Ben benieuwd!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zal zo ook nog even zijn andere eerste pakje postenHij had er 2 (voor de zekerheid en ziekenhuis etc...)
Ah GoodMood, daar was ik naar op zoekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef happyme28 het volgende:
Wat gaaf Rocka! Trouwens allemaal geweldige 1e pakjes.
Waar komen die pakjes zoals die 2e van L. vandaan? Kan me herinneren dat het hier ooit gestaan heeft maar kan het niet meer vinden.
GoodMoodKids, maarre die zijn erg lui met bijvullen hoor, je kunt nu bijv al maaaanden bijna geen heel setje bij elkaar kopen. (met verzenden zijn ze dan wel weer supersnel)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef happyme28 het volgende:
Waar komen die pakjes zoals die 2e van L. vandaan? Kan me herinneren dat het hier ooit gestaan heeft maar kan het niet meer vinden.
Ja, ik had het gevonden. Ik vind die Jumpsuits zoooooooquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
GoodMoodKids, maarre die zijn erg lui met bijvullen hoor, je kunt nu bijv al maaaanden bijna geen heel setje bij elkaar kopen. (met verzenden zijn ze dan wel weer supersnel)
Wel echt superleuke basic kleertjes, ik zit met smart te wachten op aanvulling
Ja, ook een jumpsuitje (van de Prenatal). Zwart staat hem wel super nu ie nog steeds zo gelig isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef DaviniaHR het volgende:
De appelpakje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je niet ook een heel stoer zwart minipakje?
En de andere kindjes zijn ook lief hoor
Ik ook, maar de antraciet kleur is er nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik had het gevonden. Ik vind die Jumpsuits zooooooo
Is dat bruin? Hij lijkt grijs/antraciet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij is trouwens bruin... Ik vind het wel een mooi kleurtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |