die heb ik alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben gelijk gaan zoeken, had al een pakje in de kast, maar die vind ik toch niet bijzonder genoeg![]()
Nu is mijn oog op deze gevallen, ik moet hem nog wel bestellen (ga ik gelijk effe doen, is nog een aanbieding ook)
[ afbeelding ]
maarre waaaaaaaaaaar bestel je m in 56? want die kan ik dus niet vinden he! ja voor veel te duur (10 euro duurder! is ie bij de bijenkorf)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben gelijk gaan zoeken, had al een pakje in de kast, maar die vind ik toch niet bijzonder genoeg![]()
Nu is mijn oog op deze gevallen, ik moet hem nog wel bestellen (ga ik gelijk effe doen, is nog een aanbieding ook)
[ afbeelding ]
Waar, waar, waar???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef TimeJumper het volgende:
[ afbeelding ]
rompertje eronder en denk dat het wel goed is hoor, je bevalt als het goed is lekker in de zomer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Aventura het volgende:
Ja, heb nog een broekje + gebreid vestje + sokjes erbij. Het zal wel niet warm genoeg zijn om hem dat pakje 'zo' aan te trekken. Maar voor een eventuele foto kan het denk ik wel even
En wat een cool pakje! Waar kwam dat vandaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een prachtige baby had ik!
Heel leuk om opeens dit topic weer voorbij te zien komen. <3
Klopt. Ik kijk wel even hoe warm het is en hoe ventje reageert en wat de verpleegkundige zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
rompertje eronder en denk dat het wel goed is hoor, je bevalt als het goed is lekker in de zomer.
Roy heeft als baby nog een tijdje gewoon met romper alleen gelegen omdat het te warm voor hem was.
Morgen! Maak ik ff een verse foto of zo, weet niet uit mijn hoofd of ik een goeie heb (vast wel)... Was GMK in elk geval!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |