Ik wil rhu op Facebook en ik wil op rhu in bed. Zie je het nuanceverschil?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
Niet alleen op Facebook maar ook in je bed.
jawelquote:
Probeerde die tweakotine-functie te reverse engineren, maar na een maand nooit meer op mijn account geweestquote:
Het is gewoon Gmail, Google Agenda e.d. maar dan in 1 omgeving voor je bedrijf. Tot zover is dat allemaal prima, maar dan wil ik ook dingen kunnen regelen voor het hele bedrijf ipv alles persoonlijk houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het nog knap ingewikkeld dat Sketchup
En Apps ken ik niet
De groep is groter, maar niet met mensen die op FOK! zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
wie gaan er dit jaar eigenlijk allemaal naar lowlands?
Wanneerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar al es vijf minuten aangestaard in het echt. Zou dat voldoende zijn?
Misschien wilt Rhu wel bovenop?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil rhu op Facebook en ik wil op rhu in bed. Zie je het nuanceverschil?
Misschien, als ze lief en gehoorzaam is.quote:
wat is tweakotine?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Probeerde die tweakotine-functie te reverse engineren, maar na een maand nooit meer op mijn account geweest.
ken je me al een beetje?quote:
geen een?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De groep is groter, maar niet met mensen die op FOK! zitten.
Dat zou dus nooit werken, wij tweequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ken je me al een beetje?
ik ben kei kei lui
Ik had de hoop dat je in bed zou veranderen in een beest ipv een verwende prinsesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ken je me al een beetje?
ik ben kei kei lui
Ja, never mindquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is tweakotine?
maar 2 profielen dus. samen op een eilandje.
Jawel, CL gaat wel mee.quote:
Daar kan ik wel mee omgaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:38 schreef rhubarbje het volgende:
ken je me al een beetje?
ik ben kei kei lui
oh jawel hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, CL gaat wel mee.
Mag ik dit jaar ook tegen je praten?
Me me mequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel
maar ik heb heeeeel strikte selectie criteria!
pfoe ik ben geen faker ik ben een echte prinses!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat je in bed zou veranderen in een beest ipv een verwende prinses.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
oh jawel hoor!
was toch best oke vorig jaar?
en vriendje dan? daar ben ik meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ik wil je voor mijzelf. En nu je weet dat ik volstrekt ongevaarlijk ben, moet dat ook wel kunnen lijkt mij.
*jaloerst*quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en vriendje dan? daar ben ik mee
oh ik had bloemen van hem gehad gister
Ik rij langs amrafoort nu!!! Zwaaaaaaaaiiiiiquote:
Nouja, korte antwoord is, dat weet dus niemandquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef dawg het volgende:
[..]
he, jammer hoor
zodra je piccies van je casa hebt hou ik me aanbevolen he!
nu weg. adiosssss
Er is nog een plek vrij in bed hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik rij langs amrafoort nu!!! Zwaaaaaaaaiiiii
Die heb je vorig jaar ook subtiel geloosd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:42 schreef rhubarbje het volgende:
en vriendje dan? daar ben ik mee
oh ik had bloemen van hem gehad gister
ja lief hequote:
Ik heb JD bij mequote:
Mmmm... zou ik dat ook mogen als ik es bloemen meeneem?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
ja lief he
Vanavond is ie weer de hort op
Net als vorig weekend
nah om eerlijk te zijn loost ie mijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb je vorig jaar ook subtiel geloosd.
aah vast welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... zou ik dat ook mogen als ik es bloemen meeneem?
Je mist er niks aanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een vent om geen bloemen van te krijgen.
'verbiedt' welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah vast wel
miss is toch geen meisje dat dingen verbied?
Dat is ook weer zo... Misschien neem ik daarom geen bloemen voor haar mee. Ik mag gewoon alles.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:47 schreef rhubarbje het volgende:
aah vast wel
miss is toch geen meisje dat dingen verbied?
De vent.quote:
sssstquote:
Ik ben een binnenvetter.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo... Misschien neem ik daarom geen bloemen voor haar mee. Ik mag gewoon alles.
Docentjequote:
Oei. Pijnlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een binnenvetter.
Op een dag ben ik weg
Dan ga ik heel verdrietig zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben een binnenvetter.
Op een dag ben ik weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |