;o thxn!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:55 schreef kilon het volgende:
[..]
is terug te vinden op de nos site:
http://nos.nl/video/253260-de-avondetappe-van-3-juli.html
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Lagrinta het volgende:
Vanavond Gordon en Joling over de vloer bij Mart.
Geintje.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.
De eerste 5 keer toch? En dan weer een nieuwe gast voor zoiets qua dagen, en dan nog een nieuwe gast. Dacht ikquote:
Klopt,quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De eerste 5 keer toch? En dan weer een nieuwe gast voor zoiets qua dagen, en dan nog een nieuwe gast. Dacht ik
quote:Vaste gasten
Mart Smeets wordt dit jaar afwisselend bijgestaan door vier vaste gasten. Ronald Waterreus, de oud-keeper van PSV, maar een fervent wielervolger en -kenner, zal van 2 tot en met 6 juli vaste gast zijn. Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli).
Van 13 tot en met 18 juli zal de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels, die de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya volgde, aanschuiven en tenslotte komt Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is voor tv-programma's en kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Waar blijkt dat uit, wat Zonneveld betreft?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Ericr het volgende:
Zonneveld past wel bij Mart, beiden vooral geil van zichzelf. Als ik het lijstje zo zie dan sla ik maar wat uitzendingen over.
Dit dusquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Ereinion het volgende:
Jammer dat al die gasten m.u.v. Zonneveld en misschien die Winkels zo weinig met wielrennen hebben. Dat zorgt er altijd voor dat je weer zo'n bagger aan cliché's over je heen krijgt van die 'deskundigen' (als ik nog een keer hoor dat die renners zo benaderbaar zijn).
Mart doet alles op de automatische piloot.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Gisteren ook De Leeuw weerWeer die cliches
Maak nu maar een echt wielerprogramma met kenners en oud-renners bijvoorbeeld.
Avondetappe vorig jaar niet gezien? Of zijn baggercolumns nooit gelezen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit, wat Zonneveld betreft?
Het is maar wat je baggercolumns noemt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Avondetappe vorig jaar niet gezien? Of zijn baggercolumns nooit gelezen?
Heb hem vorig jaar niet gezien in de avondetappe, maar zijn columns vind ik wel mooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Columns vind ik prima en kan me niets specifieks aan zijn Avondetappe-optreden herinneren, dus dat kan het ook niet zijn...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn dan zou 'the race to the bottom' echt ingezet zijn zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.
Heb ik iets gemist? was toch Cavendish en Hushovd?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:05 schreef Cara het volgende:
Vraag me af of ze ook dat incident van Cavendish + Rojas hebben gezien bij de NOS
Volledig mee eens, tour du jour kan nog niet aan VI tippen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef Mr.Mackey. het volgende:
zeik niet zo, ik baal dat dit proramma gaat stoppen man,,,,
Ik houd wel van kitsch.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn dan zou 'the race to the bottom' echt ingezet zijn zeg.
Ja, ik trek het niet tot bijna 12 uur. Gisteren begon het nog om kwart voor 11, nu om 11 uurquote:
Dat is gewoon Mart's manier van presenteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
"en dan denkt u......."
Je weet gvd helemaal niet wat ik denk gek!
Incl ondertitels?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Heej volgens mij zat Waterreus nu wel te kletsen, daar op de achtergrond.
TT pagina 888quote:
Het is pas 11 uur hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
Van die muziek ga ik alleen nog meer knikkebollen.
Hij kan het als geen anderquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
En direct weet Mart de juiste sfeer te creëren
Oh oke dan mag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard gewerkten daarna ook nog naar de tandarts geweest.
oke nu heb ik al helemaal een verkeerd beeldquote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet DATKijk nou maar naar die wielrenners.
Ik zat al te denken, over wie heeft hij het nouquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Hij begint meteen al met het verkeedr uitspreken van de eerste naam: de dochter van Marcello Mastroianni en Mastroinni zoals Smeets er van maakte.
de fours of july was al zo tenenkrommendquote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Hij begint meteen al met het verkeerd uitspreken van de eerste naam: de dochter van Marcello Mastroianni en Mastroinni zoals Smeets er van maakte.
Er bestaan ook mensen die niet zo in sport geïnteresseerd zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef sjeeledrees het volgende:
die correspondent komt echt onder een steen vandaan
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de fours of july was al zo tenenkrommend
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.
Wat zouden we toch zonder zoveel wijsheid moeten doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef JimboSlice het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Van Nieuwkerk zegt Bereck Obemma, Van den Brink heeft een spraakgebrek, zo heeft iedereen wel wat. Kijk gewoon naar een leuk programma en ga niet iedere misser van Mart onder een vergrootglas leggen. Ik garandeer je dat je dan een stuk rustiger leven zal hebben.
Het is een echte kennert na 3 dagenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef sjeeledrees het volgende:
Zo zo, Waterreus mag "Sebas" zeggen....
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op maandag 04-07-2011 om 18:06:25De effectenmicrofoon voor vandaag! http://t.co/G29E73F reageer retweet
Was toch een keeper?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Waterreus heeft toch zelf toch ook een hele tijd gefietst?
Ja maar daarvoor heeft ie gefietst tot hij ging keepen (op 18 jarige leeftijd dacht ik maar dat weet ik niet zeker)quote:
Als pubertje amateurwedstrijdjes gereden in Limburg.quote:
Jij zou hem wel herkennen?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
"Maar als hij in de Kalverstraat loopt, weet niemand wie Jérôme Coppel is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |