ja ik vind het echt vet coolquote:
Moet ik er eerst een keer naartoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Story of my life.
[..]
Jaaa, ik heb al genoeg pics gedeeld nu mag jij weer.
[..]
![]()
. http://sabnzbd.org/ Maar uTorrent kan het ook met torrent-feeds geloof ik.
Waarom heb je niet alles daar laten bezorgen? En voor pics van jou heb ik wel geduld hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eerst een keer naartoeAlle spullen staan hier in de garage en de bank komt over drie weken. Voor de bouwvak
Ik drink nooit cocktailsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand anders dat trouwens ook?
de laatste tijd als ik cocktails drink krijg ik warme voeten
waarom niet?quote:
De bank wordt daar ook bezorgd. En de stoelen en de tafel waren in de Plundra en pasten in de auto. Laat nog de wasmachine en bed en matras enzo bezorgen. En moet nog een tafel en een hangstoel ophalen bij m'n tante in Gorinchem. En m'n tv en fatboy en computer en bureau en bureaustoel en boekenkast en tv-meubel enzo daar moeten we even een busje voor huren. En m'n kleren en hamsters en boeken en zooi en cd's en dvd's en mappen enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom heb je niet alles daar laten bezorgen? En voor pics van jou heb ik wel geduld hoor.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het tieten zou hebben, zou ik dat ook zo ervaren denk ik. Ik vind het al supertof, dat ik 'm op mijn NAS kon installeren als toepassing. Gewoon, rechtstreeks downloaden op de mediaserver vanaf m'n laptop of mobiele telefoon.
Gewoon 9484 keer heen en weer rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bank wordt daar ook bezorgd. En de stoelen en de tafel waren in de Plundra en pasten in de auto. Laat nog de wasmachine en bed en matras enzo bezorgen. En moet nog een tafel en een hangstoel ophalen bij m'n tante in Gorinchem. En m'n tv en fatboy en computer en bureau en bureaustoel en boekenkast en tv-meubel enzo daar moeten we even een busje voor huren. En m'n kleren en hamsters en boeken en zooi en cd's en dvd's en mappen enzo
dmv sickbeard?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
![]()
. http://sabnzbd.org/ Maar uTorrent kan het ook met torrent-feeds geloof ik.
Ja ik dus niet. Voordeel is wel dus dat ik hier niet gelijk uit moet en ik alles gedurende een paar weken steeds mee kan sjouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon 9484 keer heen en weer rijden.
Ik woon hier op loopafstand dus dat maakt het een stuk makkelijker.
whutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dmv sickbeard?
ik vind sabnzbd echt niks, geef mij maar nzbvortex (voor de mac), makkelijker en sneller dan sabnzbd.
Deze toko dus http://www.maxwells.co.uk/quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 weet nog wel een goed restaurant in London waar ze op zondagavond cocktail avond hebben.....
Vorig jaar goed klem gezopen met die goedkope cocktails
Nee, ingebouwde functie van uTorrent... En ik heb geen mac. En makkelijker dan Sabnzbd kan haast niet...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dmv sickbeard?
ik vind sabnzbd echt niks, geef mij maar nzbvortex (voor de mac), makkelijker en sneller dan sabnzbd.
ahh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ingebouwde functie van uTorrent... En ik heb geen mac. En makkelijker dan Sabnzbd kan haast niet...
Maar toch een stukje perfecter als voordat ze vertelde dat ze geen Mac heeft.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh.
nee klopt, maar dus wel met nzbvortex.
goed hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Even makkelijk dan.
Hoe is het met u? Al wat beter met je gezondheid?
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een mooie constructie bedenken voor mijn crib. Vanaf mijn bed aanzetten om vervolgens op de tv te kijken vijf minuten later ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |