De het overleden meisje zal als het ware in de placenta gedrukt worden oid, als ik het goed begrepen heb. Er blijft natuurlijk weinig ruimte over doordat de ander gewoon doorgroeit. Ze zal waarschijnlijk niet herkenbaar zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Oognip het volgende:
MJ wat vreselijkik wens jullie echt onwijs veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Misschien een domme vraag hoormaar je beide meisjes worden wel op dezelfde dag geboren toch of wordt het meisje dat helaas overleden is eerder gehaald?
een teamgenootje van volleybal heeft het idd ook meegemaakt.. heeft 1 gezonde dochter en de andere is idd ook overleden. Vreselijk die dingen...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo apart, ik hoorde vorige week van een bekende een zelfde verhaal.
Ook zwanger van een tweeling, TTS, eentje overleden na ik meen 21 weken zwangerschap. 14 weken later is de tweeling geboren. Een meisje wat gezond is, en de ander was overleden. Heel heftig al om te horen, laat staan om er midden in te zitten.
Ik wens jullie alle sterkte om het een plekje te kunnen geven.
MissJonesquote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef miss-jones25 het volgende:
Hallo allemaal,
Sorry voor de late reactie maar mijn hoofd stond/staat er niet echt helemaal na.
We hebben slecht nieuws gehad, mn zwakste meisje is niet vooruit gegaan, ze leeft nog wel ( tenminste vanmorgen nog wel) maar niet lang meer, En het is eerder kwestie van uren dan dagen![]()
Mn andere meisje gaat het wel goed mee.
Had het hele weekend al het gevoel dat ik slecht nieuws ging krijgen, en als je het dan idd krijgt komt het toch als een klap in je gezicht, en doet het zoveel pijn en verdriet.
En tuurlijk ben ik blij dat het met mn andere meisje goed gaat, maar dat maakt de pijn en verdriet op het moment niet minder.
Ik weet nog heel goed dat ik in het begin van de zwangerschap, helemaal niet blij was dat het een tweeling was,en het mezelf nu kwalijk neem dat ik zo er over dacht toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |