;o thxn!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:55 schreef kilon het volgende:
[..]
is terug te vinden op de nos site:
http://nos.nl/video/253260-de-avondetappe-van-3-juli.html
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Lagrinta het volgende:
Vanavond Gordon en Joling over de vloer bij Mart.
Geintje.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.
De eerste 5 keer toch? En dan weer een nieuwe gast voor zoiets qua dagen, en dan nog een nieuwe gast. Dacht ikquote:
Klopt,quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De eerste 5 keer toch? En dan weer een nieuwe gast voor zoiets qua dagen, en dan nog een nieuwe gast. Dacht ik
quote:Vaste gasten
Mart Smeets wordt dit jaar afwisselend bijgestaan door vier vaste gasten. Ronald Waterreus, de oud-keeper van PSV, maar een fervent wielervolger en -kenner, zal van 2 tot en met 6 juli vaste gast zijn. Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli).
Van 13 tot en met 18 juli zal de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels, die de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya volgde, aanschuiven en tenslotte komt Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is voor tv-programma's en kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Waar blijkt dat uit, wat Zonneveld betreft?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Ericr het volgende:
Zonneveld past wel bij Mart, beiden vooral geil van zichzelf. Als ik het lijstje zo zie dan sla ik maar wat uitzendingen over.
Dit dusquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Ereinion het volgende:
Jammer dat al die gasten m.u.v. Zonneveld en misschien die Winkels zo weinig met wielrennen hebben. Dat zorgt er altijd voor dat je weer zo'n bagger aan cliché's over je heen krijgt van die 'deskundigen' (als ik nog een keer hoor dat die renners zo benaderbaar zijn).
Mart doet alles op de automatische piloot.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Gisteren ook De Leeuw weerWeer die cliches
Maak nu maar een echt wielerprogramma met kenners en oud-renners bijvoorbeeld.
Avondetappe vorig jaar niet gezien? Of zijn baggercolumns nooit gelezen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit, wat Zonneveld betreft?
Het is maar wat je baggercolumns noemt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Avondetappe vorig jaar niet gezien? Of zijn baggercolumns nooit gelezen?
Heb hem vorig jaar niet gezien in de avondetappe, maar zijn columns vind ik wel mooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Columns vind ik prima en kan me niets specifieks aan zijn Avondetappe-optreden herinneren, dus dat kan het ook niet zijn...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn dan zou 'the race to the bottom' echt ingezet zijn zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.
Heb ik iets gemist? was toch Cavendish en Hushovd?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:05 schreef Cara het volgende:
Vraag me af of ze ook dat incident van Cavendish + Rojas hebben gezien bij de NOS
Volledig mee eens, tour du jour kan nog niet aan VI tippen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef Mr.Mackey. het volgende:
zeik niet zo, ik baal dat dit proramma gaat stoppen man,,,,
Ik houd wel van kitsch.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn dan zou 'the race to the bottom' echt ingezet zijn zeg.
Ja, ik trek het niet tot bijna 12 uur. Gisteren begon het nog om kwart voor 11, nu om 11 uurquote:
Dat is gewoon Mart's manier van presenteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
"en dan denkt u......."
Je weet gvd helemaal niet wat ik denk gek!
Incl ondertitels?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Heej volgens mij zat Waterreus nu wel te kletsen, daar op de achtergrond.
TT pagina 888quote:
Het is pas 11 uur hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
Van die muziek ga ik alleen nog meer knikkebollen.
Hij kan het als geen anderquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
En direct weet Mart de juiste sfeer te creëren
Oh oke dan mag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard gewerkten daarna ook nog naar de tandarts geweest.
oke nu heb ik al helemaal een verkeerd beeldquote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet DATKijk nou maar naar die wielrenners.
Ik zat al te denken, over wie heeft hij het nouquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Hij begint meteen al met het verkeedr uitspreken van de eerste naam: de dochter van Marcello Mastroianni en Mastroinni zoals Smeets er van maakte.
de fours of july was al zo tenenkrommendquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Hij begint meteen al met het verkeerd uitspreken van de eerste naam: de dochter van Marcello Mastroianni en Mastroinni zoals Smeets er van maakte.
Er bestaan ook mensen die niet zo in sport geďnteresseerd zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef sjeeledrees het volgende:
die correspondent komt echt onder een steen vandaan
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de fours of july was al zo tenenkrommend
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.
Wat zouden we toch zonder zoveel wijsheid moeten doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef JimboSlice het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.
Het is een echte kennert na 3 dagenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef sjeeledrees het volgende:
Zo zo, Waterreus mag "Sebas" zeggen....
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op maandag 04-07-2011 om 18:06:25De effectenmicrofoon voor vandaag! http://t.co/G29E73F reageer retweet
Was toch een keeper?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Waterreus heeft toch zelf toch ook een hele tijd gefietst?
Ja maar daarvoor heeft ie gefietst tot hij ging keepen (op 18 jarige leeftijd dacht ik maar dat weet ik niet zeker)quote:
Als pubertje amateurwedstrijdjes gereden in Limburg.quote:
Jij zou hem wel herkennen?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
"Maar als hij in de Kalverstraat loopt, weet niemand wie Jérôme Coppel is"
Die jongen is gevallen johquote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet de wielerlicentie worden afgenomen...
Nee man.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij juicht Feillu helemaal niet maar was dat een gebaar van: "FUUU"
Woont al een paar jaar in Gentquote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
Hoe heeft hij Nederlands geleerd? Neem aan dat dat niet alleen door WW komt?
Heeft in gent gewoond...quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
Halve Belg toch? Las ik toenstraks tenminstequote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
hij woont in gent en heeft in een belgische ploeg geredenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
Hij zit in een all inclusive hotel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
zijn die gele polsbandjes weer te koop of heeft Mart en nog eentje om van 1999?
Vanaf de La Mongie kantquote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Weet iemand vanaf welke kant ze de Tourmalet fietsen?
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1200/etape_par_etape.htmlquote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Weet iemand vanaf welke kant ze de Tourmalet fietsen?
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef sjeeledrees het volgende:
Lekker manneke die Terpstra, leuke coureur waar ik graag naar kijk...heeft ook nog humor.
Nee dan het accent van Terpstraquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
Man man, die stem van Waterreus doet pijn aan mijn oren.
Vergelijking gaat volledig mankquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef sjeeledrees het volgende:
Ja Waterreus: de beste nederlandse voetballers spelen ook in een nederlandse club.
Green Edge normaal, nieuw Australisch project.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand naar welke ploeg hij gaat?
JA de sponsor wordt ook pas bekend in septemberquote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Green Edge normaal, nieuw Australisch project.
Die praat tenminste nog vlot, Ronald praat zo moeilijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan echt niet langer dan 10 seconden naar Terstra luisteren, dat accent
Nee, vanaf 7 juli zit daar iemand anders.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef TLC het volgende:
Zitten we nu de hele tour (3 weken !!!!!) opgescheept met Ronald Waterreus ????![]()
Boevenploeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:42 schreef sjeeledrees het volgende:
Waarom hangt er altijd zo een denigrerend sfeer rondom vacancesoleil? Ze zijn beter dan Skill.
Want?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Langeveld heeft naar Tour du jour gekeken....
Wie dan ?? Prem ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, vanaf 7 juli zit daar iemand anders.
Die van gisteren was voor de meesten van jullie van voor jullie tijd, denk ik.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van gisteren was voor de meesten van jullie van voor jullie tijd, denk ik.
Vorige week nog op de Reeperbahn geweest, maar ben die club niet tegengekomenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
'The Raboboys'. Klinkt meer als een sexclub op de Reeperbahn dan een rockband.
Hamburg.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vorige week nog op de Reeperbahn geweest, maar ben die club niet tegengekomen
Het was erg tof idd.quote:
Jij hebt het nog bewust meegemaakt of niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Overigens had Waterreus wel gelijk met Fred Perry.
Knap hoor, zo uit het hoofd.
Voor een beetje liefhebber geen ingewikkelde klus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Sportliefhebber.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Ik wist het ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Ben ook geen fan van Waterreus, maar kan toch aardig meelullen. Valt me niks tegen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef TLC het volgende:
Zitten we nu de hele tour (3 weken !!!!!) opgescheept met Ronald Waterreus ????![]()
Lacoste ook.quote:
nog 2-3 dagen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef TLC het volgende:
Ik vind ze nu al lelijk.quote:
Voor zover ik weet was zijn act in de jaren '90 al stoffig en niet meer leuk. Op geen enkele manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
Vandaag ook even gekeken. Mart Smeets heeft het niet meer. 't Is een duffe oude sok geworden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
Vandaag ook even gekeken. Mart Smeets heeft het niet meer. 't Is een duffe oude sok geworden.
Hij heeft volgens mij ook een Nederlandse moeder ,of vergis ik me in een andere renner, (Nee ik bedoel niet Zulle)quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
Hij woont in Gent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook een Nederlandse moeder ,of vergis ik me in een andere renner, (Nee ik bedoel niet Zulle)
In 2007 keek ik ook en zat er een pastoor of dominee bij waarbij het zelfs tot dopingbekentenissen kwam doordat Smeets en zijn gasten zo'n gemoedelijke sfeer creëerden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]Dat zeggen ze al dertig jaar.
Leg eens uit.
Mart en 'de Reus' (zo noemt Smeets hem steevast) zitten de hele dag quizjes en triviantvragen met elkaar te spelen om te zien wie er het meeste vanaf weet en weet je... Waterreus wint meestal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef Ereinion het volgende:
. Wel grappig, een voetballer die meer van wielrennen weet dan de zelfbenoemde koning van de Nederlandse wielerjournalistiek.
Waterreus begon matig maar hij doet het nu stukken beter. Mart is ook geen expert als het op wielrennen aankomt, die zit daar vooral om zijn zakken te vullen en gratis wijn te zuipen op een leuke lokatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat Waterreus weggaat en er anderen bijkomen. Dat had ik zeker niet verwacht
Een typische Nederlander dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mart is ook geen expert als het op wielrennen aankomt, die zit daar vooral om zijn zakken te vullen en gratis wijn te zuipen op een leuke lokatie.
vroeg me hetzelfde af, vorige dagen rond middernacht, maar nu niksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:06 schreef Tompsen het volgende:
Waarom staat de uitzending van gister nog niet op uitzending gemist of nos.nl
Ik heb toch ook zo een beetje het gevoel dat het programma geëvolueerd is van een mooi zomeravond programma naar een zomeravond programma waarbij het zo warm en vochtig is dat alles aan je blijft kleven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]Dat zeggen ze al dertig jaar.
Leg eens uit.
gaat om de manier zoals hij het zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef DeMessias het volgende:
Ik vind z'n uitspraak over Jérôme Coppel niet vreemd. Vanwaar zou die jongen gekend moeten zijn?
Eigenlijk was nog de meest grappige uitspraak van Mart was dat de Fransen zich altijd met winnaars identificeren. Ja, vandaar dat Poulidor zo populair was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef TUFKAL het volgende:
Wikiquote
http://nl.wikiquote.org/w(...).28de_avondetappe.29
Nou die staat wel bekend als eeuwige tweede, maar heeft ook genoeg gewonnen indertijd, horo!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Eigenlijk was nog de meest grappige uitspraak van Mart was dat de Fransen zich altijd met winnaars identificeren. Ja, vandaar dat Poulidor zo populair was.
Wat klopte, als hij over de Kalverstraat loopt herkent niemand hem, ook de gemiddelde liefhebber niet.quote:
Is toch niet veel dan? op 16 miljoen Nederlanders?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:29 schreef forzaudinese het volgende:
1.014.000 kijkers gister(maandag)!!!!!!
En ook nog op maandagavond. Maar ja, verder is er gewoon weinig op tv. Normaal keken veel mensen Pauw en Witteman of Knevel en Van den Brink, maar die zijn er beide niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:04 schreef De_kromme het volgende:
Voor een programma dat om 23 uur begint is > 1 miljoen aardig wat hoor.
Er is dan ook bijna geen land waar wielrennen zoveel leeft als in Belgie. In verhouding geven Nederlanders er weinig om.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is toch niet veel dan? op 16 miljoen Nederlanders?
Tour 2011 met Karl haalt meer dan 800 000 kijkers (40% van de kijkers), maar das dan op 6 miljoen Vlamingen; weliswaar op een beter uur.
Ik post m nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat klopte, als hij over de Kalverstraat loopt herkent niemand hem, ook de gemiddelde liefhebber niet.
Dat zijn vast ontroerende beelden. Muziek van Rowwen Hčze eronder. Jammer dat Ronald geen mat meer heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond beelden van Waterreus die samen met Boogerd de Muur van Bretagne opklimt.
Kruijswijktwitter:wielrennen twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 14:51:32Dinsdag zijn Michael Boogerd, Ronald Waterreus en Steven Kruijswijk te gast in de Avondetappe. De uitzending van gisteravond kunt u #tdf11 reageer retweet
Dat zal wel, want dat vraagt de simpele kijker zich ook af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk vraagt Mart aan Steven waarom hij niet start in deze tour. Hij had er gewoon bij moeten wezen
ze hadden hem gewoon dit jaar hetzelfde programma moeten geven als Mollemaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zal wel, want dat vraagt de simpele kijker zich ook af.
Neuh..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk vraagt Mart aan Steven waarom hij niet start in deze tour. Hij had er gewoon bij moeten wezen
Hij heeft al de Giro en Zwitserland in de benen. Dat is voor een jonge renners als hij meer dan voldoende. Misschien later nog de Vuelta erbij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Jup, de sfeer is meteen al goed in zo'n typisch Frans dorpjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Goedenavond mensen, zijn we er weer klaar voor?
Deze keer valt het wel mee, in tegenstelling tot wat Boogerd aanheeftquote:
En Romandië en de Giro en Zwitserland en de Tour is gewoon zelfmoord voor een 24-jarige die dit jaar pas zijn 2e grote ronde heeft gereden. Dat is absoluut onverantwoord. Echt te belachelijk voor woorden zou dat zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Had die nou een sjaaltje om???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze keer valt het wel mee, in tegenstelling tot wat Boogerd aanheeft.
ben altijd fan geweest van Waterreus, dus ben erg blij met hem als vaste gastquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
waterreus wordt ook steeds beternu samen met boogerd gaat het vast een hele leuk uitzending worden.
En kruijsweijck is ook altijd tof natuurlijk!
Waterreus heeft hier veel meet toegevoegde waarde dan bij Studio Voetbal iigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben altijd fan geweest van Waterreus, dus ben erg blij met hem als vaste gast
(mag ik dat zeggen als Ajacied?)
ja dat mag je zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben altijd fan geweest van Waterreus, dus ben erg blij met hem als vaste gast
(mag ik dat zeggen als Ajacied?)
U gaat door voor de ijskastquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef sjeeledrees het volgende:
Wedden dat Mart over een belgische nationale feestdag gaat beginnen? Gilbert was jarig....
ja..... het is koud kennelijkquote:
waarom zie ik die FOK! das niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef sjeeledrees het volgende:
officieel moet ik nu op tv zijn voor de sponsor
we zijn aan het fietsen, ik heb mijn Ajax shirt ook al uit (is ook belachelijk warm hier)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |