naast het bed kunnen hebben, maar snachts eten ben ik dan weer te lam voor.. :D

Ik ga me dus nu na 2 dagen ziek thuis weer opmaken voor een dagje werk! Waarschijnlijk de laatste voor de vakantie!! :') beroerde timing dus dat ziek-zijn, haha. Morgen nog ochtendje thuis en dan smiddags inpakken en dan snachts.. vive la france! 8-)

Nog een vraagje over zwangerschapsmasker, zie je na een dag of wat direct of je er gevoelig voor bent of bouwt dat zich langzaam op? Heb in elk geval min. factor 30 mee en zal niet uitgebreid gaan zonnen en dus goed smeren! Verder is het niet te voorkomen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')