Ik heb ook niet zoveel met Facebook, maar wel een must see imo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien. Maar ik vind Facebook dan weer niet zo boeiend als bedrijf zijnde.
best leuke film om een keer te zien, maar that's it.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met Facebook, maar wel een must see imo.
Laat maar weten als je er es rond lunchtijd ben. Kunnen we samen een happie doen, als je zin hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
Volgende maand staat de eerste afspraak weer.
Prima hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als je er es rond lunchtijd ben. Kunnen we samen een happie doen, als je zin hebt natuurlijk.
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohnee das waar. Morgenavond wat te doen?
Facebook zelf is niet slecht of onhandig. Het bedrijf vind ik daarentegen wat dubieus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind facebook vet handig om events te plannen en zo
Ik moest even opzoeken wie Bender wasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en John DiMaggio als Steve Ballmer.
Dezelfde John DiMaggio die Bender inspreekt.
google+!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Facebook zelf is niet slecht of onhandig. Het bedrijf vind ik daarentegen wat dubieus.
Want agenda's doen dat tegenwoordig niet meer?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind vooral onhandig dat bepaalde foto's uit mijn jeugd aan mij worden gekoppeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het in het algemeen niet zo op profielensites zoals je misschien al wel kon radenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, die hebben het circles concept best goed gedaan. Het is alleen afwachten tot de massa naar google+ trekt.quote:
nee idd die doen dat nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want agenda's doen dat tegenwoordig niet meer?
ik heb ook echt alleen mensen die echt mijn vrienden zijn op facebookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het in het algemeen niet zo op profielensites zoals je misschien al wel kon raden.
Precies.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja, facebook of google. Denk niet dat dat echt verschil maakt qua moraal.
nee dat is niet cool hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind vooral onhandig dat bepaalde foto's uit mijn jeugd aan mij worden gekoppeld.Die untag ik dus zo snel mogelijk.
Wat voor vunzigheden heb jij op de Facebook?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is niet cool haha
wij hebben een ongeschreven regel dat je mensen niet tagt of zo
wie weet staat er iets op waar die ander niet aan gelinkt wil worden
quote:
ik niksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor vunzigheden heb jij op de Facebook?
Dan pak ik het andere ouderwetse item dat telefoon heet en bel ik mensen persoonlijk op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee idd die doen dat niet
als ik in mijn agenda schrijf feestje bij ons vrijdag dan weet niemand daar van iig
ik weet niet hoe jou agenda dat doet?
Cu2 dan. Jij je zinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een kutbedrijf met nog een kutwebsite op de koop toe. Nah doe dan maar een kutbedrijf met op zijn minst een relaxte website.
of dat er een select groepje begint te zeveren over de hoegenaamd grote macht (informatie) die google hiermee kan verkrijgen over mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, die hebben het circles concept best goed gedaan. Het is alleen afwachten tot de massa naar google+ trekt.
that's handyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan pak ik het andere ouderwetse item dat telefoon heet en bel ik mensen persoonlijk op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
that's handy
150 mensen bellen
facebook is 3 knopjes
Zodra je het internet op gaat is het concept 'privacy' al verleden tijd. Een social netwerk site draagt daar meer aan bij, maar dingen als fora e.d. zijn al genoeg om in ieder geval een indruk te krijgen van je interesses e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:32 schreef dawg het volgende:
[..]
of dat er een select groepje begint te zeveren over de hoegenaamd grote macht (informatie) die google hiermee kan verkrijgen over mensen.
ik heb er niks mee. heb 2 'profielen', hier en op tweakers, waarvan ik die laatste niet veel gebruik.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
Google SketchupDie was handig bij het inrichten van mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enige Google fail vind ik toch wel Google Apps. Leuk, die Gmail interface in je bedrijfsmail e.d. maar kom op... je kan niet eens een company wide agenda en contact personen beheren.
ik ergens rond de 350(?) in 8/9 jaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, ik ben Tegan op Tweakers. Maar ik heb geen posts enzo. Dat is te eng hoor.
Vroegahquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
that's handy
150 mensen bellen
facebook is 3 knopjes
en dan ook zo gaan van bel je me even terug om te zeggen of je komt of niet ivm de boodschappen?quote:
quote:
Ik vind het nog knap ingewikkeld dat Sketchupquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die was handig bij het inrichten van mijn huis.
Enige Google fail vind ik toch wel Google Apps. Leuk, die Gmail interface in je bedrijfsmail e.d. maar kom op... je kan niet eens een company wide agenda en contact personen beheren.
Ik heb haar al es vijf minuten aangestaard in het echt. Zou dat voldoende zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef Tegan het volgende:
Moet je eerst echte vrienden met haar worden.
Jij hebt geen facebook?quote:
wie gaan er dit jaar eigenlijk allemaal naar lowlands?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar al es vijf minuten aangestaard in het echt. Zou dat voldoende zijn?
uhu. op mijn naam vindt google wel wat resultaten maar geen enkele over mij. en knap als je mij aan mijn posts op fok herkent. bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodra je het internet op gaat is het concept 'privacy' al verleden tijd. Een social netwerk site draagt daar meer aan bij, maar dingen als fora e.d. zijn al genoeg om in ieder geval een indruk te krijgen van je interesses e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |