Ben benieuwd!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zal zo ook nog even zijn andere eerste pakje postenHij had er 2 (voor de zekerheid en ziekenhuis etc...)
Ah GoodMood, daar was ik naar op zoekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef happyme28 het volgende:
Wat gaaf Rocka! Trouwens allemaal geweldige 1e pakjes.
Waar komen die pakjes zoals die 2e van L. vandaan? Kan me herinneren dat het hier ooit gestaan heeft maar kan het niet meer vinden.
GoodMoodKids, maarre die zijn erg lui met bijvullen hoor, je kunt nu bijv al maaaanden bijna geen heel setje bij elkaar kopen. (met verzenden zijn ze dan wel weer supersnel)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef happyme28 het volgende:
Waar komen die pakjes zoals die 2e van L. vandaan? Kan me herinneren dat het hier ooit gestaan heeft maar kan het niet meer vinden.
Ja, ik had het gevonden. Ik vind die Jumpsuits zoooooooquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
GoodMoodKids, maarre die zijn erg lui met bijvullen hoor, je kunt nu bijv al maaaanden bijna geen heel setje bij elkaar kopen. (met verzenden zijn ze dan wel weer supersnel)
Wel echt superleuke basic kleertjes, ik zit met smart te wachten op aanvulling
Ja, ook een jumpsuitje (van de Prenatal). Zwart staat hem wel super nu ie nog steeds zo gelig isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:32 schreef DaviniaHR het volgende:
De appelpakje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je niet ook een heel stoer zwart minipakje?
En de andere kindjes zijn ook lief hoor
Ik ook, maar de antraciet kleur is er nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik had het gevonden. Ik vind die Jumpsuits zooooooo
Is dat bruin? Hij lijkt grijs/antraciet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij is trouwens bruin... Ik vind het wel een mooi kleurtje
die heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben gelijk gaan zoeken, had al een pakje in de kast, maar die vind ik toch niet bijzonder genoeg![]()
Nu is mijn oog op deze gevallen, ik moet hem nog wel bestellen (ga ik gelijk effe doen, is nog een aanbieding ook)
[ afbeelding ]
maarre waaaaaaaaaaar bestel je m in 56? want die kan ik dus niet vinden he! ja voor veel te duur (10 euro duurder! is ie bij de bijenkorf)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben gelijk gaan zoeken, had al een pakje in de kast, maar die vind ik toch niet bijzonder genoeg![]()
Nu is mijn oog op deze gevallen, ik moet hem nog wel bestellen (ga ik gelijk effe doen, is nog een aanbieding ook)
[ afbeelding ]
Waar, waar, waar???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
[ afbeelding ]
rompertje eronder en denk dat het wel goed is hoor, je bevalt als het goed is lekker in de zomer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Aventura het volgende:
Ja, heb nog een broekje + gebreid vestje + sokjes erbij. Het zal wel niet warm genoeg zijn om hem dat pakje 'zo' aan te trekken. Maar voor een eventuele foto kan het denk ik wel even
En wat een cool pakje! Waar kwam dat vandaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een prachtige baby had ik!
Heel leuk om opeens dit topic weer voorbij te zien komen. <3
Klopt. Ik kijk wel even hoe warm het is en hoe ventje reageert en wat de verpleegkundige zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
rompertje eronder en denk dat het wel goed is hoor, je bevalt als het goed is lekker in de zomer.
Roy heeft als baby nog een tijdje gewoon met romper alleen gelegen omdat het te warm voor hem was.
Morgen! Maak ik ff een verse foto of zo, weet niet uit mijn hoofd of ik een goeie heb (vast wel)... Was GMK in elk geval!quote:
Thanks, deze merken ken ik nog niet, maar superleuk! Koop je dat vaak online of ook in een winkel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Pakje van Rocka = goodmoodkids
pakje van mij = smafolk
pakje van timejumper =molo
Jaaa ik kan hem dus ook niet vindenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maarre waaaaaaaaaaar bestel je m in 56? want die kan ik dus niet vinden he! ja voor veel te duur (10 euro duurder! is ie bij de bijenkorf)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef becky27 het volgende:
Noortje was 3200 47 cm ongeveer en heeft een hele tijd gedaan met maat 50. Zou het eventueel als alternatief zeker meenemen.
Het ligt er ook wel aan welk merk het is. Ik had voor Mika een Noppies pakje mee maat 50 en dat paste niet aan. (4260 gram) Maar name it valt bijvoorbeeld groot. En de simply colors kleding valt ook groot.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zelfs mijn tweede bollo heeft met haar 50 cm en 4270 gram toch nog een goeie 3 weken met maat 50 gedaan. Maat 56 was écht te groot. Haar eerste pakje was ook een maat 50 en zat prima.
En dan te bedenken dat ik nog een setje in 56 in de tas had gegooid voor het geval we onverwacht een groot kind zouden krijgen![]()
Nou die codenaam is effe goed gekozen, want wat een frummel is het zegquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:11 schreef Lijnloos het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Van GoodMoodKid, bubblegum roze jumper met daaronder een lichtroze romper met lange mouwen en sokkies uit een van die gratis dozenMutsje gebreid door mijn stiefmams... Er stond Frummel op, dat was onze code-naam voor Minke.
Ik had voor beide kinderen een Kidscasepakje als eerste outfit, in maat 56, en ze barstten er allebei meteen uit (bij de drukknopen onderin).quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zelfs mijn tweede bollo heeft met haar 50 cm en 4270 gram toch nog een goeie 3 weken met maat 50 gedaan. Maat 56 was écht te groot. Haar eerste pakje was ook een maat 50 en zat prima.
En dan te bedenken dat ik nog een setje in 56 in de tas had gegooid voor het geval we onverwacht een groot kind zouden krijgen![]()
ah nouja dat zal het dan dus ook wel zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ze noemen het op Orange Bag trouwens "blauw gemêleerde crawler met korte mouwen en korte pijpjes". Veel specifieker dan "gemêleerd" wordt het dus niet.
die staat al op mijn lijstje in t blauw van NY nog wattes is dat eh?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
KD, zoiets dan?
[ afbeelding ]
Die hebben ze bij musjes nog in mt 56...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en toen vond ik deze!
[ afbeelding ]
met een grijs truitje eronder?
Hij is echt heel erg baby, hequote:Op woensdag 6 juli 2011 18:24 schreef Poppedein het volgende:
aventura...dat pakje van jou schrééuwt trouwens echt "eerste pakje" zeg! Wat een ontzettend zoetjeIk kan niet wachten om m foto te zien van jommetje in pak!
nee, de groene heb ik al thuisquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet iets Kd? Hij is er nog in maat 56...
edit: ze hebben het groengestreepte Smafolkrompertje ook, en ook in maat 56 zie ik nu! Dat zocht je toch?
11 juli is een mooie datum om te bevallenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij is echt heel erg baby, heHoop vurig binnen een week de foto hier te posten
Hier nog zo'n uk... Met 3 maanden was 56 nog te ruim, met 6 maanden langzaam over op 62 en met een jaar nog 68. Nu pas de groeispurt want 80 heeft nauwelijks kans gehad, 86 is nu bovenmaat en 74-80 onder...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef becky27 het volgende:
Ik denk trouwens dat Noortje tot 4 a 5 maanden in 56 heeft gezeten. En toen ging het snel want ze is nu bijna 15 maanden en zit in maat 80.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |