Jij hebt het nog bewust meegemaakt of niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Overigens had Waterreus wel gelijk met Fred Perry.
Knap hoor, zo uit het hoofd.
Voor een beetje liefhebber geen ingewikkelde klus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Sportliefhebber.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Ik wist het ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Ben ook geen fan van Waterreus, maar kan toch aardig meelullen. Valt me niks tegen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef TLC het volgende:
Zitten we nu de hele tour (3 weken !!!!!) opgescheept met Ronald Waterreus ????![]()
Lacoste ook.quote:
nog 2-3 dagen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef TLC het volgende:
Zitten we nu de hele tour (3 weken !!!!!) opgescheept met Ronald Waterreus ????![]()
Ik vind ze nu al lelijk.quote:
Voor zover ik weet was zijn act in de jaren '90 al stoffig en niet meer leuk. Op geen enkele manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
Vandaag ook even gekeken. Mart Smeets heeft het niet meer. 't Is een duffe oude sok geworden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
Vandaag ook even gekeken. Mart Smeets heeft het niet meer. 't Is een duffe oude sok geworden.
Hij heeft volgens mij ook een Nederlandse moeder ,of vergis ik me in een andere renner, (Nee ik bedoel niet Zulle)quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Aalbers het volgende:
Hoe heeft hij Nederlands geleerd? Neem aan dat dat niet alleen door WW komt?
Hij woont in Gent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook een Nederlandse moeder ,of vergis ik me in een andere renner, (Nee ik bedoel niet Zulle)
In 2007 keek ik ook en zat er een pastoor of dominee bij waarbij het zelfs tot dopingbekentenissen kwam doordat Smeets en zijn gasten zo'n gemoedelijke sfeer creëerden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]Dat zeggen ze al dertig jaar.
Leg eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |