afgelopen donderdag besteld. Elac fs67.2, nad c315, nad c515quote:Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
Hey Joe, al besloten wat je doet met je set? Hobo heeft nu flinke uitverkoop
Nais!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgelopen donderdag besteld. Elac fs67.2, nad c315, nad c515
Jammer, een grap had nog wel gekund maar de opmerking had ik al gemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef JoeBravo het volgende:
Stop de persen! Ik bedoel 'opmerking' en geen 'grap'![]()
![]()
rechts.quote:
kleine dingetjesquote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
Heb net toffe dingen geshopt voor een feest. En wat kleine dingen voor mijn huis
.
oeh tofquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoe vakantie aangevraagd
nu hopen dat het nog kan
een rondreis USA
NY-> LA -> Vegas -> SF en dan weer naar huis
lijkt me super leuk maar ja het is dus maar aanvraag want hij was niet op voorraad
Een reis niet op voorraadquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
whoehoe vakantie aangevraagd
nu hopen dat het nog kan
een rondreis USA
NY-> LA -> Vegas -> SF en dan weer naar huis
lijkt me super leuk maar ja het is dus maar aanvraag want hij was niet op voorraad
nee gewoon ik en vriendjequote:Op maandag 4 juli 2011 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Georganiseerde reisHeeft plek voor maar een bepaald aantal personen.
Ja maar je hebt bij Fox bijvoorbeeld ook georganiseerde rondreizen die niet met een groepsreis zijn, dus dan worden je hotels enzo voor je geregeldquote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee gewoon ik en vriendje
maar ze kopen die hotelkamers in en die waren op
dus moeten ze de hotels bellen of er nog kamers zijn
het is een individuele rondreis zeg maar
maar anders doen we het waarschijnlijk toch en zoeken we zelf hotels op de route
ja idd zoiets is het geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt bij Fox bijvoorbeeld ook georganiseerde rondreizen die niet met een groepsreis zijn, dus dan worden je hotels enzo voor je geregeldWat jij bedoelt. Maar dan hebben ze ook een bepaald aantal plekken.
Heb je een mooi jurkje kunnen vinden?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef Tegan het volgende:
Heb net toffe dingen geshopt voor een feest. En wat kleine dingen voor mijn huis
.
...Vorige week was'ie nog geel?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
vanavond is mijn cocktail groen trouwens
Wat zit erin?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
vanavond is mijn cocktail groen trouwens
gister was ie blauwquote:
7 up, pisang en safariquote:
Dat kan voor interessante mixjes zorgenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
7 up, pisang en safari
ik mik gewoon alles wat op de counter staat er in eigenlijk
Dat zou voor mij bier met bier betekenen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
7 up, pisang en safari
ik mik gewoon alles wat op de counter staat er in eigenlijk
we hebben een hele cocktailkastquote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat kan voor interessante mixjes zorgen.
Het is niet echt wat ik in gedachten had, maar wel leuk. Het is niet zo sexy maar meer schattigquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je een mooi jurkje kunnen vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |