I blame the cocktails!quote:
Doe maar met dusquote:
Het noooooooooooooooooooit je eigen fout he?quote:
waaaaaaaat??quote:
Als ik dat doe ga je denken dat ik je besodemietert heb.quote:
nee ik kan niet spellenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het noooooooooooooooooooit je eigen fout he?
*zucht*quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat doe ga je denken dat ik je besodemietert heb.
auwquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat doe ga je denken dat ik je besodemietert heb.
Ja, sorry... Drie dingen tegelijk aan het doen.quote:
Zeg, als ik dan toch mijn vrouw met iemand ga besodemieteren.... Heb je volgende week 's avonds nog tijd?quote:
Schikt de 15e je?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, als ik dan toch mijn vrouw met iemand ga besodemieteren.... Heb je volgende week 's avonds nog tijd?
Daar zeg ik graag iets anders voor af.quote:
Wel in een halve korte tijd ja?quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
Nice.quote:
Ik wilde nog even tv kijken. Naar Fallen Skies ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:04 schreef Tegan het volgende:
Het is geen goed idee om vroeg te gaan slapen CL.
Dat is liefquote:Op zondag 3 juli 2011 00:13 schreef Tegan het volgende:
Als het uit is mag je wel bij mij crashen hoor Miss![]()
.
Mmmm... ik zie dat ik nog iets meer tijd in je moet investeren om te zorgen dat ik degene word die bij jou mag komen crashen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:13 schreef Tegan het volgende:
Als het uit is mag je wel bij mij crashen hoor Miss![]()
.
* lijm paktquote:
Komt da?quote:
En kan ze er even een foto van makenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef Tegan het volgende:
Misschien weet Lolaatje welke maat haar buurvrouw nam.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:58 schreef DrMarten het volgende:
Goeiesmorges
Tijd voor ontbijt en daarna richting kroeg voor de 3e bbq in 4 dagen tijd
Hm, hm. Even vragen wat mama zou doen...quote:Op zondag 3 juli 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou voor de 16mm gaan, dat is wat fijner. Maar misschien ook priegeliger en drukker.
Bier drinken in de kroeg, de BBQ staat in de achtertuin van de kroegquote:
Valt mee hoor, als ik als darmpatient er geen last van krijg dan moet het voor jou ook meevallenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Mijn gestel zou het niet aankunnen vrees ik, dan krijg ik echt buikloop
Wit wordt snel grijs van aanslag e.d. En schoonmaken van die dingen is kut.quote:
Idd, zo is zwart wel mooier.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:16 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat wit misschien raar gaat staan?
Mja kloptquote:Op zondag 3 juli 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar je bank enzo zijn toch ook al best donker?
Ik ga vanmiddag BBQen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:25 schreef Tegan het volgende:
Ok, zwart wordt het denk ik. En ik heb ineens zin in BBQen door DrMarten.
Eten dat goed warm is.quote:
Ongeduldig typje!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:01 schreef Tegan het volgende:
Niet kunnen wachten tot het eten afgekoeld is.
Gulzig typje!quote:
Tja, sommige dingen moet je wel gewoon nemen als ze heet zijn.quote:
Wij ook van jouquote:
geen plannen, volgend weekend even naar Groningen voor verjaardag van schoonzus.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Lekker. Niet een paar dagen weg in je vakantie?
fantasyquote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Wat is het rustig hier?
Watvoor boeken schrijft Kerr?
Eigenlijk wel. En dan eentje die je zo nodig kunt uitbreiden met zo'n tussenstuk ofzo.quote:
Wanneer?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Die ga ik ooit maken als ik mensen uitnodig voor een film ofzo.
Ja... twee aan elke kant en één persoon aan het hoofdeinde. En als er mensen komen eten kan er nog een stuk tussen. Maar dan past de tafel niet meer in die hoekquote:
En dan weer een jaar wachten tot de volgende vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over vier maanden ben je weer terug
Heb je al wat op het oog?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan weer een jaar wachten tot de volgende vakantie.
What else is new?quote:
Och, zal wel niet belangrijk zijn dan!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Een geblokkeerd nummer heeft me geprobeerd te bellen, zonder voicemail of sms achter te latenZo handig
Zoiets had ik laatst ook, 5 gemiste oproepen van een onbekend nummer. Laat dan gewoon een voicemail achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Een geblokkeerd nummer heeft me geprobeerd te bellen, zonder voicemail of sms achter te latenZo handig
Nee, hij is vergeten nummer meezenden aan te zetten op zijn nieuwe phone.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
of een oude met een nieuw nummer. Q, heb je een nieuwe telefoon en je nummer vergeten me te nemen?
Ik heb 3 telefoons met 3 nummers.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
of een oude met een nieuw nummer. Q, heb je een nieuwe telefoon en je nummer vergeten me te nemen?
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde je dit jaar toch doen?
Ik wil nog naar Canada over twee jaar dan
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.
Ja, ik moet ook nog eens naar Nieuw Zeeland. Gewoon, omdat het zou moeten kunnen. Te veel te zienquote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.
Gaan we dan samen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Nieuw-Zeeland
![]()
Doen we dat over vijf jaar wel, als ik dan nog fit genoeg ben
afgelopen donderdag besteld. Elac fs67.2, nad c315, nad c515quote:Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Hey Joe, al besloten wat je doet met je set? Hobo heeft nu flinke uitverkoop
Nais!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgelopen donderdag besteld. Elac fs67.2, nad c315, nad c515
Jammer, een grap had nog wel gekund maar de opmerking had ik al gemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef JoeBravo het volgende:
Stop de persen! Ik bedoel 'opmerking' en geen 'grap'![]()
![]()
rechts.quote:
kleine dingetjesquote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
Heb net toffe dingen geshopt voor een feest. En wat kleine dingen voor mijn huis
.
oeh tofquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoe vakantie aangevraagd
nu hopen dat het nog kan
een rondreis USA
NY-> LA -> Vegas -> SF en dan weer naar huis
lijkt me super leuk maar ja het is dus maar aanvraag want hij was niet op voorraad
Een reis niet op voorraadquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoe vakantie aangevraagd
nu hopen dat het nog kan
een rondreis USA
NY-> LA -> Vegas -> SF en dan weer naar huis
lijkt me super leuk maar ja het is dus maar aanvraag want hij was niet op voorraad
nee gewoon ik en vriendjequote:Op maandag 4 juli 2011 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Georganiseerde reisHeeft plek voor maar een bepaald aantal personen.
Ja maar je hebt bij Fox bijvoorbeeld ook georganiseerde rondreizen die niet met een groepsreis zijn, dus dan worden je hotels enzo voor je geregeldquote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee gewoon ik en vriendje
maar ze kopen die hotelkamers in en die waren op
dus moeten ze de hotels bellen of er nog kamers zijn
het is een individuele rondreis zeg maar
maar anders doen we het waarschijnlijk toch en zoeken we zelf hotels op de route
ja idd zoiets is het geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt bij Fox bijvoorbeeld ook georganiseerde rondreizen die niet met een groepsreis zijn, dus dan worden je hotels enzo voor je geregeldWat jij bedoelt. Maar dan hebben ze ook een bepaald aantal plekken.
Heb je een mooi jurkje kunnen vinden?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
Heb net toffe dingen geshopt voor een feest. En wat kleine dingen voor mijn huis
.
...Vorige week was'ie nog geel?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
vanavond is mijn cocktail groen trouwens
Wat zit erin?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
vanavond is mijn cocktail groen trouwens
gister was ie blauwquote:
7 up, pisang en safariquote:
Dat kan voor interessante mixjes zorgenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
7 up, pisang en safari
ik mik gewoon alles wat op de counter staat er in eigenlijk
Dat zou voor mij bier met bier betekenen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
7 up, pisang en safari
ik mik gewoon alles wat op de counter staat er in eigenlijk
we hebben een hele cocktailkastquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat kan voor interessante mixjes zorgen.
Het is niet echt wat ik in gedachten had, maar wel leuk. Het is niet zo sexy maar meer schattigquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je een mooi jurkje kunnen vinden?
Volluuuk.quote:
Nog twee van in de schuur liggen. Kleintje en grote.quote:
Fijn dat ze dat op het laatste moment nog moeten uitzoeken. Spant het er erg om denk je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Nu "stressen" of oudste wel voldoende studiepunten heeft. Ze hebben niet alles in hun computer staan. Handig toch zo'n school. Elk jaar hetzelfde.
Nou eigenlijk niet, hij heeft de punten, maar als die leraren hun punten niet netjes invullen dan is hij de dupe. Volgens hun komt hij 7 punten te kort. Hij is er van overtuigd dat ze erbij moeten staan. Mja doe dat maar even voor donderdag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat op het laatste moment nog moeten uitzoeken. Spant het er erg om denk je?
Hij valt vast voor schattig. Het is morgen toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 05:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet echt wat ik in gedachten had, maar wel leuk. Het is niet zo sexy maar meer schattig.
Zulke dingen zijn ook stressvol, ook al weet je dat je die punten gehaald hebt, toon het maar eens aan als het niet in het systeem staat. Heb het ook een keer gehad, is uiteindelijk wel goed gekomen, maar het geeft gewoon stress.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, hij heeft de punten, maar als die leraren hun punten niet netjes invullen dan is hij de dupe. Volgens hun komt hij 7 punten te kort. Hij is er van overtuigd dat ze erbij moeten staan. Mja doe dat maar even voor donderdag.
Ik wacht dus op een telefoontje van het hoofd van zijn afdeling. Die ging het voor me nakijken. En dan aan de andere kant bij msn mijn zoon die niet kan bellen vanaf stage/werk. " Heb je al wat gehoord? Heb je al wat gehoord?"
oh dat had ik precies ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, hij heeft de punten, maar als die leraren hun punten niet netjes invullen dan is hij de dupe. Volgens hun komt hij 7 punten te kort. Hij is er van overtuigd dat ze erbij moeten staan. Mja doe dat maar even voor donderdag.
Ik wacht dus op een telefoontje van het hoofd van zijn afdeling. Die ging het voor me nakijken. En dan aan de andere kant bij msn mijn zoon die niet kan bellen vanaf stage/werk. " Heb je al wat gehoord? Heb je al wat gehoord?"
ja idd het brengt mega veel stress met zich meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook stressvol, ook al weet je dat je die punten gehaald hebt, toon het maar eens aan als het niet in het systeem staat. Heb het ook een keer gehad, is uiteindelijk wel goed gekomen, maar het geeft gewoon stress.
Ik hoop dat de beste man snel belt.
Mijn vriend had die laatst gekocht, ik had ze nog nooit gehad, maar dat ging ook veel te hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
damn ik dacht ik pak 1 chocotof voor het onbijt
(vriendje is naar de bakker voor verse broodjes) en nu kan ik niet stoppen
10 minuten met zo'n hele zak ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
ja terwijl ze op de reclame zeggen dat je er tien minuten mee kunt doen (1 chocotof)
dat is zeg maar de nieuwe slogan
echt niet dus he!
ja misschien als je een bejaarde bent zonder je eigen tanden...
Oh, ik had het over iets anders besef ik me nu, Toffifeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
ja terwijl ze op de reclame zeggen dat je er tien minuten mee kunt doen (1 chocotof)
dat is zeg maar de nieuwe slogan
echt niet dus he!
ja misschien als je een bejaarde bent zonder je eigen tanden...
Zoiets jaquote:
Het blijft niet aan je tanden plakken, die dingen haat ik. Ben altijd bang dat m'n vullingen losgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, ik had het over iets anders besef ik me nu, Toffifee. Heb de reclame nog niet gezien, maar tenzij het zo aan je tanden blijft plakken dat je er niet vanaf komt, lijkt het me sterk dat je er tien minuten zoet mee bent.
Ze werken daar met (gele)blaadjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat had ik precies ook!
maar meestal trekt zo'n school het wel recht hoor als het puntje bij paaltje komt
heeft ie geen bewijs? een mailtje waarin staat je hebt een 7 voor economie of zo?
dat zou handig zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
damn ik dacht ik pak 1 chocotof voor het onbijt
(vriendje is naar de bakker voor verse broodjes) en nu kan ik niet stoppen
Beide erg lekker. En iets te plakkerig, maar dat houdt me niet tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Lolaatje het volgende:
Oh, ik had het over iets anders besef ik me nu, Toffifee. Heb de reclame nog niet gezien, maar tenzij het zo aan je tanden blijft plakken dat je er niet vanaf komt, lijkt het me sterk dat je er tien minuten zoet mee bent.
Daar was ik zaterdag nog!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Argh, gister de UPS-man gemist, nu proberen ze het nog 2 keer. Ben ik dan niet thuis, dan kan ik het ophalen.......... in Apeldoorn
Heel subtiele hintquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat de tt eigenlijk over. Zou best wel weer eens een mooie bos willen.
Weet alleen niet waar ik ze in moet stoppen, vaas gesneuveld. Oe, vaasshoppen.
nee, maar voor iets wat je voor 20 Euro ook kunt vervangen ga ik er niet een halve tank benzine tegenaan gooienquote:
Linkje kopie....paste bij msn.quote:
Één bosje bloemen per jaar quota?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Linkje kopie....paste bij msn.
Sjips.krijg gelijk te horen dat ik er hier al eens gehad heb, ben ik helemaal vergeten.
Ruim voldoende. Je moet ze een beetje laten verlangen naar dat soort attenties, anders stimuleer je alleen maar prinsesjesgedrag.quote:
Ik gun iedereen zijn privé Rhu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ruim voldoende. Je moet ze een beetje laten verlangen naar dat soort attenties, anders stimuleer je alleen maar prinsesjesgedrag.
Que?quote:
Her Royal Rhuness is not amused!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil geen Rhu zijn.
Oja. Mijn oudste is over.
nou zeg!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil geen Rhu zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil geen Rhu zijn.
Ja morgen! En ik denk dat ik geen kans maak. Maar dat is niet erg hoor. Wat dat betreft kom ik liever schattig over op iedereen. Schattig van buiten, stout van binnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hij valt vast voor schattig. Het is morgen toch?
Ik herken je woonkamer toch nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al teveel pics gedeeld. Straks herkennen mensen het nog. En pics zijn eng!
Ik hoef ook geen vloeren/muren/gordijnen te doen, hoef er alleen maar meubels in te pleurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat jij misschien wel eerder bent met mijn tempo CL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en ja, ik moet die kabelbende nog opruimen![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
kastje is van Ikea ja, maar naam weet ik niet meer.quote:
't was destijds waarschijnlijk het mooiste kastje dat binnen ons budget en in ons interieur pastequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hem alleen gekocht omdat mijn printer erin past.
Mja, zo dusquote:
Schattig met een randje sexyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb het nu aan. En het is zonder iets eronder veel mooier, en nu is het toch een beetje sexy.
in before the pic'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb het nu aan. En het is zonder iets eronder veel mooier, en nu is het toch een beetje sexy.
Waar blijft die foto?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Je benen daarentegen! Maar het verbergt je taille inderdaad wat. Hoewel dat op een foto soms ook weer wat anders lijkt dan in het echt. Ik zou gaan voor blote benen, en dat zwarte hempje zou ik ook gewoon achterwege latenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
Hij doet mijn figuur alleen niet zoveel goeds merk ik. Draag meestal strakkere dingen.
Naast de mijne zouden ze echt bruin lijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Mijn benen lijken zo wit op de foto zonder die witte legging. En ik doe ook nog een panty aan, dan zijn mijn benen helemaal gaaf
.
Damned, te laat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bij die ene even witte schoentjes bijbedenken... En, dat haar voor mijn borsten was onbedoeld maar kwam wel tof uit gezien ik mijn zwarte hemdje eronder uit had gedaan voor de foto. Heb ook nog een oud-roze bloem voor in mijn haar
.
Nou, zeg het maar. Sexy of cute?
Pics doe ik zo wel weer weg.
Ik ben in de familie echt het bleekstequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Naast de mijne zouden ze echt bruin lijken.
Ik zou er dan een wit topje onder doen denk ik. Maar leuk jurkje trouwens.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef DrMarten het volgende:
Zoiets altijd zonder iets eronder. Niks mis met een beetje decollete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |