Dit! De ene zwangere is de andere niet hoor. En als er echt regelmaat in zit...? Een telefoontje kost niks en geeft wel zekerheid. Al doe je het maar voor je vriendquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef Sannne het volgende:
Als ze jou dat vertellen zou ik gewoon bellen hoor!
Dat lijkt mij niet nee....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Paar dagen geleden deed m'n muts ook vreselijk zeer, nu weer minder. Bij mij heeft het denk ik te maken met het indalen. Dat zal bij jou denk ik toch niet het geval zijn!
Ohw leuk topicquote:
Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijstquote:
Nou, precies!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef Poppedein het volgende:
Wickie, probeer het ook anders te zien... Zolang jij niet belt, stel je je zorgverlener ook niet in staat goeie zorg over jou te verlenen. Pas als jij je gyn inlicht over eventuele problemen kan hij een voor jou passend beleid maken, dus eigenlijk ben je het haast "verplicht" om melding te maken van dingen die je onrust baren, alleen al zodat je gyn zo goed mogelijk jouw zwanger kan begeleiden met het allerbeste resultaat!
Wat dan wat dan! heb snel gekeken maar kon het niet zo snel zien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Ik heb in het vorige topic al om je geroepen. Er waren weer wat handige tips voor op de lijst
Spannend Innepin! En idd, dat is ook de reden geweest dat we het allebei uiteindelijk maar wisten... weet zeker dat ik mijn mond niet tegen hem had kunnen houden!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef innepin het volgende:
Ik moet morgen (21wk) voor de 20-wk echo. Blijft spannend of alles ok is.
En manlief denkt nog steeds dat het mogelijk is om míj het geslacht te laten weten zonder dat hij erachter komt voor de bevalling. Uhhuh... Dream on
Plop plopt wel steeds vaker en da's wel gezellig trouwens. Begin het (eindelijk) leuk te vinden, deze zwangerschap. Beetje jammer van de bekkenklachten die erger worden ondanks fysiotherapie. En de hormonen. En de schimmelinfectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |