Nog twee van in de schuur liggen. Kleintje en grote.quote:
Fijn dat ze dat op het laatste moment nog moeten uitzoeken. Spant het er erg om denk je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Nu "stressen" of oudste wel voldoende studiepunten heeft. Ze hebben niet alles in hun computer staan. Handig toch zo'n school. Elk jaar hetzelfde.
Nou eigenlijk niet, hij heeft de punten, maar als die leraren hun punten niet netjes invullen dan is hij de dupe. Volgens hun komt hij 7 punten te kort. Hij is er van overtuigd dat ze erbij moeten staan. Mja doe dat maar even voor donderdag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat op het laatste moment nog moeten uitzoeken. Spant het er erg om denk je?
Hij valt vast voor schattig. Het is morgen toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 05:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet echt wat ik in gedachten had, maar wel leuk. Het is niet zo sexy maar meer schattig.
Zulke dingen zijn ook stressvol, ook al weet je dat je die punten gehaald hebt, toon het maar eens aan als het niet in het systeem staat. Heb het ook een keer gehad, is uiteindelijk wel goed gekomen, maar het geeft gewoon stress.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, hij heeft de punten, maar als die leraren hun punten niet netjes invullen dan is hij de dupe. Volgens hun komt hij 7 punten te kort. Hij is er van overtuigd dat ze erbij moeten staan. Mja doe dat maar even voor donderdag.
Ik wacht dus op een telefoontje van het hoofd van zijn afdeling. Die ging het voor me nakijken. En dan aan de andere kant bij msn mijn zoon die niet kan bellen vanaf stage/werk. " Heb je al wat gehoord? Heb je al wat gehoord?"
oh dat had ik precies ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, hij heeft de punten, maar als die leraren hun punten niet netjes invullen dan is hij de dupe. Volgens hun komt hij 7 punten te kort. Hij is er van overtuigd dat ze erbij moeten staan. Mja doe dat maar even voor donderdag.
Ik wacht dus op een telefoontje van het hoofd van zijn afdeling. Die ging het voor me nakijken. En dan aan de andere kant bij msn mijn zoon die niet kan bellen vanaf stage/werk. " Heb je al wat gehoord? Heb je al wat gehoord?"
ja idd het brengt mega veel stress met zich meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn ook stressvol, ook al weet je dat je die punten gehaald hebt, toon het maar eens aan als het niet in het systeem staat. Heb het ook een keer gehad, is uiteindelijk wel goed gekomen, maar het geeft gewoon stress.
Ik hoop dat de beste man snel belt.
Mijn vriend had die laatst gekocht, ik had ze nog nooit gehad, maar dat ging ook veel te hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
damn ik dacht ik pak 1 chocotof voor het onbijt
(vriendje is naar de bakker voor verse broodjes) en nu kan ik niet stoppen
10 minuten met zo'n hele zak ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
ja terwijl ze op de reclame zeggen dat je er tien minuten mee kunt doen (1 chocotof)
dat is zeg maar de nieuwe slogan
echt niet dus he!
ja misschien als je een bejaarde bent zonder je eigen tanden...
Oh, ik had het over iets anders besef ik me nu, Toffifeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
ja terwijl ze op de reclame zeggen dat je er tien minuten mee kunt doen (1 chocotof)
dat is zeg maar de nieuwe slogan
echt niet dus he!
ja misschien als je een bejaarde bent zonder je eigen tanden...
Zoiets jaquote:
Het blijft niet aan je tanden plakken, die dingen haat ik. Ben altijd bang dat m'n vullingen losgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, ik had het over iets anders besef ik me nu, Toffifee. Heb de reclame nog niet gezien, maar tenzij het zo aan je tanden blijft plakken dat je er niet vanaf komt, lijkt het me sterk dat je er tien minuten zoet mee bent.
Ze werken daar met (gele)blaadjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat had ik precies ook!
maar meestal trekt zo'n school het wel recht hoor als het puntje bij paaltje komt
heeft ie geen bewijs? een mailtje waarin staat je hebt een 7 voor economie of zo?
dat zou handig zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
damn ik dacht ik pak 1 chocotof voor het onbijt
(vriendje is naar de bakker voor verse broodjes) en nu kan ik niet stoppen
Beide erg lekker. En iets te plakkerig, maar dat houdt me niet tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Lolaatje het volgende:
Oh, ik had het over iets anders besef ik me nu, Toffifee. Heb de reclame nog niet gezien, maar tenzij het zo aan je tanden blijft plakken dat je er niet vanaf komt, lijkt het me sterk dat je er tien minuten zoet mee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |